[2.0 ABK] Pytanie o nazwe czesci ukladu kierowniczego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 15 lis 2010, 11:42
[2.0 ABK] Pytanie o nazwe czesci ukladu kierowniczego
Witam wszystkich mam takie male pytanko jak nazywa sie czesc ktora laczy przekladnie ( maglownice) z drazkami kierowniczymi jest to taka lapka metalowa, poniewaz mi pekla a chcac gdzies to kupic nie znam nazwy a jak tlumacze sprzedawca co to jest to rozkladaja rece bezradnie
Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 13:00 przez Premium1988, łącznie zmieniany 1 raz.
Chwila strachu... Pomoc...
Koledzy mam małą prośbę i liczę na pomoc... Przed chwilą miałem przykry incydent, który mógł się źle skończyć. Wyjeżdżam sobie z domu samochodem i coś tryka. Mówię sobie pewnie przegub i jadę dalej, ale po przejechaniu ok. 200 metrów samochodem szarpnęło i wyrzuciło mnie w pole :cry: Zatrzymałem się 2 metry przed studnią i myślę sobie pewnie złapałem gumę, ale jak wyszedłem z samochodu zauważyłem że coś jest nie tak z kołami bo trochę się rozeszły :shock: No i do tego całkowity brak sterowności... :-x I teraz pytanie, bo pękło to łączenie drążków kierowniczych z kolumną kierowniczą. i Pytanie jak to się nazywa?? jak tego szukać?? Szok, bo górna część została przy kolumnie a dolna z częścią trzymającą drążki razem z nimi, bo okazało się że na łączeniu z kolumną od spodu nie było dwóch nakrętek :shock: Sorki za tak długi post i mały chaos ale dalej w szoku jestem, bo rano z sylwka wracałem i to dość szybko... Aniołek chyba dziś czuwał nade mną....... Z góry dzięki za pomoc....
Ostatnio zmieniony 01 sty 2012, 19:16 przez Key100l, łącznie zmieniany 1 raz.
Sorki za chaos, ale mówię strach był bo cała rodzina na pokładzie ze mną była:( Dobrze że blisko domu było i do domu wracałem tak że siedziałem na silniku i trzymałem drążki wsunięte na kolumnę a ojciec kierował samochodem. Teraz idę to rozebrać I pytanie?? Spawać to czy szukać gdzieś na szrotach?? Nie wiem co by było jakby to stało się rano przy prędkości 120+... :cry:
Jeśli to śruba rzymska klękła (bo dalej nie wiem) to opcji masz kilka. Sam jakiś czas temu chciałem wymienić. W Quattro-Service powiedzieli mi, że osobno nie mogą dostać, więc kupiłem kompletne drążki kierowniczy (z końcówka i śrubą), bo końcówki i tak były do wymiany. Jak chcesz to wszystko wymienić to kupuj nowe, ale jeśli chcesz tylko śrubę kupić to ja uderzyłbym do kolegi klubowego Maroonio i zakupił jego wyrób (klik!).
trochę drogo jak za dwie śruby...300zx pisze:Jeśli to śruba rzymska klękła (bo dalej nie wiem) to opcji masz kilka. Sam jakiś czas temu chciałem wymienić. W Quattro-Service powiedzieli mi, że osobno nie mogą dostać, więc kupiłem kompletne drążki kierowniczy (z końcówka i śrubą), bo końcówki i tak były do wymiany. Jak chcesz to wszystko wymienić to kupuj nowe, ale jeśli chcesz tylko śrubę kupić to ja uderzyłbym do kolegi klubowego Maroonio i zakupił jego wyrób (klik!).
nie spawaj tego tylko jedz na szrot po używkę.