Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4] sport zawias pytanie !

ODPOWIEDZ
no name
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1561
Rejestracja: 22 mar 2009, 12:18
Lokalizacja: Toruń

[B4] sport zawias pytanie !

Post autor: no name » 09 maja 2011, 19:15

Witam pare dni temu odebralem auto od mechanika

zakladalem sport sprezynki -40mm FK na ori amorki i mam teraz takie zawachania czy na tym da rade bezpiecznie jezdzic

fotki jak to wyglada po zalozeniu

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 09 maja 2011, 19:49

Na tych zdjęciach nie widać nic nienormalnego, jak nie wiesz co jest grane to odkręć sobie talerzyk (ampul 6 i łamane oczko 22) i zobaczysz czego tak odstaje :mrgreen:

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 09 maja 2011, 20:28

Tylko nie wbijaj tego młotkiem, tak jak mój kolega chciał zrobić <wodka> <palma> <nono> . U mnie też tak odstaje, a mam normalną zawiechę.

desiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 16 cze 2009, 12:32
Lokalizacja: W-Wa

Post autor: desiu » 09 maja 2011, 21:11

a sprawdzales czy nie masz wyrobionych gum u gory amora?(tych co wchodza w kielich od dolu)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 09 maja 2011, 21:49

no name, wszystko jest ok
axel_gumis pisze:ampul 6 i
imbus jak juz i zwykle 7, ogolnie zalezy od wkladu lub amora bo wystepuja takze torxy
desiu pisze:wyrobionych gum u gory amora
te gumy to lozyska mcpersona...

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1934
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 10 maja 2011, 08:38

Normalka...poduszka kolumny musi pracować. Jak nie masz pewności zajedź na stację diagnostyczną...na szarpaki...wszystko wyjdzie prócz stabilizatorów - to trzeba ręcznie. Ale jak ich nie zmieniałeś to pikuś.

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 10 maja 2011, 12:08

o widzę że znalazłem już odpowiedz na nurtujące mnie pytanie odnośnie tych kolumn mcpersona i położenia poduchy, a już myślałem że jest coś nie tak. Wielkie dzięki za wyjaśnienie kwesti :-)

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 10 maja 2011, 12:50

Ja mam na to najlepszy sposób :-o . Założyć na te górne mocowania osłony takie jak na foto i tam nie zaglądać <ok> . Jeśli nie ma żadnych niepokojących stuków, luzów w zawieszeniu itd. to lepiej nic nie ruszać nie patrzeć :-P .

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 10 maja 2011, 14:04

mam takie właśnie osłony tylko jedna pęknięta, chyba będzie trzeba odwiedzic szrot bo już dawno nie byłem heh :lol:

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 10 maja 2011, 14:58

Kolczat pisze:imbus jak juz i zwykle 7
Jak zwał tak zwał:
http://www.narzedziak.pl/jonnesway-kluc ... a-1-2.html
Co do rozmiaru masz rację <ok>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 10 maja 2011, 21:41

Osobną grupę kluczy nasadowych tworzą klucze ampułowe lub wpustowe. Charakteryzują się one tym, że składają się z dwóch części. Pierwsza część jest to uchwyt posiadający z jednej strony gniazdo, gdzie mocowane jest pokrętło, z drugiej strony zamocowane są końcówki o różnym kształcie. W wilu przypadkach końcówki te są wymienne.
wiec powiedz mi po co uzywac skaldanego z trzech czesci klucza skoro mozna zwykly jeden lamany w ksztalcie litery "L" imbus wlozyc i przekrecac nakretke pod spodem?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga