Witam wszystkich na forum .
Postanowiłem wstąpić na to forum po zakupie mej audi i problemu z nią związanego .
A więc .auto chodziło jak marzenie wszystko grało jak w zegarku ,aż tu pewnego dnia zaczęła słabnąć prychać i strzelać w tłumik .mam drugi taki motor więc zacząłem podmieniać ,począwszy od czujników przepływki itd aż do sterownika i nic nadal to samo zapali i zaraz gaśnie a niekiedy zapali i chodzi dość długo ale po naciśnięciu gazu zaraz dławi się i gaśnie ,raz doszła do 3 tys i po chwili w duł ale jak pedał gazu wcisnę lekko i trzymam to nie chce zgasnąć ale prycha i strzela jakby na trzy tłoki chodziła.skanowałem ją launcherem i wyszła przepływka i krokowy ale też podmieniałem i nic.
proszę was o jakieś sugestie .
[2.8 aah]dziwne zachowanie silnika
[2.8 aah]dziwne zachowanie silnika
Ostatnio zmieniony 09 maja 2011, 22:39 przez vito28, łącznie zmieniany 1 raz.
dziś mierzyłem wszystkie czujniki i jest ok z cewki tez jest poprawny sygnał .Tylko zastanawia mnie rozdzielacz zapłonu bo nie wiem jak go sprawdzić
a te strzelanie to we filtr wali .
to co zauwazyłem jeszcze to po zapłonie pompka podaje paliwo a jak krece rozruchem to juz nie idzie ale pompka brzeczy tylko słabo .ale nieraz poda ale to rzadko .
apropo ustawienia zapłonu to co masz na mysli?
z bloku pomiarowego 00 wychodzi tak :na biegu jałowym
0
135
159
36
0
0
134
4
0
81
110
a przy 2500 obrotów
0
135
250
133
0
0
134
4
0
81
110
[ Dodano: 2011-05-11, 21:31 ]
i jak koledzy ,macie jakiś pomysł?
a te strzelanie to we filtr wali .
to co zauwazyłem jeszcze to po zapłonie pompka podaje paliwo a jak krece rozruchem to juz nie idzie ale pompka brzeczy tylko słabo .ale nieraz poda ale to rzadko .
apropo ustawienia zapłonu to co masz na mysli?
z bloku pomiarowego 00 wychodzi tak :na biegu jałowym
0
135
159
36
0
0
134
4
0
81
110
a przy 2500 obrotów
0
135
250
133
0
0
134
4
0
81
110
[ Dodano: 2011-05-11, 21:31 ]
i jak koledzy ,macie jakiś pomysł?