Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABC B4] czuć benzynę rano

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 21 maja 2011, 22:03

sebco pisze:Ten co leje nie jest podłączany do regulatora. A to jest wąż od powrotu tak mi się wydaje.
Właśnie powrót jest podłączony do regulatora a doprowadzenie prosto do rurki.
sebco pisze:Z tyłu przy baku jest opaska.
Ale tylko na powrocie, na doprowadzeniu jest zakuta tak złączka (wyleciało mi z głowy jak się nazywa) i jest przykręcona śrubką do odpowiedniego miejsca w korku.

kolux007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 23 sty 2009, 00:36

Post autor: kolux007 » 22 maja 2011, 05:28

Na listwie 5 barów wiec powrót też. Wiem, że były stosowane opaski, kiedyś tak miałem w audi 100 i nie ciekło. Wiem, że szkoda kasy, ale aby Twoje auto się nie spaliło... Zrób jak uważasz, pewnie to zda egzamin, ale mimo wszystko jest to druciarstwo.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 22 maja 2011, 13:35

Na listwie 5 barów wiec powrót też.
Przecież to już za regulatorem ciśnienia, więc paliwo leci do zbiornika bez większego oporu i tam jest na pewno sporo mniejsze ciśnienie.

sebco
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 17 mar 2007, 09:06
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebco » 23 maja 2011, 08:06

więc ustalmy:
Czy wąż idący do regulatora to powrót czy zasilanie?
Bo z tego co pamiętam ja miałem uszkodzoną pompkę paliwa i dawała słabe ciśnienie to własnie z węża po odkręceniu go z regulatora leciała mi benzyna słabym ciśnieniem. A jeżeli byłby to powrót to benzyna by nie leciała.
Jeżeli powrót to wąż (ten uszkodzony) idący do rurki więc ciśnienie mniejsze?
Więc?

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 24 maja 2011, 16:04

Wypompowywałem kiedyś paliwo z baku to odkręciłem przewód idący do rurki, włączyłem pompkę przekaźnikiem i paliwo leciało.

Włącz na chwilę zapłon i po ty poluzuj przewód idący do regulatora, tam nie powinno być ciśnienia. Poluzuj przewód idący do "rurki" to będzie szczało na wszystkie strony.

sebco
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 17 mar 2007, 09:06
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebco » 24 maja 2011, 20:47

aldi pisze:Wypompowywałem kiedyś paliwo z baku to odkręciłem przewód idący do rurki, włączyłem pompkę przekaźnikiem i paliwo leciało.

Włącz na chwilę zapłon i po ty poluzuj przewód idący do regulatora, tam nie powinno być ciśnienia. Poluzuj przewód idący do "rurki" to będzie szczało na wszystkie strony.
Chyba aby sie upewnić będe musiał tak zrobić
Pytanie co zrobić skoro nowe przewody w ASO to 1300 zrobić profesjonalnie to zakuć na nowo. Do zakucia potrzeba wyjąc przewody paliwowe, wyciągajac przewody po 17 latach będą do niczego do wymiany. Skąd ja wezmę nowe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl