Co się okazało że aparat zapłonowy puszcza olej,dostał się do czujnika halla i zrobił zwarcie z przewodów zeszła otulina i to był ten problem tylko że potrzebuje nowa zębatkę bo ta jest do niczego i mam też jedno pytanie czy idzie jakoś uszczelnić aparat czy już do wymiany,halla już mam potrzebuje samą zębatkę lub ewentualnie cały aparat w rozsądnej cenie

[ Dodano: 2011-05-04, 13:08 ]
Co do aparatu to zębatka mosiężna na allegro to koszt 100zł +wysyłka ale gorzej z uszczelnieniem dziada ponieważ u mnie jest uszczelnienie filcowe.Miedzy jedna a drugą tulejka w aparacie znajduje się filc a ułożony jest tak że po środku nie jest łączony tylko jest rowek żeby spływał nim olej ale problem jest w tym że ten filc odkleił się od jednej wewnętrznej ściany aparatu i się zaciska olej nie ma którędy wrócić i wywala go halla.Dzisiaj mam zamiar wybić dolna tulejkę wyciągnąć filc wymyć go i podkleić na jakiś klej bo innego rozwiązania nie widzę z tym aparatem.Na allegro znalazłem za 200zł taki sam aparat niby nie sączy ale jest z plastikowa zębatka i w sumie to tez lipa nie wiem czy się nie rozleci bo słyszałem ze jest taka możliwość jeśli zęby są słabe bo pracowały w innym silniku i mogą wysypać się po paru km.I teraz prosiłbym o rade co robić lub np numery aparatu który nie ma filcu a np oring.
Moje numery aparatu
Z 515
0 237 522 013
034 905 205J
Bo jęsli np kupie taki sam też z filcem to lepiej kupić zębatkę mosiężną i bawić się z moim bo w tamtym też może po czasie zakisnąć się ten rowek
