Audi 90 B3 SB - 10mm na pokładzie
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Aktualny projekt obowiązuje tylko do momentu znalezienia jakiegoś dupowozu do jazdy na codzień.
Jeśli już takowy się znajdzie to B3ka idzie pod koc do garażu i zacznie się kompleksowa renowacja auta połączona ze zrobieniem z niego prawdziwego mordercy wszystkiego co się rusza i jest na benzynę <ok>
Chcę mieć Diesla który będzie wciągać na śniadanie NG, na obiad 7A, na deser wszelakie calibry, itp badziewia a na kolację AAH <rotfl>
Jeśli już takowy się znajdzie to B3ka idzie pod koc do garażu i zacznie się kompleksowa renowacja auta połączona ze zrobieniem z niego prawdziwego mordercy wszystkiego co się rusza i jest na benzynę <ok>
Chcę mieć Diesla który będzie wciągać na śniadanie NG, na obiad 7A, na deser wszelakie calibry, itp badziewia a na kolację AAH <rotfl>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
ale mamy bujna wyobraznie...pawelrybak15 pisze:Hehe, myślisz, że mam zamiar mordować te benzyniaki modzonym SBkiem ?
Gdy projekt nr 2 wejdzie w życie to pod maską zagości albo silnik AEL 2,5 TDI albo ostatni wypust V6 TDI, wtedy to taki civic, czy inny szajs będzie musiał stożkiem wciągać czarne chmury którę zostawie za sobą
pozyjemy zobaczymy... powodzenia w modach zycze...
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Kolega chyba nie rozumie textu czytanego :mrgreen:Lucazzz pisze:ale mamy bujna wyobraznie...pawelrybak15 pisze:Hehe, myślisz, że mam zamiar mordować te benzyniaki modzonym SBkiem ?
Gdy projekt nr 2 wejdzie w życie to pod maską zagości albo silnik AEL 2,5 TDI albo ostatni wypust V6 TDI, wtedy to taki civic, czy inny szajs będzie musiał stożkiem wciągać czarne chmury którę zostawie za sobą
pozyjemy zobaczymy... powodzenia w modach zycze...
Póki co projekt nr 1 czyli stylizacja na 90, wypas w środku i podkręcony SB, projekt nr 2 czyli kompleksowa renowacja auta + zmiana silnika to dopiero zacznie się za rok albo dwa lata i nie wiadomo ile potrwa, bo chcę naprawde solidnie auto odnowić. Skoro są tu na forum tacy co w budę B3 wrzucali silniki V8 to z jakiej racji ma się nie udać z R5 TDI albo V6 TDI ? Tutaj jedynym problemem jest kasa, jak się uda zdobyć funduszę to można taki silnik sobie montować.
Bardzo prostejpawelrybak15 pisze:z jakiej racji ma się nie udać z R5 TDI albo V6 TDI ?
Bo to głupota i sztuka dla sztuki nic wiecej. I R5 i V6 tdi można wsadzić bez problemu i nie jest to wielce skomplikowane.
Pytanie tylko po co??
Ng wciagasz seryjna 130 pd a 7a i aah po lekkim sofcie po co ci więcej ??
2.5 v6 tdi jest nierozwojowe i problematyczne i dużo pali.
R5 to stary klamot ale coś chyba można z niego zrobić.
Policz ile potrzebujesz kasy na swap. To troche ostudzi twoje marzenia.
pozdro
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
No właśnie z tego powodu że taki swap będzie kosztowny odkładam to dopiero do projektu nr 2 czyli wtedy gdy auto będzie mogło poczekać i będzie odnawiane powoli na stan fabryczny.
2,5 V6 TDI wiem jakie ma problemy, wiem też że końcówka tej serii silników była już tej wady pozbawiona i dlatego jeśli zainwestuję w V6 TDI to tylko takiego po poprawce. Natomiast R5 TDI to jednostka tak stara jak 1Z czy AFN i przy tym tak samo trwała i niezawodna
Pompowtryski fajnie śmigają i są podatne na mody, niestety jeśli coś się wysypie to koszty naprawy są takie że można tylko iść i się utopić, dlatego wolałbym raczej normalnego TDI <ok>
Tak jak pisałem wcześniej to narazie realizacja projektu nr 1 który zakłada pozostawienie silnika SB i zmodzenie go
Projekt nr 2 to będzie kompletna rozbiórka auta do gołej blachy, wtedy też zostanie zwalczona w 100% korozja która ewentualnie gdzieś się uchowała po zeszłorocznym ataku na nią, po prostu samochód będzie w 100% rozkładany a potem starannie zmontowany od nowa i to tak aby po całej akcji był jak fabrycznie nowy
Wiem, to troche szaleństwo ale po prostu kocham to auto i chcę zatrzymać je przy sobie jaknajdłużej i przy tym w jaknajlepszym stanie Za rok albo 2 kupię coś do jazdy na codzień, myślę o Passacie B3 1,6 D ewentualnie Passacie B4 1,9 TDI, oczywiście tylko sedany wchodzą w grę <ok>
2,5 V6 TDI wiem jakie ma problemy, wiem też że końcówka tej serii silników była już tej wady pozbawiona i dlatego jeśli zainwestuję w V6 TDI to tylko takiego po poprawce. Natomiast R5 TDI to jednostka tak stara jak 1Z czy AFN i przy tym tak samo trwała i niezawodna
Pompowtryski fajnie śmigają i są podatne na mody, niestety jeśli coś się wysypie to koszty naprawy są takie że można tylko iść i się utopić, dlatego wolałbym raczej normalnego TDI <ok>
Tak jak pisałem wcześniej to narazie realizacja projektu nr 1 który zakłada pozostawienie silnika SB i zmodzenie go
Projekt nr 2 to będzie kompletna rozbiórka auta do gołej blachy, wtedy też zostanie zwalczona w 100% korozja która ewentualnie gdzieś się uchowała po zeszłorocznym ataku na nią, po prostu samochód będzie w 100% rozkładany a potem starannie zmontowany od nowa i to tak aby po całej akcji był jak fabrycznie nowy
Wiem, to troche szaleństwo ale po prostu kocham to auto i chcę zatrzymać je przy sobie jaknajdłużej i przy tym w jaknajlepszym stanie Za rok albo 2 kupię coś do jazdy na codzień, myślę o Passacie B3 1,6 D ewentualnie Passacie B4 1,9 TDI, oczywiście tylko sedany wchodzą w grę <ok>
Jeśli uważasz że PD jest drogie w serwisowaniu w porównaniu do v6 tdi to poczytaj wiecej.
Żadne v6 tdi nawet te z ostatnich roczników nie jest pozbawione wad pompy i wałków.
Rozrząd też droga sprawa. I mało rozwojowy silnik ale za to zdrowy naprawde ładnie pracuje.
Jak dla mnie obrałeś zły kierunek co do wyboru silnika.
Pozdro
Żadne v6 tdi nawet te z ostatnich roczników nie jest pozbawione wad pompy i wałków.
Rozrząd też droga sprawa. I mało rozwojowy silnik ale za to zdrowy naprawde ładnie pracuje.
Jak dla mnie obrałeś zły kierunek co do wyboru silnika.
Pozdro
Plany masz dobre, ale taka rozbiórka do gołej blachy to też trochę kasy pochłonie, o swapie nie mówię bo chyba zdajesz sobie jakie sa to koszta
Ja mam inne podejście do auta jak Ty, od paru lat kręci mnie cult style, więc zamiast swapować na jakieś inne diesle czy ładować pakiet 90ki to wolałbym założyć krótsze sprężyny, dać dobre koło, dopieścić detale i wtedy auto na prawdę zrobiłoby wrażenie, ale to tylko moje zdanie
Jeżeli bedzie full 90ka to jak założysz listwy wokół szyb ? Będziesz je wycinał ? Bo sam chciałbym te ramki wokół szyb założyć ale nie mam pomysłu jak zrobić to bez wycinania szyby.
Ja mam inne podejście do auta jak Ty, od paru lat kręci mnie cult style, więc zamiast swapować na jakieś inne diesle czy ładować pakiet 90ki to wolałbym założyć krótsze sprężyny, dać dobre koło, dopieścić detale i wtedy auto na prawdę zrobiłoby wrażenie, ale to tylko moje zdanie
Jeżeli bedzie full 90ka to jak założysz listwy wokół szyb ? Będziesz je wycinał ? Bo sam chciałbym te ramki wokół szyb założyć ale nie mam pomysłu jak zrobić to bez wycinania szyby.