[80 b3 2.8] podniesienie zawieszenia
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
Może źle mnie zrozumiałeś kolego Patrique albo ja nie dopisałem cudzysłowu dopełniając sensu posta ("Allroad"). Chodziło mi o sam wygląd podniesionej 80-tki. Przecież to jasne że audi 80 allroad nie istnieje. Ubawiłem się .Patrique pisze: Kolego arekkrosno, widziałeś kiedykolwiek na podnośniku chociażby nawet Audi A4 Allroad? Różnice pomiędzy tą maszyną, a normalną A czwórką są kolosalne.
I idąc do sklepu po wahacze mówimy czy mamy A4 czy A4 A.Road. Widział ktoś kiedykolwiek części do Audi 80 All Road? <co> ...właśnie <ok> .
Natomiast po przemyśleniu tematu wydaje mi się że skoro inżynierowie jakiegokolwiek samochodu zaprojektowali takie kąty na półośkach czy tam na wałach to najprawdopodobniej każda ingerencja w wysokość zawieszenie będzie miała wpływ na szybsze zużycie podzespołów. Problem tkwi w tym - jak szybko. Wiadomo że wszystko się da zrobić ale pakowanie 10 tysiaków w zawieszenie mija się z sensem tego tematu. Chodzi o przeróbkę "systemem gospodarczym" (tu już nie zapomniałem cudzysłowu).