[80 B4] Licznik VDO z 2.6 do 2.0
[80 B4] Licznik VDO z 2.6 do 2.0
Witam.
Zakupiłem licznik VDO z Audi 2.6 który jest z komputerem i chce go podłączyć do swojej 2.0
Licznik z 2.6 ma wejście z tyłu na trzy kostki ( niebieska, biała, zółta ) wszystkie 3 kostki są szerokie. Problem tkwi w tym ze w mojej Audi wychodzą trochę inne kostki niebieska i zółta pasują lecz biała kostka jest mniejsza i nie pasuje do licznika. Licznik na dwóch kostkach działa wszystko mierzy podświetla i bije kilometry. Jednak w licznik nie działa poprawnie bo biała kostka jest nie podłączona i na tym wyświetlaczu u góry cały czas gdy samochód chodzi świecie się duża kontrolka z kapiącym olejem. No i oprócz tego nie wiem czy inne kontrolki działaja prawidłowo ;/ Gdy kluczyk się przekręci świeci sie na tym wiekszym wyświetlaczu takie kółko które przekreśla duży X i kontrolka od akumulatora tylko tyle;/ Może wie ktoś co zrobić ?
Zakupiłem licznik VDO z Audi 2.6 który jest z komputerem i chce go podłączyć do swojej 2.0
Licznik z 2.6 ma wejście z tyłu na trzy kostki ( niebieska, biała, zółta ) wszystkie 3 kostki są szerokie. Problem tkwi w tym ze w mojej Audi wychodzą trochę inne kostki niebieska i zółta pasują lecz biała kostka jest mniejsza i nie pasuje do licznika. Licznik na dwóch kostkach działa wszystko mierzy podświetla i bije kilometry. Jednak w licznik nie działa poprawnie bo biała kostka jest nie podłączona i na tym wyświetlaczu u góry cały czas gdy samochód chodzi świecie się duża kontrolka z kapiącym olejem. No i oprócz tego nie wiem czy inne kontrolki działaja prawidłowo ;/ Gdy kluczyk się przekręci świeci sie na tym wiekszym wyświetlaczu takie kółko które przekreśla duży X i kontrolka od akumulatora tylko tyle;/ Może wie ktoś co zrobić ?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Dziki miał przy V6 obrotomierz z R4 i bez problemu obroty wychodziły poza skalę.Labiel pisze:Właśnie. Bo słyszałem że taki SWAP nie podchodzi.andi77 pisze:pesik789, A obrotek z v6 dobrze ci wskazuje 4zyl?
...i sprzedaj wyjętego auto checka to inwestycja w zegary trochę się zwróci.albo przełóż środek od starego licznika.
I kolego pesik789, założyłeś temat w niewłaściwym dziale. Tutaj wrzuca się instrukcje gotowych przeróbek i napraw.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2011, 20:55 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 3 razy.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Jeśli chodzi o obroty to zaniżał licznik ale podniosłem trochę wskazówkę i jest okLabiel pisze:Właśnie. Bo słyszałem że taki SWAP nie podchodzi.andi77 pisze:pesik789, A obrotek z v6 dobrze ci wskazuje 4zyl?
No póki co to mam założony środek od staregopawelrybak15 pisze:To złącze białe szerokie to do Auto Checka. Nie masz zapewne instalacji pod Auto Check, albo ją sobie zrezasz, albo przełóż środek od starego licznika.
Ale tak myślałem zamontować ten od 2.6
Zobaczymy czas pokaże co się zrobi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
pesik789 pisze:Jeśli chodzi o obroty to zaniżał licznik ale podniosłem trochę wskazówkę i jest okLabiel pisze:Właśnie. Bo słyszałem że taki SWAP nie podchodzi.andi77 pisze:pesik789, A obrotek z v6 dobrze ci wskazuje 4zyl?
Porównywałeś odczyty z jakimś rzetelnym źródłem informacji o obrotach (VAG lub soft od instalacji LPG)? Bo sądzę że im większe obroty tym bardziej będzie przekłamywał.