Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 18 kwie 2011, 20:09

MUNIOR pisze:
Arti_77 pisze:Witam,
TDI, 92, Bosch
Proszę o weryfikację logów: http://vaglog.rtnet.pl/artur.ropa_42919.html

Dodatkowo występuje błąd: 0550 - sterowanie początkiem wtrysku.
Występuje ,bo komp nie może ustawić żadnego kąta ,masz kosmiczną wartość 208 zamiast ok.50 .Prawdopodobnie uszkodzony wtrysk sterujący lub n108 w pompie wtryskowej ,ewentualnie przerwa w połaczeniu elektrycznym do nich .Dawki paliwa też w zasadzie nie masz 006 ,a powinno być OK.020
Dzięki za weryfikację w weekend zrobiłem poprawki i po zmianach log wygląda tak:
http://vaglog.rtnet.pl/artur.ropa_43312.html
od razu ciszej pracuje ale błąd 0550 dalej występuje.
Odnośnie sprawdzenia czy działa wtrysk sterujący są jakieś domowe sposoby weryfikacji, tak samo odnośnie zaworu n108 przynajmniej po odłączeniu na wtyczce i podłączeniu bezpośrednio do akumulatora cykał czyli zawór powinien działać.

Awatar użytkownika
kowal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 20 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Gołdap

[B4 1.9 TDI 1Z] Proszę o analizę logów.

Post autor: kowal » 13 maja 2011, 21:27


WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 13 maja 2011, 21:38

A co tutaj analizowac :?: zrób porządne logi jak sie należy to wtedy bedzie mozna cos analizować.

Awatar użytkownika
kowal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 20 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: kowal » 13 maja 2011, 21:46

Robiłem logi samodzielnie pierwszy raz.
Korzystałem z https://audi80.pl/printview.php?start=0&t=24669.
Wydawało mi się, że wyszło dobrze.
Nie wiem co źle zrobiłem.
Proszę o podpowiedź.
Dzieki.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 maja 2011, 21:59

kowal pisze:A co tutaj analizowac :?: zrób porządne logi jak sie należy to wtedy bedzie mozna cos analizować.
_________________
No co sie WOJTEK26, chłopaka czepiasz :mrgreen: dobre zrobił ;-) tyle że na jałowym biegu ,a na jałowym jedyną ciekawą rzecza którą widać ,jest duża dawka paliwa ,bo zapomniał bloku 000 zlogować ,gdzie było by widac jeszcze kąt wtrysku :-P .Zrób kolego logi dynamiczne bloków 003 i 011 ,to bedzie widać ciekawsze rzeczy .Chyba że autu nic nie dolega i robisz to z nudów ...to daj se spokuj :mrgreen: Acha ...i logi wrzucamy do działu < diagnostyka vag > co by porządek był ....
Ostatnio zmieniony 14 maja 2011, 00:40 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kowal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 20 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: kowal » 13 maja 2011, 22:27

Wczoraj wymieniłem zaworek N75 i jestem ciekawy czy wszystko dział jak trzeba, dlatego proszę o analizę logów. Zastawania mnie spadek mocy po rozgrzaniu silnika. Na razie proszę o analizę logów statycznych.
Przeoczyłem blok 000. Mój błąd. Jutro wrzucę.
Chyba, że nie robi to różnicy to mam log przed wymianą N75:
http://vaglog.rtnet.pl/kowalewskikamilka_45703.html
Dzięki

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 13 maja 2011, 22:51

Mam taką samą dawkę u siebie (17) ale to zdecydowanie za dużo,muszę zmniejszyć:)

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 13 maja 2011, 22:53

I bez dynamicznych logów nie wiele da się tu powiedziec o działaniu N75.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 maja 2011, 00:40

kowal pisze:Wczoraj wymieniłem zaworek N75 i jestem ciekawy czy wszystko dział jak trzeba, dlatego proszę o analizę logów. Zastawania mnie spadek mocy po rozgrzaniu silnika. Na razie proszę o analizę logów statycznych.
Musisz trochę poczytać na temat logow ;-) Działania n75 na jałowych nie da się sprawdzić ,tylko test dynamiczny
kowal pisze:Przeoczyłem blok 000. Mój błąd. Jutro wrzucę.
Na nic się to nie zda .Dynamiczny 011 zrób jak chcesz sprawdzić działanie n75 ...jak karolas123, zauwazył

Awatar użytkownika
kowal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 20 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: kowal » 14 maja 2011, 08:30

Nie chodzi mi tylko o N75. Potrzebuję dowiedzieć się w jakim stanie jest silnik.

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 14 maja 2011, 09:53

Więc musisz zrobić kompletne logi dynamiczne i statyczne żeby dało się powiedzieć cokolwiek o stanie silnika,i logi wykonujemy pojedyńczo czyli każda grupa oddzielnie ,jest podwieszony temat jak to zrobić.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 maja 2011, 10:36

kowal pisze:Nie chodzi mi tylko o N75. Potrzebuję dowiedzieć się w jakim stanie jest silnik.
Stanu silnika logami nie sprawdzisz ;-) w logach widać działanie osprzętu silnika ,a nie samego silnika .Chcesz sprawdzić kondycje silnika to zmierz ciśnienie w cylindrach

Awatar użytkownika
kowal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 20 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Gołdap

Post autor: kowal » 14 maja 2011, 17:00

MUNIOR pisze:
kowal pisze:Nie chodzi mi tylko o N75. Potrzebuję dowiedzieć się w jakim stanie jest silnik.
Stanu silnika logami nie sprawdzisz ;-) w logach widać działanie osprzętu silnika ,a nie samego silnika .Chcesz sprawdzić kondycje silnika to zmierz ciśnienie w cylindrach
Źle się wyraziłem. Potrzebuje sprawdzić czy wszystko działa jak powinno <piwo>

kaszaklabs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 31 mar 2011, 20:05

Post autor: kaszaklabs » 18 maja 2011, 18:45

Witam, mam problem z programem VAG COM 311.2-N.

Interface: VAG KKL (prawdopodobnie Viaken, pożyczony więc dokładnie nie wiem, kolor niebieski, podłączany pod USB ale oczywiście pracuje na emulowanym porcie COM)

Chodzi o to, że w sekcji About-Lisence Info mam status "Not Tested" i komunikat: "Please test on a car before registering!". Potrzebuję mieć Serial Number.

Podłączyłem interface do kompa i ECU, włączyłem siilnik, wykonałem: Options->Test (COM port status: OK; Interface status: 0 - Found, Ready; Fast-Synch Compatibile: NO) oraz uruchomiłem Auto-Scan (odczytał VAG number i inne parametry, pokazał błędy, mogę podglądnąć obroty,dawkę paliwa etc.) Jednakże nic więcej nie mogę zrobić, część opcji jest zablokowanych.

Jak zmusić program do wygenerowania Serial Number?

Dodam, że testowałem na kilku ściągniętych z netu wersjach 311.2 i 409. Wszystkie zachowują się tak samo.

Czy ma ktoś taką wersję programu, ktora nie wymaga SN by uczynić go pełnowartościowym?

Bardzo proszę o taki. email: unknown2000(at)interia.pl

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 18 maja 2011, 19:02

Miałem taki sam problem który mi się rozwiązał po pierwszym podłączeniu Vag-a pod komputer. W trakcie łączenia w panelu startowym Vag klikasz About i tam powinien być pokazany serial. Kopiujesz to i do keygena, klikasz activate/deactivate, wklejasz klucz i śmigasz po całości. Jak Ci to nie pomoże pisz pw wyślę Ci moją wersję.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl