[Audi 90 B3 2.3 20V] - by Kermit85 - chyba czas się pożegnać
Chętnie zobaczę-35, bo to byłby max na jaki mógłbym opuścić . Postaram się zrobić swojego jak najbliżej serii, a helmutki wypuszczały -20mm w niektórych egzemplarzach. Tylko nie wiem jak to wygląda na żywo.
eleganckie masz to swoje audi, dobrze że nie robisz z niego kolejnego gokarta
ciekawe czy b4 też miały takie srebrne wsteaki szyb
eleganckie masz to swoje audi, dobrze że nie robisz z niego kolejnego gokarta
ciekawe czy b4 też miały takie srebrne wsteaki szyb
Rysiu chciałeś zobaczyć to na niższym zawiasie - tak się to prezentuje (-35 lub -40) sam do końca nie wiem,
ale jak wjechałem na podnośnik w pracy przed montażem autko podłożyłem bez problemów, a na nowym zawiasie usiadło na tyle, że jak chciałem wyciągnąć łapy podnośnika spod auta to musiałem je unosić za błotniki do góry
ale jak wjechałem na podnośnik w pracy przed montażem autko podłożyłem bez problemów, a na nowym zawiasie usiadło na tyle, że jak chciałem wyciągnąć łapy podnośnika spod auta to musiałem je unosić za błotniki do góry
Już dawno nic nie pisałem bo po prostu nie było czasu, ale coś tam w autku się zmieniło
Zawitały podświetlane uchwyty z tyłu (oczywiście na LED-kach), oraz ori podświetlenie schowka,
czego o dziwo nie było w tym samochodzie
Ponadto w prezęcie od nażeczonej skóżana gałeczka zmiany biegów 8-)
A także mały akcencik na froncie "znaczek S-line"
Pojawił się filterek kabinowy z ori mocowaniem
Dotarł zestawik do czyszczenia filtra powietrza
Przy okazji wycieku spod pokrywy zaworów wymieniona uszczelka pokrywy i kolektora ssącego,
oraz część układu zapłonowego:
kopółka BERU + palec rozdzielacza EPS,
świece BOSCH,
czujnik halla BOSCH,
kable NGK - zakupione miesiąc wcześniej
Zawitały też jaśniejsze żaróweczki H4 OSRAM NIGHT BREAKER
Z uwagi na popękaną lampę tylną narożną zakupiłem kpl. na podmiankę - na razie czekają na swoją kolej
Zawitały podświetlane uchwyty z tyłu (oczywiście na LED-kach), oraz ori podświetlenie schowka,
czego o dziwo nie było w tym samochodzie
Ponadto w prezęcie od nażeczonej skóżana gałeczka zmiany biegów 8-)
A także mały akcencik na froncie "znaczek S-line"
Pojawił się filterek kabinowy z ori mocowaniem
Dotarł zestawik do czyszczenia filtra powietrza
Przy okazji wycieku spod pokrywy zaworów wymieniona uszczelka pokrywy i kolektora ssącego,
oraz część układu zapłonowego:
kopółka BERU + palec rozdzielacza EPS,
świece BOSCH,
czujnik halla BOSCH,
kable NGK - zakupione miesiąc wcześniej
Zawitały też jaśniejsze żaróweczki H4 OSRAM NIGHT BREAKER
Z uwagi na popękaną lampę tylną narożną zakupiłem kpl. na podmiankę - na razie czekają na swoją kolej
Montażu doczekały się też nakładki na końcówki wydechu gdyż ori już dawno zaginęły, a te śmieszne "trąbki" troszke mnie irytowały
Z uwagi na niedomagania i zanik układu hamulcowego nadszedł czas na małe zmiany
Z przodu pojawiły się wentylowane, nawiercane tarcze Zimmermann SPORT i klocuszki BOSCH,
tylny zestaw na gratach BOSCH-a wymieniony został 6 miesięcy wcześniej.
Podczas dłubania przy hamulcach zawieszenie też dostało kilka nowych gadżetów.
- amorki przód i tył KYB gazówki,
- lewa końcówka,
- gumy stabilizatora,
- tuleje belki tył,
- mocowania górne amortyzatorów + łożyska
- tuleje poliuretanowe wahaczy (żółte)
- sprężynki -40 firmy Eibach (od kolegi Jacka "Oofola" - odnowione i polakierowane proszkowo)
- zaciski również zostały odświeżone i pryśnięte w kolor czerwony
Taki jest efekt na zawiasie -40 - mnie tam się podoba 8-)
Z uwagi na niedomagania i zanik układu hamulcowego nadszedł czas na małe zmiany
Z przodu pojawiły się wentylowane, nawiercane tarcze Zimmermann SPORT i klocuszki BOSCH,
tylny zestaw na gratach BOSCH-a wymieniony został 6 miesięcy wcześniej.
Podczas dłubania przy hamulcach zawieszenie też dostało kilka nowych gadżetów.
- amorki przód i tył KYB gazówki,
- lewa końcówka,
- gumy stabilizatora,
- tuleje belki tył,
- mocowania górne amortyzatorów + łożyska
- tuleje poliuretanowe wahaczy (żółte)
- sprężynki -40 firmy Eibach (od kolegi Jacka "Oofola" - odnowione i polakierowane proszkowo)
- zaciski również zostały odświeżone i pryśnięte w kolor czerwony
Taki jest efekt na zawiasie -40 - mnie tam się podoba 8-)
Co do końcówek wydechu to wspawałem je dzisiaj i nie zdążyłem się nimi jeszcze nacieszyć, ale jak na razie i tak wyglądają lepiej niż te niekompletne oryginalne końcówki.śmigacz pisze:Wszystko jest git malina, jedynym moim skromnym zdaniem to te nakładki na wydech . Można by było ładnie 2-rurke zrobić z kwasówki Jedno pytanko , gdzie dostałeś te tulejki ? gdzieś na zamówienie ?
A tulejeczki zamówiłem wraz z kolegami bo całkiem nie dawno była akcja, gdzie zamawialiśmy grupowo te tulejki do aut.
Marcinie w porównaniu ze zmęczonymi Sachs-ami z przodu i Hartami z tyłu - różnica jest ogromna, autko znacznie sztywniejsze, twardsze i dużo lepiej radzi sobie w zakrętach, nawet takich w których podcina się ręcznym - autko się nie kładzie, tylko sunie bokiem jak po stole Jeżdżę w tej konfiguracji dopiero miesiąc, ale jestem bardzo zadowolony :mrgreen:
wygląda dobrze porobiłeś trochę ostatnio. Wiem jaka to satysfakcja bo też miałem model w nienajlepszej konycji po zakupie.Kermit85 pisze:Rysiu chciałeś zobaczyć to na niższym zawiasie - tak się to prezentuje (-35 lub -40) sam do końca nie wiem,
ale jak wjechałem na podnośnik w pracy przed montażem autko podłożyłem bez problemów, a na nowym zawiasie usiadło na tyle, że jak chciałem wyciągnąć łapy podnośnika spod auta to musiałem je unosić za błotniki do góry
[url=http://images46.fotosik.pl/788/e9935156611d411fmed.jpg]Obrazek[/URL]
Chyba widziałem Twoje audi 2 razy w J.G. albo bardzo podobne:
-raz koło małej poczty(moje stało pare metrów przed nią na chodniku)
-raz na jak jechałem od złotniczej na wiadukt koło PKP