Witam serdecznie.Mam problem. kupiłem Audi 80 b4 silnik 115km 2.0 ABK 92rok z gazem firmy REG II generacji założonym we Włoszech.Auto chodziło bez zarzutów lecz po pewnym czasie zaczął ulatniać się gaz - był wyczuwalny w kabinie samochodu więc zdecydowałem założyć SEKWENCJĘ. Z typem reduktora TOMASETTO komputer DIEGO G3 wtryski Walteki 3 omowe. I PROBLEM POWSTAŁ. Okazuje się, że na wolnych obrotach przy pracy na gazie silnik przeplata- nie równo pracuje.Obroty na obrotomierzu są równe. Dodatkowo z tylniego tumika wydobywa się odgłos prukania.
Wymieniłem już kopułkę zapłonową
- palec, - kable na firmę Beru,- świece NGK ,- sonde lambda na firmę Bosh
i nadal bez zmian.
może ktoś mi podpowie co to jest? z czym jest problem?
z góry dziękuje[/b]
[2.0 ABK B4 LPG] silnik przeplata NA GAZIE
[2.0 ABK B4 LPG] silnik przeplata NA GAZIE
Ostatnio zmieniony 15 maja 2011, 22:20 przez BOLEK, łącznie zmieniany 2 razy.
Odgłos "prukania" zazwyczaj pojawia się wtedy gdy silnik nie przepala całej mieszanki i reszta spala się w wydechu.Jeśli na benzynie jest OK należałoby przyjrzeć się regulacji.
Tu masz wszystko ładnie opisane.
http://instrukcja.pl/i/diego_g3_wtrysk_gazu
Tu masz wszystko ładnie opisane.
http://instrukcja.pl/i/diego_g3_wtrysk_gazu