Witam
Mam pytanie odnośnie montażu przepustnicy.
Mam Audi 2.3E przy moim silniku przepustnica wygląda mniej więcej tak (zdj z B4 ale chodzi mi o okablowanie)
http://img12.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1575977807
a przepustnica jaką udało mi się załatwić (z audi 2,3E) wygląda tak:
http://i237.photobucket.com/albums/ff8/ ... CF0633.jpg
Chodzi mi o przewody. W tej co jest w aucie, na dole przepustnicy jest jeszcze wtyk.
a w tej co załatwiłem nie ma go. czy da radę zamontować ją? pochodzi z tego samego auta i z tego samego silnika. Nie wiem czemu typ przepustnicy się różni.
Czy trzeba coś kombinować z okablowaniem?
Czy ktoś już próbował takiej zamiany?
[B3 2.3E] montaż przepustnicy innego typu.
[B3 2.3E] montaż przepustnicy innego typu.
Ostatnio zmieniony 04 maja 2011, 21:33 przez Jerem5, łącznie zmieniany 3 razy.
Nie da rady.Ta którą dałeś w dolnym linku ma tylko krańcówki górnego i dolnego położenia przepustnicy.W górnym linku jest potencjometr który przekazuje komputerowi dokładne położenie przepustnicy--także lipa.
W odwrotną stronę mogło by być-z tym że w dobrze wyregulowanym silniku zaczęło by sie falowanie obrotów gdyż krańcówka zamknięcia której nie ma nie sygnalizowała by aby uruchomić "krokowy".
W odwrotną stronę mogło by być-z tym że w dobrze wyregulowanym silniku zaczęło by sie falowanie obrotów gdyż krańcówka zamknięcia której nie ma nie sygnalizowała by aby uruchomić "krokowy".
Dzięki za odpowiedź. Dobrze że się zapytałem bo zmarnowałbym czas na rozkręcanie.PICEK1 pisze:Nie da rady.Ta którą dałeś w dolnym linku ma tylko krańcówki górnego i dolnego położenia przepustnicy.W górnym linku jest potencjometr który przekazuje komputerowi dokładne położenie przepustnicy--także lipa.
W odwrotną stronę mogło by być-z tym że w dobrze wyregulowanym silniku zaczęło by sie falowanie obrotów gdyż krańcówka zamknięcia której nie ma nie sygnalizowała by aby uruchomić "krokowy".
Pozdrawiam.