Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 B2 "5 ZYLINDER SOUND!!!!!!!!

Prezentacja w/w od 1972r do 1986.
Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 17 maja 2011, 10:31

niezla plecionka :) do spawów im daleko ale nie poddawaj się dajesz do przodu :)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 17 maja 2011, 12:35

Tam krytykujecie chłopaka od razu... Ważne, że się tego podjął i robi, nikt chyba nie myśli, że to końcowy stan... ;-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 18 maja 2011, 02:06

Nikt nie krytykuje tYlko odlicza,y dni i trzymamy kciuki ,żeby pacjent wyszedł z tego cało

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 18 maja 2011, 03:22

jaki jest sens poprawiec cos co jest zrobione i co teraz jak ma zapodkladowane bedzie spawy szlifował ?? zreszta gratki za checi i samo zaparcie pozdro

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 18 maja 2011, 11:26

Dzieki za pozytywne i negatywne opinie. Nikt nie jest idealny i od razu wszystkiego sie nie umie. Spawy dobrze trzymają, a że brzydko wyglądają to kwestia wprawy. Już mi idzie coraz lepiej. Jutro bedzie skończona ta strona. W przyszłym tygodniu na drugi bok. A za dwa tygodnie stanie na koła.

Zanim stanie jednak planuje jeszcze :
- Wymiana przewodów paliwowyc, na gumowe wysoko cisnieniowe.
- kompleksowa konserwacja podwozia(farba na rdze odporna na warunki atmosferyczne, masa bitumiczna oczywiscie i moze jamis olejkiem zużytm przelece.
- Zrobic eleganckie mocowanie pompy paliwa i filtru (Filtr jest gigantyczny, nie wiem czy takie były, czy poprzedni właścicel założył większy.
- oczyszczenie i malowanie elementów zawieszeneia(kołyski, wahacze, belka tylna)
- Oczywiście hamule przód od s2 dwutłoczkowe, tył narazie zostają bębny. Będą tylko odświeżone.
- Wymiana zbiornika paliwa, stary był przy wyściu dziurawy:/(stąd spalanie wysokie), zakładam od starej audi z 80 roku. Prawie 7 lat starsza a zbiornik idealny. Oczywiście konserwacja zbiornika też będzie

W ŚRODKU AUTA:
- heftnięcie gdzie będzie trzeba
- malowanie
- bitum oczywiscie
- mam nowe filce na wygłuszenie
- Wykładzina i fotele będą kompleksowo wyprane z podsufitką pojade jak auto będzie jeździć.

No i to pewnie na tyle jeszcze odnowie felgi które kupiłem i założe oponki 195 na 60. Zapomniałem dodać że zbieżność jeszcze trzeba będzie pojechać, ale już mam wszystko nowe z przodu więc większych problemów z tym być nie powinno.

No tak że mam taki plan. Malowanie nadwozie dopiero lipiec, albo sierpień.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 18 maja 2011, 11:32

Ja jak sobie spawałem próg w nissanie micra k10 to się poddałem i wiem jedno więcej się do migomata nie tykam :!: :!: :!: . Śmiali się po tym zemnie na mieście ,że bez gazu spawałem czy coś :?: :!: :shock: ale tam to zeszlifowałem włókno i żywica i było git ale w audi to może i lepiej się spawa bo blacha nie jest grubości żubra ale ja już bym się tego nie podjął. Tak to jest już ,że z technika budownictwa spawacza nie zrobię/zrobimy :-P :mrgreen:

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 18 maja 2011, 14:36

Ja jestem technikiem informatykiem:) A studiuje na kierunku mechanika i budowa maszyn pierwszy rok. Więc jeszcze nie mialem nic ze spawaniem.

skoti, ty bys sie nie podjal, a ja wrecz uwielbiam wyzwania ktore pozornie wygladaja na trudne. Potem mam mega satysfakcje. pzdr w czwartek prog bedzie skonczony to wrzuce foty:)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 18 maja 2011, 19:44

Ja chłopaka popieram, chce coś zrobić i stara się jak może.
Zrobi raz, zobaczy końcowy efekt swojej pracy to zrobi drugi raz ale już tak, jak powinno być.
Raz, że się nauczy, dwa że zrobi to własnymi ręcoma. I takich ludzi należy wspierać <piwo>

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 19 maja 2011, 22:08

jasiu1990 pisze:Dzieki za pozytywne i negatywne opinie. Nikt nie jest idealny i od razu wszystkiego sie nie umie. Spawy dobrze trzymają, a że brzydko wyglądają to kwestia wprawy. Już mi idzie coraz lepiej. Jutro bedzie skończona ta strona. W przyszłym tygodniu na drugi bok. A za dwa tygodnie stanie na koła.

Zanim stanie jednak planuje jeszcze :
- Wymiana przewodów paliwowyc, na gumowe wysoko cisnieniowe.
- kompleksowa konserwacja podwozia(farba na rdze odporna na warunki atmosferyczne, masa bitumiczna oczywiscie i moze jamis olejkiem zużytm przelece.
- Zrobic eleganckie mocowanie pompy paliwa i filtru (Filtr jest gigantyczny, nie wiem czy takie były, czy poprzedni właścicel założył większy.
- oczyszczenie i malowanie elementów zawieszeneia(kołyski, wahacze, belka tylna)
- Oczywiście hamule przód od s2 dwutłoczkowe, tył narazie zostają bębny. Będą tylko odświeżone.
- Wymiana zbiornika paliwa, stary był przy wyściu dziurawy:/(stąd spalanie wysokie), zakładam od starej audi z 80 roku. Prawie 7 lat starsza a zbiornik idealny. Oczywiście konserwacja zbiornika też będzie

W ŚRODKU AUTA:
- heftnięcie gdzie będzie trzeba
- malowanie
- bitum oczywiscie
- mam nowe filce na wygłuszenie
- Wykładzina i fotele będą kompleksowo wyprane z podsufitką pojade jak auto będzie jeździć.

No i to pewnie na tyle jeszcze odnowie felgi które kupiłem i założe oponki 195 na 60. Zapomniałem dodać że zbieżność jeszcze trzeba będzie pojechać, ale już mam wszystko nowe z przodu więc większych problemów z tym być nie powinno.

No tak że mam taki plan. Malowanie nadwozie dopiero lipiec, albo sierpień.

Olej zużyty jak dla mnie bez sens to nie duży fiat czy żuk.
Dawaj zdjęcia tego filtru/filtra.
Z hamulcami trochę od dupy strony najpierw 2 tłoczki na przód a na tył seria (tzn się bębny) chociaż w sumie to i tak przód bierze na siebie większa siłę, może się udać.
Czemu bak zardzewiał bodąc chroniony z każdej strony blachą?! dziwne.
Do sedna czekam na efekt i nie podejmuję zbędnych wyroków co ma być to będzie a czy się uda i czy będzie gut to podyskutujemy po ,,operacji'' :-P

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 20 maja 2011, 15:08

Wiesz co skoti nie pojęcia czemu pordzewiał. Przerdzewiał dokładnie przy wyjściu, na łączeniu tej wystającej rurki. Wogóle może to mój poprzedni właścicel cos wymodził. Skoro przelewowy przewód paliwowy, ok 0.5m połączony był trzema:D różnymi przewodami, napewno nie paliwowymi. Pewnie od jakiejś pralki, albo lodowki. Benzyna mi ciekła conajmniej w 3 miejscach. Teraz zakładam kompletnie nowe przewody.

A propo postępów, jutro spawanie dobiegnie końca, więc wrzuce fotki. W przyszłym tygodniu konserwacja i podłączenie wszystkiego.

A właśnie i tu mam pytanie do tych co sie znają na samochodach lepiej niż ja:)

Pytanie odnośnie podłączenia pompy paliwa i filtra. U mnie jest tak idąc od zbiornika: filtr (taki mały jak w malucha), potem pompa paliwa, potem takie pordzewiałe cuś

I tu się zatrzymamy. Czy to jest jakis wyrównywacz ciśnienia czy co :roll: To jest tak pordzewiały że z chęcia bym to wy....., ale nie wiem czy czegoś nie spsuje tym. Po tym normalnie jest wielki filtr paliwa. Więc jak na dwa filtry. Tamto coś wygląda na fabryczne. Wyrzucić to czy nie wyrzucić. Jutro po południu wrzuce zdjęcia tego czegoś:)

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 21 maja 2011, 14:57

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Oponka przychodzi 195/60 - Spektakularnego naciągu nie będzie, ale troszke. Felga ma podobno 7 cali, a moze 7,5. Sprzedawca dokładnie nie wiedział. Docelowo będą 175/50 albo na 55. Narazie będzie tak. Felga - polerka rantu, środek na złoto. Tak jak w linku poniżej:
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... CDQQ9QEwAw

Co wy na takie rozwiązanie.??

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 21 maja 2011, 20:59

No nie będzie naciągu ta fela ma 6-7 cali więc tą oponka naciągu nie zrobisz ale nie o to tu chodzi przecież

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 22 maja 2011, 00:10

Mam jeszcze w zanadrzu dwie oponki 185. ale sie zobaczy jak to wyjdzie na tych sezon przelatam

jasiu1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 286
Rejestracja: 15 wrz 2009, 11:44

Post autor: jasiu1990 » 24 maja 2011, 21:32

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Dziś samochód stanął na koła w czwartek odpalanie. Potem hamulce, fotel i w droge. Na blacharke nadwozia przyjdzie czas w lipcu.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 24 maja 2011, 21:42

Całkiem całkiem, a pod skrzynią biegów widzę ,że nie maznąłeś :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B1 / B2.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl