Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 ng ] nie chce odplalic

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
arekkrosno
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 259
Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Krosno

Post autor: arekkrosno » 16 maja 2011, 09:05

No a kontrolki ci się świecą teraz po wymianie stacyjki? Pompa teraz działa?

masny89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 21 wrz 2009, 19:39
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: masny89 » 16 maja 2011, 12:14

arekkrosno pisze:No a kontrolki ci się świecą teraz po wymianie stacyjki? Pompa teraz działa?
Ja wymieniałem kostke a nie stacyjke...Ale dalej nie działa ani pompa ani nie swieca kontrolki

Awatar użytkownika
arekkrosno
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 259
Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Krosno

Post autor: arekkrosno » 16 maja 2011, 13:12

No to zostaje jeszcze sprawdzić aparat zapłonowy i przeprowadzić oględziny. W razie jakby Hall był uszkodzony to mam aparat z luzami ale ze sprawnym czujnikiem Halla.

masny89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 21 wrz 2009, 19:39
Lokalizacja: Wodzisław Śl

Post autor: masny89 » 17 maja 2011, 18:50

Problem rozwiązany...Co sie okazało poprzedni właściciel założył przełącznik odciecia zapłonu i przypadkiem brat go przełączył...Poprzedni właściciel nic mi o tym nie wspomniał

Awatar użytkownika
arekkrosno
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 259
Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Krosno

Post autor: arekkrosno » 18 maja 2011, 07:41

Fajnie że napisałeś rozwiązanie. W 60% przypadków nikt nie pisze co się stało i dalej wątek stoi w miejscu.

knakers
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 13 mar 2011, 14:22
Lokalizacja: gdynia

Post autor: knakers » 20 maja 2011, 12:17

podłącze sie pod temat mam problem ze swoim audi 90 .
Wygląda on następująco przestał chodzic na benzynie tzn odpalal i za chwile gasl okazało sie ze pompa paliwa jest walnieta wiec ja wymienilem przy okazji filterek i przewody paliwowe od pompy do filtra mialem sciagniete klemy na aku w mysl ze komp ma bledy i co nic nie pomogło nibby troche jest lepiej bo po odpaleniu pochodzi troche na bp ale na bardzo niskich obrotach i wkoncu zgasnie
nie mam pojęcia co dalej moze byc mecze sie juz z tym jakies 3 tygodnie pomuszcie

Awatar użytkownika
arekkrosno
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 259
Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Krosno

Post autor: arekkrosno » 20 maja 2011, 15:27

W NG komputer jest kasowany po wyłączeniu zapłonu tak że klemy nic nie dadzą.

Obstawiałbym rozdzielacz paliwa. Trzeba sprawdzić pierwsze ciśnienie jakie wchodzi i wychodzi z rozdzielacza. Bez sprzętu sam tego nie zrobisz. Pompa paliwa musi podawać 6bar, regulator ciśnienia obcina na ok 3bar i na takim ciśnieniu chodzi rozdzielacz i wtryski.

Dodano 2.06.2011: Niestety tutaj też walnąłem byka - Pompa podaje ok 8bar (różnie). Regulator ciśnienia redukuje do ok 5,2-6,5 i na takim ciśnieniu chodzi rozdzielacz. Za rozdzielaczem jest już 4,3-4,7 i wtryski będą podawać benzynę, gdy tylko ciśnienie paliwa osiągnie tą właśnie wartość. Poniżej 4bar wtryski nie będą pracować!

Wygląda na to że wtrysk rozruchowy ci chodzi bo odpala i zaraz gaśnie.

Jeżeli nie to to pomiędzy gumą przepływomierza a rozdzielaczem wtrysków masz śrubę regulującą wychylenie klapy przepływomierza (imbus bodajże 3mm długi). Tylko zanim zaczniesz kręcić zapamiętaj początkowe ustawienie, albo zaznacz sobie jakoś. Bo jak to nie to - to rozregulujesz sobie przepływomierz a wtedy regulacja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl