[ABC B4] czuć benzynę rano
[ABC B4] czuć benzynę rano
od jakiegoś czasu kiedy zawożę rano (4:00) żonę do pracy czuję benzynę z nawiewów.
Ustaliłem że na 100% jest to wina wężyka zbrojonego który jest na powrocie z listy wtryskowej. Nie jest to wina dokręcenia go na gwincie przy listwie wtryskowej. Nie jest też mokry, ale znaczy że się z niego pod wpływem utrzymywania ciśnienia po zgaszeniu silnika "mikro" sączy. Dodam że gdy samochód stoi w dzień tego nie ma bo jak mniemam wyparowuje bo jest znacznie wyższa temperatura.
Tu jest aukcja http://allegro.pl/audi-80-b4-2-6-v6-abc ... 30504.html gdzie jest widoczny wąż zbrojony (który idzie nie z regulatora ciśnienia tylko przychodzi z listwy od strony kierowcy
Pytanie:
Czy da się ten wąż odkręcić od drugiej strony (karoserii) czy też jest zakuty a tak mi to wygląda?
Muszę wymieniać cały przewód paliwowy?
Ustaliłem że na 100% jest to wina wężyka zbrojonego który jest na powrocie z listy wtryskowej. Nie jest to wina dokręcenia go na gwincie przy listwie wtryskowej. Nie jest też mokry, ale znaczy że się z niego pod wpływem utrzymywania ciśnienia po zgaszeniu silnika "mikro" sączy. Dodam że gdy samochód stoi w dzień tego nie ma bo jak mniemam wyparowuje bo jest znacznie wyższa temperatura.
Tu jest aukcja http://allegro.pl/audi-80-b4-2-6-v6-abc ... 30504.html gdzie jest widoczny wąż zbrojony (który idzie nie z regulatora ciśnienia tylko przychodzi z listwy od strony kierowcy
Pytanie:
Czy da się ten wąż odkręcić od drugiej strony (karoserii) czy też jest zakuty a tak mi to wygląda?
Muszę wymieniać cały przewód paliwowy?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
jako całość to nr 29Leo pisze:proszę.
W etce nie występuje osobno każdy wężyk, jednak widać na rysunku, że są skręcane.
[url=http://img861.imageshack.us/img861/1779/powrot.jpg]Obrazek[/URL]
wydaje mi się że jednak jest nierozkręcany tylko zakuty.
czy ktoś może to potwierdzić
- radek kocio
- Forum Audi 80
- Posty: 277
- Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
- Lokalizacja: Przasnysz
- radek kocio
- Forum Audi 80
- Posty: 277
- Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
- Lokalizacja: Przasnysz
Witam ponownieradek kocio pisze:jak byś znalazł zakład króty zajmuje się zakówaniem (produkcją) przewodów mogli by na tej samej rurce zamontować nowy przewód, albo skrócić stary i ponownie go zacisnąć.
Wczoraj robiłem oględziny tech przewodów paliwowych. Węże na listwę wtryskową są zakuwane na stalowych rurkach gdzie cała ich wiązka (3szt) kończą się koło baku. Stan tych rurek jest dobry jedynie przy baku jest więcej rdzy i nie uśmiecha mi się ich wymieniać. W ASO powiedzieli 1300zł za komplet przewodów paliwowych bo osobno nie występują. A czy idzie kupić zamiennik? hmm
najchętniej bym kupił nowe przewody ASO drogo a zamienniki pewnie komplikacje
Mam taki pomysł może nie do końca fachowy.
Uciąć rurkę razem z wężem zbrojonym ok 5cm od zakucia. Dać na nowo do zakucia a ucięte rurki (ten w samochodzie i na wężu) po zakuciu połączyć wężykiem do paliwa i zacisnąć opaskami?
Zakład zakuwający znalazlem
Drugi pomysł:
Zakucie wyciąć. Naciągnąc węż tego zbrojonego na rurkę paliwową i opaską ścisnąć
Jeżeli się nie mylę to jest to powrót
czy ciśnienie tu jest duże?
Co sądzicie o takim pomysłach?
Ale przecież w innych silnikach tak jest! robione. Z tyłu przy baku jest opaska. Na pompie paliwa jest opaska i tam jest przecież też wysokie ciśnienie ok 4bar. Jakie na pompie takiekolux007 pisze:Na listwie zasilającej masz 5 barów. Wiec to kiepski pomysł z opaskami.
na wtryskach
Ten co leje nie jest podłączany do regulatora. A to jest wąż od powrotu tak mi się wydaje.
Kto wymieniał garażowym sposobem w ABC przewody paliwowe włącznie z tymi zakuwanymi węzami w komorze silnika.
Czyli how make?
Ostatnio zmieniony 03 cze 2011, 23:45 przez sebco, łącznie zmieniany 1 raz.