[B4 ACE] Gwint z A4 quattro
[B4 ACE] Gwint z A4 quattro
Chce kupic gwint ale ceny do mojej Compi zaczynaja sie od 750 euro, dlatego nasowa sie moje pytanie czy gwint z pierwszych modeli A4 quattro nie podszedlby do 80 ??
Przyklad:
http://www.tuning-studio.pl/p1001,zawie ... yp-b5.html
Dziekuje wszytkim za pomoc.
Przyklad:
http://www.tuning-studio.pl/p1001,zawie ... yp-b5.html
Dziekuje wszytkim za pomoc.
tak jak pisze chmiel25 przód nie podejdzie jest zupełnie inny sam tyl podejdzie jesli to gwint bedzie nic nie trzeba modyfikowac skrecasz tyle ile chcesz jesli kupisz same amortyzatory od A4 quattro od 95r do 00r to sa coś 2 cm dłuższe wiec tyl staje jak koza bynajmniej ja tak sądze ktoś może się nie zgodzić z moja opinią i albo springa tną albo spawaja talerzyk podtrzymujacy sprężyne w innym miejscu lecz nie polecam tego ja mam Bilsteina B6 i robie tak samo jak skull naciecia na amorze co 1cm regulacje i jest wszystko git tu masz linka do amorów
http://allegro.pl/audi-a4-quattro-94-01 ... 01208.html
http://allegro.pl/audi-a4-quattro-94-01 ... 01208.html
nie będę tworzył nowego, bo może ktoś się podzieli jak to jest w rzeczywistości bo w teori z tego co zrozumiałem to:
:?: ten gwint TA-Technix pasuje P&P i ma zakres 15mm-60mm zamiast 35mm-80mm
:?:
cena wychodzi pod 800 zł więc jest to dobra opcja. Wyczytałem, że gwinty AT-Technix są lepsze niż ich amory+sprężyny ale wyroby AT-Technix są gorsze jakościowo od MTS, a MTS i tak jest dalekie od porządnych gwintów np.blinstein B6 (to wiem tego proszę nie potwierdzać ).
Biorąc to pod uwagę jeśli tak jest, to mam patynie (najlepiej do posiadacza AT lub MTS) jak to jest w rzeczywistości?
w jakim okresie i o ile spada ich sprawność?
czy wytrzymają 2 lata?
Czy ktoś wie jak to jest z gwarancją w tych firmach jak się nie ma faktury za montaż w warsztacie, albo nawet jak się ją ma ?
:?: ten gwint TA-Technix pasuje P&P i ma zakres 15mm-60mm zamiast 35mm-80mm
:?:
cena wychodzi pod 800 zł więc jest to dobra opcja. Wyczytałem, że gwinty AT-Technix są lepsze niż ich amory+sprężyny ale wyroby AT-Technix są gorsze jakościowo od MTS, a MTS i tak jest dalekie od porządnych gwintów np.blinstein B6 (to wiem tego proszę nie potwierdzać ).
Biorąc to pod uwagę jeśli tak jest, to mam patynie (najlepiej do posiadacza AT lub MTS) jak to jest w rzeczywistości?
w jakim okresie i o ile spada ich sprawność?
czy wytrzymają 2 lata?
Czy ktoś wie jak to jest z gwarancją w tych firmach jak się nie ma faktury za montaż w warsztacie, albo nawet jak się ją ma ?
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
chmiel25 pisze:Pasuje tylko tylny po małej modyfikacji mocowania amortyzatora.
Przód zupełnie inny.
Ps to co na zdjęciu jest do ośki. Chyba że to jakieś przykładowe foto.
Mabrothrax, czytasz wogóle jakiekolwiek odpowiedzi? Pytam bo tu są tylko dwie i to mówiace o przodzie z A4. Reszta to pytaniaBronek27 pisze:tak jak pisze chmiel25 przód nie podejdzie jest zupełnie inny
Niestety tyłu chyba nikt nie zakładał z A4 na gwincie bo coś cisza
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no to o co chodzi z tym "A przód ?" ?Mabrothrax pisze:No dobra, tył da się zaadaptować więc od tych z A4. A przód?
ta z tym B6 to się rozpędziłemchybo101 pisze:Od kiedy blinstein B6 to gwint ?
MaXuS, takie info też się przyda,
rozumiem,że nikt nie pakował gwintu z A4, bo niestety ten do B4 bedzie max -35 a ja potrzebuję około -15-20 i jak ten od A4 podpasuje P&P to będzie idealnie
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: