Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT]Głowica

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 29 sie 2007, 21:51

pany no niestety krucciec padl i jest wymieniony...ale problem narodzil sie nowy...bo po probie odpalenia(ciezko bo ciezko ale dalo rade :-/ ) byla sytuacja katastroficzna... poniewaz ze zbiorniczka wyrownawczego plyn byl wyrzucany przez...spaliny jednoczesie rowniez plyn wyplowany byl przez rure wydechowa :cry: czyli co glowica powiedziala papa czy jeszcze moze byc gorzej :shock:

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 29 sie 2007, 22:00

Uuuu, albo uszczelka pod głowicą poszła, bo jak wywaliło płyn przegrzało głowicę i pogięło, albo pękła gdzieś sama głowica. Bez zdjęcia i sprawdzenia organoleptycznie nic więcej się nie dowiesz.

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 29 sie 2007, 22:18

a jak wychodzi organoleptycznie taka naprawa zakladajac wieksiajszy hardcore ze to glowica do wymiany??... bo zastanawaim sie coraz bardzije nad swapem :-P

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 29 sie 2007, 22:59

To już musisz CzarkaJ za język pociągnąć, on tu najbardziej obeznany w cennikach :-)

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 29 sie 2007, 23:36

Ja bym zaczął tym razem nietypowo. Najpierw bym sprawdził stan bloku a zwłaszcza stan tuleii, gdyż mogły popękać. Jeżeli silnik, trzymał kompresję, nie brał oleju i miał dobre osiągi to warto jeszcze zainwestowac w głowicę. Jezeli blok po tych ekscesach stał się "padaczką" to ja bym pomyślał o chyba o swapie.
Używana głowica do tego motorka na szrocie to maks. 200 PLN, na allegro widywałem po 100 PLN. Trzeba ją potem sporawdzić i splanować - to koszt 100 - 150 PLN. Druga dobra uszczelka pod głowicę to od 70 - 100 PLN. Warto by zmienić uszczelniacze - koszt towaru dobrej firmy to maks. 60 PLN plus 40 PLN wymiana.

Do tego dochodzi ewentualne dotarcie gniazd zaworowych gdyby sie okazało, że jest to konieczne, lub nawet wymiana prowadnic, ale to wszystko zależy od tego jaki towar kupisz.
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl