[B4 2.3 ng ] nie chce odplalic
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
podłącze sie pod temat mam problem ze swoim audi 90 .
Wygląda on następująco przestał chodzic na benzynie tzn odpalal i za chwile gasl okazało sie ze pompa paliwa jest walnieta wiec ja wymienilem przy okazji filterek i przewody paliwowe od pompy do filtra mialem sciagniete klemy na aku w mysl ze komp ma bledy i co nic nie pomogło nibby troche jest lepiej bo po odpaleniu pochodzi troche na bp ale na bardzo niskich obrotach i wkoncu zgasnie
nie mam pojęcia co dalej moze byc mecze sie juz z tym jakies 3 tygodnie pomuszcie
Wygląda on następująco przestał chodzic na benzynie tzn odpalal i za chwile gasl okazało sie ze pompa paliwa jest walnieta wiec ja wymienilem przy okazji filterek i przewody paliwowe od pompy do filtra mialem sciagniete klemy na aku w mysl ze komp ma bledy i co nic nie pomogło nibby troche jest lepiej bo po odpaleniu pochodzi troche na bp ale na bardzo niskich obrotach i wkoncu zgasnie
nie mam pojęcia co dalej moze byc mecze sie juz z tym jakies 3 tygodnie pomuszcie
- arekkrosno
- Forum Audi 80
- Posty: 259
- Rejestracja: 26 lis 2007, 14:22
- Lokalizacja: Krosno
W NG komputer jest kasowany po wyłączeniu zapłonu tak że klemy nic nie dadzą.
Obstawiałbym rozdzielacz paliwa. Trzeba sprawdzić pierwsze ciśnienie jakie wchodzi i wychodzi z rozdzielacza. Bez sprzętu sam tego nie zrobisz. Pompa paliwa musi podawać 6bar, regulator ciśnienia obcina na ok 3bar i na takim ciśnieniu chodzi rozdzielacz i wtryski.
Dodano 2.06.2011: Niestety tutaj też walnąłem byka - Pompa podaje ok 8bar (różnie). Regulator ciśnienia redukuje do ok 5,2-6,5 i na takim ciśnieniu chodzi rozdzielacz. Za rozdzielaczem jest już 4,3-4,7 i wtryski będą podawać benzynę, gdy tylko ciśnienie paliwa osiągnie tą właśnie wartość. Poniżej 4bar wtryski nie będą pracować!
Wygląda na to że wtrysk rozruchowy ci chodzi bo odpala i zaraz gaśnie.
Jeżeli nie to to pomiędzy gumą przepływomierza a rozdzielaczem wtrysków masz śrubę regulującą wychylenie klapy przepływomierza (imbus bodajże 3mm długi). Tylko zanim zaczniesz kręcić zapamiętaj początkowe ustawienie, albo zaznacz sobie jakoś. Bo jak to nie to - to rozregulujesz sobie przepływomierz a wtedy regulacja
Obstawiałbym rozdzielacz paliwa. Trzeba sprawdzić pierwsze ciśnienie jakie wchodzi i wychodzi z rozdzielacza. Bez sprzętu sam tego nie zrobisz. Pompa paliwa musi podawać 6bar, regulator ciśnienia obcina na ok 3bar i na takim ciśnieniu chodzi rozdzielacz i wtryski.
Dodano 2.06.2011: Niestety tutaj też walnąłem byka - Pompa podaje ok 8bar (różnie). Regulator ciśnienia redukuje do ok 5,2-6,5 i na takim ciśnieniu chodzi rozdzielacz. Za rozdzielaczem jest już 4,3-4,7 i wtryski będą podawać benzynę, gdy tylko ciśnienie paliwa osiągnie tą właśnie wartość. Poniżej 4bar wtryski nie będą pracować!
Wygląda na to że wtrysk rozruchowy ci chodzi bo odpala i zaraz gaśnie.
Jeżeli nie to to pomiędzy gumą przepływomierza a rozdzielaczem wtrysków masz śrubę regulującą wychylenie klapy przepływomierza (imbus bodajże 3mm długi). Tylko zanim zaczniesz kręcić zapamiętaj początkowe ustawienie, albo zaznacz sobie jakoś. Bo jak to nie to - to rozregulujesz sobie przepływomierz a wtedy regulacja