B4 DTM Competition quattro.
Kolczat, przód po regeneracji mega beton nie wchodzi mi palec, a nic nie przytrze.
Tył też twardy, ale na pewno nie tak jak przód. Przy okazji wymieniłem w zawieszeniu każdą najmniejszą pierdółkę.
Zobaczymy ile wytrzyma. Prędkość patrolowa i spokój za to na nowym równym asfalcie dużo lepsze prowadzenie.
Tył też twardy, ale na pewno nie tak jak przód. Przy okazji wymieniłem w zawieszeniu każdą najmniejszą pierdółkę.
Zobaczymy ile wytrzyma. Prędkość patrolowa i spokój za to na nowym równym asfalcie dużo lepsze prowadzenie.
- Piotr_Audi
- Forum Audi 80
- Posty: 217
- Rejestracja: 10 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: Wejherowo
NO wreszcie zes se kupił aparat i pokazał tego gwinta :mrgreen: .
Elegancko tylko mi sie znowu wydale ze wcale nie przysiadlo auto za specjalnie, moze mi sie wydaje tylko, moze to zdjecia tak wychodza, a moze mam cos w oczach wiec nie bierz sobie do serca bo pewnie tak jak pisalem na poczatku...tylko mi sie wydaje. Wogole to przez Kolczata wszystko :lol:
Elegancko tylko mi sie znowu wydale ze wcale nie przysiadlo auto za specjalnie, moze mi sie wydaje tylko, moze to zdjecia tak wychodza, a moze mam cos w oczach wiec nie bierz sobie do serca bo pewnie tak jak pisalem na poczatku...tylko mi sie wydaje. Wogole to przez Kolczata wszystko :lol:
Łuki tylko o której myślisz? Dziękówka za pomoc przy gwincie.
Adam jest nisko. Z przodu już nic nie wyczaruje, można jedynie pomyśleć nad tyłem,
ale coś trzeba by pokombinować. Póki co po seryjnej kozie mam banana na twarzy.
Adam jest nisko. Z przodu już nic nie wyczaruje, można jedynie pomyśleć nad tyłem,
ale coś trzeba by pokombinować. Póki co po seryjnej kozie mam banana na twarzy.
Ostatnio zmieniony 07 maja 2011, 00:16 przez gornik, łącznie zmieniany 1 raz.