Krycha pisze:To co tyle jarania się 20 calami i nagle bum jeb na sprzedaż? :lol: :mrgreen:
Zajebiste są, ale póki nie kupię A6, nie są mi potrzebne... więc wolę sprzedać i mieć więcej miejsca na inne felgowe zakupy ;] najchętniej skręcane oczywiście gdyby nie te 20" to nie poznałbym granic pojemności błotników mojego cabrio.
GSF pisze:Z tego wszystkiego nie napisał że są to RH PD RAD.
Celowo nie pisałem, bo mało komu ta nazwa coś mówi
To co na tym prosiaku wyląduje na moim cabrio, ale z innymi oponami
Wolałbym ZW4, ale niestety rynek nie jest aż tak przesycony takimi kołami. Zawsze nie pasowało mi coś... najczęściej offset, czasem rozstaw śrub, innym razem szerokości, albo to że były spawane bębny. W końcu trafiłem takie, które trafiły w moje specyfikacje i zastanawiałem się raptem 5 minut
Na passacie prezentują się tak:
Z tym, że na nim przedni rant jest o pół cala węższy niż w moich.
A tu na RS2 z tym, że to są wąskie bez step rantu:
Jednak najbardziej polowałem na poniższe ETA BETA Turbo:
Atlas z felgami dobrze celujesz. ETA Beta rzadko spotykany model, ale wole te na tym pierwszym RS2. Proste i z rantem. Te 20 stki co sprzedajesz beda idealnie pasowac do A8 D2. Gdzies mialem zdjecie. Jak bede zmieniał alufelgi to pokombinuje z kolorami bo trzeba sie czyms na ulicy wyrozniać.
Keskiny sprzedane userowi Perwol z naszego forum ich życie będzie się dalej toczyć na piastach Audi Cabrio <ok>
A ja mam już w łapkach 3 częściowe RH, bez typowych wad takich jak pęknięcia+spawania itd. Stan bardzo bardzo dobry, ale rantom przydałoby się przyłożenie Słonikowej dłoni, bo odbicie nie jest już lustrzano-cudne :mrgreen: ostatnio polerowane były ponad rok temu...
A to filmik tuż po zakupie po wyładowaniu kół z auta:
Podróż była pełna przygód, m.in. stłuczka z alfą brera cabrio przy ponad 100km/h na blacie Toyotę prowadziła moja Gosia, ale już doszła do siebie ale było warto!