[audi b4 abk] wysokie spalanie
[audi b4 abk] wysokie spalanie
Witam
Ja mam pytanko dotyczące audi 80 B4 2.0 Benz+gaz (typ silnika ABK) na wielopunktowym wtrysku z poczatku 1992r.
Autko ma koła 205/55r17
A pytanie dokładnie jest takie ile powinno to autko spalać w miescie przy dośc spokojnej jeździe na benzynie i ile na gazie?
Mój samochodzik pali ok 15l gazu a 13,5l benzyny i z tego co się orientowałem jest to stosunkowo dużo. istalacja gazowa to esgi 2 sekwencja
Co może być przyczyną tego, czy to moze przez te kola?
Dodam że czasami silnik ma jakby mało mocy i sie "muli" szczególnie jak jest zimny. Nie jest tak zawsze a jak jest to mu po chwili przechodzi (na 99% jest to sonda bo nie dziala w niej grzanie). Jest też często tak że przy dynamicznym przyspieszaniu dochodzi do ok 4,5 tys/min obrotów, wtedy jakby się przymula (wrażenie jakby odcinało paliwo), a nastepnie po ujęciu gazu i wdepnieciu ponownie dalej wchodzi na obroty powyżej 4,5 tys/min.
Chciałbym prosic o pomoc co może być tego przyczyną, rozumiem że nikt nie powie wprost co to jest bo przyczyn może być wiele ale w jakim kierunku należy się keirować.
Ja mam pytanko dotyczące audi 80 B4 2.0 Benz+gaz (typ silnika ABK) na wielopunktowym wtrysku z poczatku 1992r.
Autko ma koła 205/55r17
A pytanie dokładnie jest takie ile powinno to autko spalać w miescie przy dośc spokojnej jeździe na benzynie i ile na gazie?
Mój samochodzik pali ok 15l gazu a 13,5l benzyny i z tego co się orientowałem jest to stosunkowo dużo. istalacja gazowa to esgi 2 sekwencja
Co może być przyczyną tego, czy to moze przez te kola?
Dodam że czasami silnik ma jakby mało mocy i sie "muli" szczególnie jak jest zimny. Nie jest tak zawsze a jak jest to mu po chwili przechodzi (na 99% jest to sonda bo nie dziala w niej grzanie). Jest też często tak że przy dynamicznym przyspieszaniu dochodzi do ok 4,5 tys/min obrotów, wtedy jakby się przymula (wrażenie jakby odcinało paliwo), a nastepnie po ujęciu gazu i wdepnieciu ponownie dalej wchodzi na obroty powyżej 4,5 tys/min.
Chciałbym prosic o pomoc co może być tego przyczyną, rozumiem że nikt nie powie wprost co to jest bo przyczyn może być wiele ale w jakim kierunku należy się keirować.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Toć to nie UNO 1,0 z gazem aby palił 7. Spora buda i najsłabszy (prawie) silnik...co tu się dziwić że wam powyżej 10 pali. Moja exQpe 1,8 (DS) paliła na trasie 8,5 a w mieście i 14 a ważyła tonę + ja. Więc myślę, że nie macie się czym przejmować.
BTW...lepiej mieć wasze spalanie gazu niż moje (też 15) benzyny
BTW...lepiej mieć wasze spalanie gazu niż moje (też 15) benzyny
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
malan sprawdz niebieski czujnik na kruccu czy jest ok najlepiej zerknij na rezystancje czy jest ok w roznym zakresie temp
przy 0°C 5000...6500
- przy 10°C 3300...4500
- przy 20°C 2200...3000
- przy 30°C 1500...2000
- przy 40°C 1000...1400
- przy 50°C 700...950
- przy 60°C 540...680
- przy 70°C 400...500
- przy 80°C 275...375
- przy 90°C 200...275
- przy 100°C 150...225
przy 0°C 5000...6500
- przy 10°C 3300...4500
- przy 20°C 2200...3000
- przy 30°C 1500...2000
- przy 40°C 1000...1400
- przy 50°C 700...950
- przy 60°C 540...680
- przy 70°C 400...500
- przy 80°C 275...375
- przy 90°C 200...275
- przy 100°C 150...225