[B3 1.6 PP] dziwny objaw po przekręceniu kluczyka
[B3 1.6 PP] dziwny objaw po przekręceniu kluczyka
Witam,
powiedzcie mi co się mogło zepsuć jeśli czasami po przekręceniu kluczyka na zapłon nie wyświetla mi kontrolki akumulatora i głośno coś brzęczy? Zdarza się to głównie wtedy jak gdzieś dalej jadę, zgaszę auto, przyjdę za 2 godz i chce zapalić to wtedy tak jest. PRzy tym objawie auto pali normalnie, po zapaleniu brzęczenie ustaje, alternator normalnie ładuje. Co to może być?
Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam
powiedzcie mi co się mogło zepsuć jeśli czasami po przekręceniu kluczyka na zapłon nie wyświetla mi kontrolki akumulatora i głośno coś brzęczy? Zdarza się to głównie wtedy jak gdzieś dalej jadę, zgaszę auto, przyjdę za 2 godz i chce zapalić to wtedy tak jest. PRzy tym objawie auto pali normalnie, po zapaleniu brzęczenie ustaje, alternator normalnie ładuje. Co to może być?
Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam
Mi też nie świeci a altek ładuje minimalnie. Żeby ona się zapaliła to chyba by musiał wogóle alternator przestać działać. Sprawdź miernikiem, za 15 zł już kupisz.rafałsz pisze:Tego nie wiem, bo nie mierzyłem miernikiem, ale chodzi mi o to że w czasie jazdy nie świeci mi kontrolka akumulatora.
Z prawej strony jakby za schowkiem to słychać? Tam jest jakiś przekaźnik bo mi też cyka po przekręceniu kluczyka na pierwszą pozycje, i po zgaszeniu silnika i przekręceniu na Off po kilku sekundach jest takie "cyk". Ale rozrusznik z bendixem też jest z tej strony, tylko on by wydawał głośne nieprzyjemne dźwięki.rafałsz pisze:Ten brzęk mi dobiega ewidentnie gdzieś z bliska, może jakiś przekaźnik czasami nie łączy?
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Kolego, ja mam też coś takiego, ale bardzo rzadko. Przekręcam kluczyk na pierwszą pozycję i słychać jakby dźwięk hmm nie wiem czego :mrgreen: . Takie cichutkie bzzzzzzzz.... i dochodzi on gdzieś zza kierownicy. Ja obstawiam, że jest to jakiś przekaźnik w którym kończą się styki. Trzeba by odkręcić półkę pod kierownicą i tam oblukać. Ewentualnie w podszybiu.