Szara80tkaTdi pisze:to nie pozostaje nic innego jak zapisac sie do publicznej biblioteki i wypozyczyc od pani bibliotekarki lekture na dwa lub trzy tygodnie, bo raczej ciezko znia bedzie
Mamy takie książki
1 - różowa to :
Sam naprawiam samochód audi 80 i 90
H.R. Etzold
Silniki:
· 1,6 dm3 typu PP (70KM), RN (75 KM) i ABB (102 KM);
· 1,8 dm3 typu RU (75 KM), SF (88 KM), NE (90 KM), JN (90 KM), PM (90 KM) i DZ (112 KM);
· 1,9 dm3 typu SD (113 KM);
· 2,0 dm3 typu 3A (113 KM), AAD (115 KM) i 6A (137 KM);
z silnikami benzynowymi pięciocylindrowymi:
· 2,0 dm3 typu PS (115 KM) i NM (160 KM);
· 2,2 dm3 typu 3B (220 KM);
· 2,3 dm3 typu KV (136 KM), NG (136 KM) i 7A (170 KM),
z wysokoprężnymi silnikami czterocylindrowymi:
· 1,6 dm3 typu JK (54 KM), RA (80 KM) i SB (80 KM)
· 1,9 dm3 typu 1Y (68 KM),
===============================================
2 - niebieska to
Obsługa i naprawa Audi 80
Wydawnictwo: AUTO
tam mamy B3 i B4
· silniki benzynowe 1,6 dm3 o mocach: 51kW, 52 kW, 55 kW, oraz 75 kW, zasilane gaznikami Keihin I, Solex 2E2, Solex 2EE lub układami wtrysowymi benzyny Mono - Motronic i K - Jetronic;
· silniki benzynowe 1,8 dm3 o mocach: 55 kW, 65 kW, 66 kW oraz 82 kW, zasilane gażnikami Keihin I, Keihin II lub układami wtryskowymi benzyny K-Jetronic i Mono-Jetronic;
· silniki benzynowe 2,0 dm3 (ośmiozaworowe) o mocach: 66 kW, 83 kW oraz 85 kW, zasilane układamiwtryskowymi benzyny KE-Motronic, Mono-Motronic i Digifant;
· silniki benzynowe 2,0 dm3 (szesnastozaworowe) o mocach: 101 kW lub103 kW, zasilane układami wtryskowymi benzyny KE-Motronic;
· silnik wysokoprężny 1,6 dm3 z turbodoładowaniem o mocy 59 kW, zasilany pompą wtryskową Bosch;
· silniki wysokoprężne 1,9 dm3 o mocach: 50 kW, 55 kW, 66 kW (silnik TDI), zasilane pompą wtryskową Bosch (bez lub z turbodoładowaniem) lub pompą wtryskową sterowaną elektronicznie.