Witajcie otóz od pewnego czasu zauważyłem spadek skuteczności hamowania w zasadzie od momentu montażu kólek felg 16 i oponek 205/55/16, w dni jak dzis gdzie temperatura powietrza jest wyższa kilka hamowań i porostu tracą skuteczność....zaznacze, iż tarcze maja odpowiednia grubość, klocki jakie 50 %
Zatem trzeba założyć coś od innego modelu;)
Od czego mogę założyć tarcze, jakie klocki, co musze wtedy wymienić, czy serwo jest wspólne?
Pozdrawiam Łukasz
[B3 1,6 1991] hamulce nie dają rady
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Panowie z całym szacunkiem ale objawy gotowania sie płynu potrafię poznać i to nie to...
zmieniając koła z orginałow 195/65/14 na 205/55/16 zmieniła sie średnica koła a co za tym idzie dźwignia, każdy wie ze przy wydłuzeniu ramienia w punkcie podporu siła potrzbna do zatrzymania jest wieksza poprostu hamulce nie dają rady to nawet czuc. Jak wsiade do żony gdzie ogumienie jest ori samochód hamuje lepiej ma sie większa kontrole nad pedałem hamulca a klocki to jakies delfi!!!
i teraz moje Pytania
Jak wyglada zmiana na tarcze wentylowane?
Czy musze dłubać coś przy zaciskach?
Jakie tarcze od jakiego modelu będą pasować?
Idzie lato temperatury wzrosna a hamulce to chyba jednak ważna rzecz w aucie
Poszukałem troche o wg katalogów tarcza niewentylowana ma srednnice 256 i grubośc 13
a wentylowana srednica 256 i grubośc 22 mm w sumie 9 mm czy zaciski dadza rade to skompensować?czy trzba bedzie klocki szlifować?
zmieniając koła z orginałow 195/65/14 na 205/55/16 zmieniła sie średnica koła a co za tym idzie dźwignia, każdy wie ze przy wydłuzeniu ramienia w punkcie podporu siła potrzbna do zatrzymania jest wieksza poprostu hamulce nie dają rady to nawet czuc. Jak wsiade do żony gdzie ogumienie jest ori samochód hamuje lepiej ma sie większa kontrole nad pedałem hamulca a klocki to jakies delfi!!!
i teraz moje Pytania
Jak wyglada zmiana na tarcze wentylowane?
Czy musze dłubać coś przy zaciskach?
Jakie tarcze od jakiego modelu będą pasować?
Idzie lato temperatury wzrosna a hamulce to chyba jednak ważna rzecz w aucie
Poszukałem troche o wg katalogów tarcza niewentylowana ma srednnice 256 i grubośc 13
a wentylowana srednica 256 i grubośc 22 mm w sumie 9 mm czy zaciski dadza rade to skompensować?czy trzba bedzie klocki szlifować?
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok