Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[1.9TDI 1Z] Diagnostyka VAG.

ODPOWIEDZ
UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 18 maja 2011, 19:59

kaszaklabs pisze: Chodzi o to, że w sekcji About-Lisence Info mam status "Not Tested" i komunikat: "Please test on a car before registering!". Potrzebuję mieć Serial Number.
musisz wkleić plik tst (jest obok keygena) do katalogu z zainstalowanym programem, a potem robisz serial i aktywację <ok>

kaszaklabs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 31 mar 2011, 20:05

Post autor: kaszaklabs » 19 maja 2011, 07:45

UKI_XX:
Znalazłem VAG COM z plikiem tst.bin, testowane wcześniej były bez tego pliku. Zainstalowałem, skopiowałem plik do C:\Program Files\VAG COM, podłączyłem interface, uruchomiłem silnik, uruchomiłem program, Options->test (OK), Auto-Test, About->... nadal mam komunikat: "Please test on a car before registering!".

axel_gumis:
Podczas łaczena się programu np. z okienka Auto-Test nie mam możliwości przejścia do okna głównego. Możliwość taka pojawia się gdy dam "Go back".
Jak Ci to nie pomoże pisz pw wyślę Ci moją wersję.
W takim razie bardzo proszę.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 19 maja 2011, 13:50

kaszaklabs pisze:Options->test (OK), Auto-Test, About->... nadal mam komunikat: "Please test on a car before registering!".
U mnie ten problem rozwiązywało tylko sczytanie błędów. Jak wrócę do domu to Ci wyślę wersję 3.11-N +keygen

[ Dodano: 2011-05-19, 15:33 ]
kaszaklabs pisze:Możliwość taka pojawia się gdy dam "Go back"
Bo chyba innej możliwości nie ma :mrgreen:

kaszaklabs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 31 mar 2011, 20:05

Post autor: kaszaklabs » 19 maja 2011, 21:30

Wielkie dzieki axel_gumis za program. Dostosowałem się do Twoich instrukcji, skopiowałem przed pierwszym uruchomieniem plik tst.bin do kat. gdzie się zainstalował VAGCOM. Niestety nadal to samo :-( . Nadal brak SN. Gdy klikam w About wyskakuje mi wpierw okienko, ze musze miec uprawnienia administratora by zarejestrować program. Dziwne to bo na koncie admina pracuje, poza tym zrobiłem dodatkowe konto admina i na nim też nie działa.

Mój komp to Dell D630 + winXp-sp3.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 19 maja 2011, 22:01

jaka dokładnie wersja XP :?: pro czy home :?: poza tym masz coś nie tak z winxp bo na home nie można zrobić activate ale reszta działa normalnie

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 20 maja 2011, 06:03

kaszaklabs pisze:skopiowałem przed pierwszym uruchomieniem plik tst.bin do kat.
Ja nic nigdzie nie kopiowałem
kaszaklabs pisze:About wyskakuje mi wpierw okienko, ze musze miec uprawnienia administratora by zarejestrować program.
Tutaj też mi nic nie wyskakiwał
Widocznie tak jak pisze UKI_XX, Twój problem stoi po stronie systemu.
Mi to działa na Vista Home Basic

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 22 maja 2011, 22:30

Kolego kaszaklabs powiedz jaki masz system??

KuanTi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 mar 2010, 19:06
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: KuanTi » 24 maja 2011, 14:02

Witajcie,
po zalaniu 40 litrów ON i przejechaniu na niej zaledwie 500 km (jakieś 8l/100 w mieście i trasie), postanowiłem zrobić testy.
Posiadam Audi 80 B4 1Z 94 rok Bosh

A więc kody błędów jakie mój silniczek pokazał wyglądają następująco:

4 Faults Found:
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
06-00 - Signal to High
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
06-00 - Signal to High
00000 - End of Output
00-00 - -
00000 - End of Output
00-00 - -


Logi statyczne
http://imageshack.us/photo/my-images/109/statyczne.jpg/

Logi dynamiczne
http://imageshack.us/photo/my-images/71 ... czner.jpg/

Prosze o wasza opinię
Pozdrawiam
KuanTi

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 24 maja 2011, 14:18

00527 Czujnik temperatury powietrza wejściowego &#8211; G72
00522 Czujnik temperatury chłodziwa silnika &#8211; G62
00000 Nie rozpoznano DTC
Kont wtrysku do delikatnej korekcji
Masz strasznie małą dawkę paliwa ustawioną, powinno być ok 16-20, ty masz 28


Pako90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 04 cze 2007, 13:38
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Pako90 » 28 maja 2011, 17:41

To ja mam pytanie przy okazji dynamicznej próby.
Wiem jak zrobić na manualu (o tym wszędzie pisze) a może mi ktoś powiedzieć jak zrobić w 1,9 tdi automacie 4-biegowym?

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 28 maja 2011, 18:45

Dodajesz gazu na 2 lub 3 biegu stanowczo lecz bez kick downa. I logujesz.


krzysiek400244
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 17 kwie 2011, 10:41

Post autor: krzysiek400244 » 09 cze 2011, 16:31

Proszę o zbadanie :)

http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek400244_48156.html 003-008-011
http://vaglog.rtnet.pl/krzysiek400244_48157.html 010-011

Ogółem auto ma muła do 2600 obr, dopiero po tych obrotach zaczyna turbina ciagnac, cieżka sprawa jeśli chodzi o jazde pod gorke lub wyprzedzanie. Stało się tak po wymianie pompy wtryskowej. Nie czaje tych logów wiec ratunku :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 cze 2011, 18:07

kowal pisze:Witam.
Proszę o analizę logów dynamicznych.
Może być
krzysiek400244 pisze:Ogółem auto ma muła do 2600 obr, dopiero po tych obrotach zaczyna turbina ciagnac, cieżka sprawa jeśli chodzi o jazde pod gorke lub wyprzedzanie. Stało się tak po wymianie pompy wtryskowej. Nie czaje tych logów wiec ratunku
Albo masz nieszczelność między przepływką a dolotem ,albo przepływka niedomaga ,tnie ci dawkę paliwa wskutek zbyt małej masy zasysanego powietrza...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl