[80 B3 2.0] problemy z ustawieniem zbierzności
[80 B3 2.0] problemy z ustawieniem zbierzności
witam
mam problem z ustawieniem zbierzności,kilka razy była ustawiana i ciagle jest coś nie tak.tzn przy pełnym skrecie szurają koła i buja samochodem.
jak może byc tego przyczyna.?pomózcie(dodam ze wszystkie podzespoły jakie były mozliwe do wymiany juz są wymienione w zawieszeniu)
mam problem z ustawieniem zbierzności,kilka razy była ustawiana i ciagle jest coś nie tak.tzn przy pełnym skrecie szurają koła i buja samochodem.
jak może byc tego przyczyna.?pomózcie(dodam ze wszystkie podzespoły jakie były mozliwe do wymiany juz są wymienione w zawieszeniu)
Ostatnio zmieniony 31 sie 2007, 22:58 przez robert 30, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli szurają Ci koła o nadwozie to być może miałeś regulowaną zbieżność przy pomocy tylko jednego drążka. Zobacz czy ilość obrotów kierownicy od położenia jazdy na wprost w obie strony jest taka sama. Bujanie autem może być powodowane zbyt dużym skrętem przegubu zewnętyrznego koła które ma mniejszy promień skrętu. Najprościej będzie sprawdzić czy widoczne ilości zwojów na śrubie rzymskiej po obu stronach auta sa porównywalne.
Re: B3 3A problemy z ustawieniem zbierzności
A gdzie ustawiasz, mam nadzieje, że nie u tych partaczy w uniejowie? Pojedz do Nowaka na P2, tam maja pozadny sprzętrobert 30 pisze:witam
mam problem z ustawieniem zbierzności,kilka razy była ustawiana i ciagle jest coś nie tak.tzn przy pełnym skrecie szurają koła i buja samochodem.
jak może byc tego przyczyna.?pomózcie(dodam ze wszystkie podzespoły jakie były mozliwe do wymiany juz są wymienione w zawieszeniu)
Ci partacze w uniechowie, niech sobie maluchy ustawiaja, kolesie wogole nie mają pojecia co robia.robert 30 pisze:witam
no tak ostatnio ustawiali mi w uniechowie ,ale w PZM i TOSIE było jeszcze gorzej.
JMM -gdzie dokładnie ten zakład Nowaka jest?
Nowaka znajdziesz na aleji Kazimierza wielkiego, jak się jedzie na tamę po lewej stronie zaraz za laskiem
Jeżeli przez ''szuranie"chcesz powiedzieć że opona ślizga się po jezdni co jest szczegulnie odczuwane na żwirku lub innym luźnym podłożu i masz szerokie opony np.195 lub szersze przy pełnym skręcie i małej szybkości to nic złego się nie dzieje.Trapez kierowniczy przy skrętach powoduje że koło wewnętrzne skręca o większy kąt niż zewnętrzne bo porusza się po mniejszym promieniu,przy małym promieniu zataczania na szerokiej oponie występuje inna szybkość obrotu między wewnętrzną a zewnętrzną krawędzią opony co powoduje że część opony się ślizga.Po wystąpieniu takiego objawu zostan na skręconych kołach wysiąć i obejżyj bieżniki opon przednich powinny być wyrazne ślady że tylko część opony "przeskakiwała" po podłożu.
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec