[b4 coupe AAH] Uszczelki pod głowicami
[b4 coupe AAH] Uszczelki pod głowicami
Witam! Mam problem z wyciekiem oleju, początkowo mechanik stwierdził ze wina może leżeć po stronie tego dekla pod kolektorem, uszczelnił go a okolice bardzo dokładnie oczyścił z oleju. Następnego dnia przejechał dosłownie 3km po czym rozebrał i zobaczył ze olej zebrał się w rowkach kolo uszczelek(które jak widać po oznaczeniach są od nowości ori). Wykluczył ze to pozostałości po wcześniejszym oleju ponieważ cale to miejsce bardzo dokładnie przeczyścił tak ze wszędzie było sucho stad diagnoza ze to obie uszczelki pod głowicami. Skoro tak to czy nie powinno być jakiś objawów w pracy silnika? Jeśli uszczelki są wyjechane to ciśnienie na cylindrach powinno być bardzo niskie i silnik nie powinien być kulawy? Chodzi raczej normalnie-nie jest to jakaś rakieta(miałem wcześniej coupe 2.6) to jest cięższe(quattro) i jeździ bardzo podobnie. Dodam ze kupiłem niedawno, mechanik zmienił rozrząd, płyn chłodniczy(śladów olej nie ma bo przejechane dopiero 3km), olej(zmieniony po uszczelnieniu dekielka tez 3km przebiegu) oraz filtry. Dzisiaj jeśli się uda to zmierzymy ciśnienie na cylindrach. Proszę o pomoc oraz wszelkie sugestie
Te wycieki to chyba normalka w tych silnikach . Wczesniej mialem 2.8 walilo oliwa spod glowic teraz mam 2.6 i jest tak samo . Kanal olejowy jest blisko bocznej krawedzi glowicy i jak to olej zawsze sobie znajdzie jakas szczeline . Moze uszczelka jest w kiepskim stanie lub ktos zle dokrecal glowice moze tez byc to lekko krzywa glowica . Ja ogolnie smigam i nic z tym nie robie pamietam ze w 2.8 dociagalem glowice i troche pomoglo .
potwierdzam wypowiedz kolegi , fałki sie pocą czasami nawet ociekają olejem przy mocniejszym wdepnieciu pedału gazu. To juz taki standard tych konstrukcji. widzialem 7 fałek w 80 i 5 z nich popuszczala na glowicy. polecam inne tematy na forum z tym zwiazane, poniewaz te silniki maja takze inne newralgiczne punkty w ktorych puszczają olej . pozdrawiam
to żee się poci nie znaczy że ma słabsze ciśnienie na garach,jak napisał zwierzak,kanał olejowy jest przy samej krawendzi głowicy,jeśli mechanik żetelnie wykona swoją praceto napewno wyciek zniknie,tylko równa się to z kosztami,bo robocizna mechanika,jak bym głowice zdjoł to bym odrazu uszczelniacze pozmieniał,planowanie głowicy,cena uszczelek.
uszczelki pod głowice około 150pln za komplet,uszczelniacze około 3pln za sztuke,mogą dojść prowadnice zaworowe około 6pln za sztuke,uszcelki pod pokrywy zaworów około 70pln,robocizna głowic,czyli planowanie ,wymiana gumek,docieranie gniazd i zaworów to koszt około 200pln od głowicy,może 150,zależy od fachowca,uszczelka pod kolektor sący nie orjętuję się z ceną ale myśle że około 50-70pln,no i robociżna dla mechaniora to już kwestja dogadania <ok>
[ Dodano: 2011-05-22, 08:10 ]
o szpilkach zapomniałem-ale nie wiem w jakich są cenach ale myśle że z 200pln napewno
[ Dodano: 2011-05-22, 08:10 ]
o szpilkach zapomniałem-ale nie wiem w jakich są cenach ale myśle że z 200pln napewno