młody kupuje i praktycznie wszystko na handel dalej wrzucaW końcu masz wymarzoną kiere za grosze i chcesz ją na handel puszczać?
B3 ABK
Czasem potrzebujemy pieniędzy aby nabyć coś lepszego .. innego ..Nie chce wszystkiego pakować do audi bo co z tego że ja jej powsadzam takie rzeczy jak ona na drugi dzień mi się rozkraczy .. :roll: jeżeli ogarnę ją do końca mechanicznie i będzie chodziła to ok będę nabywał rzeczy i pakował do niej. A jeżeli będzie tak jak jest teraz to kombinuje kasę i <lupa> nowej OOOO Wszystko zawsze można kiedyś odzyskać Chyba każdy mi przyzna racje że pakując i ulepszając auto które nie jeździ to po prostu wyrzucanie pieniędzy w błoto :->delik pisze:młody kupuje i praktycznie wszystko na handel dalej wrzuca
dwie dzisiejsze fotki
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Koral nie poddawaj się i naprawiaj auto. Elektrykę ogarnij i będzie wszystko OK, akurat tym że walnął Ci pasek od alternatora bym sie nie przejmował, przecież to się zdarza i jest normalne jak zapomnimy go wymienić na czas. Najwyraźniej po prostu był już na wykończeniu i strzelił. Ogarnąłeś już silnik, masz porządną skrzynie biegów, zrób tą elektrykę i będzie OK.
właśnie :] w przeciągu dwóch miechów strzeliły mi 4 paski .. niecałe 3msc temu wymieniłem pasek i strzelił po dwóch tygodniach i co jest ? nie wiem ja jednak nadal obstawiam to kółkoKunik pisze:pawelrybak15 napisał/a:
akurat tym że walnął Ci pasek od alternatora bym sie nie przejmował
Chyba, że to czwarty pasek w ciągu 2 miesięcy...
jestem na etapie szukania tego kółka .. albo dobrej używki albo kupie nowy i nie będę się bawił . Sam nie wiem co tam się dzieje .. a może napinacz ? nie znam się na tym ale jeżeli pasek robi się luźny to chyba ma prawo się zerwać .. Ostatnio patrzyłem i miałem pocharataną obudowę od rozrządu,i w końcu doszedłem dlaczego .. obudowa była urwana na dole i trzymała się tylko na górze na dwóch zaciskach,na dole lekko latała więc bardzo możliwe że dotykała paska. Ale zająłem się tym uciąłem boszem kawałek tego plastiku dorobiłem małą blaszkę i teraz się trzyma i jest z dala od paska..
A teraz kolejna ciekawostka wracając do elektryki .. jadąc na światłach pali mi się stop z tyłu.. wczoraj zgasiłem audika odpaliłem jeszcze raz i już się nie palił dzisiaj byłem na giełdzie i znowu się palił stop i weź tu człowieku nie oszalej :evil: <mur>
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no bo potrzebuje pomocy z tym stopem i dlatego odświeżyłemTighe pisze:MIODEK napisał/a:
KoralB3 napisał/a:
Cytat:
a co to za odświeżanie postów ?
:roll:
Dobrze wiesz o co chodzi
Odświeżył bo cisza była <lol>
eh okropnie się teraz porobiło bo nie wiem co się dzieje z audi i sytuacja finansowa i ogólna wywróciła mi się o 360 stopni .. kiera miała zostać na stałe w audiku a tu niestety musze zrobić małą wyprzedaż garażową i pozbyć się wszystkiego co mam w piwnicy. :cry: :cry:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Ehh kolego Koral współczuje
Z tymi paskami to masz pewno zjechane koło pasowe, tylko pytanie które. Może coś jest przestawione i pasek jest nie w osi ? Sprawdź to. Co do napinacza paska alternatora to przecież nie ma takiego czegoś, napięcie paska ustawiasz przy montażu i ewentualnie po jakimś czasie korygujesz, nie ma niczego co samo napina ten pasek :roll:
A co do tej elektryki to popatrz czy wiącha gdzieś sie nie przeciera, nie wywala Ci bezpieczników ? Sprawdź też żarówki w tylnych światłach, a także krańcówkę od stopu.
Z tymi paskami to masz pewno zjechane koło pasowe, tylko pytanie które. Może coś jest przestawione i pasek jest nie w osi ? Sprawdź to. Co do napinacza paska alternatora to przecież nie ma takiego czegoś, napięcie paska ustawiasz przy montażu i ewentualnie po jakimś czasie korygujesz, nie ma niczego co samo napina ten pasek :roll:
A co do tej elektryki to popatrz czy wiącha gdzieś sie nie przeciera, nie wywala Ci bezpieczników ? Sprawdź też żarówki w tylnych światłach, a także krańcówkę od stopu.