Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Siadł mechaniczny wtrysk

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Zablokowany
Maka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 20 maja 2011, 06:42
Lokalizacja: Sochaczew

Siadł mechaniczny wtrysk

Post autor: Maka » 20 maja 2011, 06:56

pomocy siadł prawdopodobnie mechaniczny wtrysk paliwa objawy były takie; rok temu strzelał nie odpalał po naprawie działało wszystko o.k teraz najpierw przestał odpalać na benzynie ciepły po 4 dniach wogóle przestał palić poszła benzyna do oleju odpala na krótko na gazie. sprawdzone wszystko klapka , czujniki , filtry jeden mechanik mi ją oddał nie chciał się nawet dotykać . Obecny warsztat może zrobić że będzie odpalana i będzie można jeżdzić tylko na gazie . Pytanie kto zna dobrego mechanika kto by się nią zają <ok> ł .

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 20 maja 2011, 07:09

Daj sobie spokój z tym ustrojstwem wydasz kasę a nie wiadomo ile posłuży... byli już spece co zakładali digifanta także zmierzałbym raczej w tym właśnie kierunku. Regeneracyjna jest kłopotliwa ale jeśli dysponujesz małymi środkami możesz pokusić się o zakup innego rozdzielacza. Kłopot może leżeć również po stronie pompy paliwa która jest zajechana po długim użytkowaniu na gazie z pustym bakiem benzyny. Sprawdź ciśnienie paliwa. W tym układzie zasilania to podstawa.

Maka
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 20 maja 2011, 06:42
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Maka » 20 maja 2011, 07:12

Lukaszbroz pisze:Daj sobie spokój z tym ustrojstwem wydasz kasę a nie wiadomo ile posłuży... byli już spece co zakładali digifanta także zmierzałbym raczej w tym właśnie kierunku. Regeneracyjna jest kłopotliwa ale jeśli dysponujesz małymi środkami możesz pokusić się o zakup innego rozdzielacza. Kłopot może leżeć również po stronie pompy paliwa która jest zajechana po długim użytkowaniu na gazie z pustym bakiem benzyny. Sprawdź ciśnienie paliwa. W tym układzie zasilania to podstawa.
NIGDY SIĘ NIEZDAŻYŁO ŻEBY NIE BYŁO PALIWA

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 maja 2011, 10:34

_uwaga

Awatar użytkownika
Lukaszbroz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 611
Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
Lokalizacja: Milejewo

Post autor: Lukaszbroz » 20 maja 2011, 18:58

Ale jeżdżąc na gazie odłącza się paliwo poprzez odłączenie pompy paliwa (jej zasilania). Rozdzielacz pracuje bez smarowania gdyż klapa przepływomierza unoszona jest przepływającym powietrzem ale już bez obecności benzyny w samym rozdzielaczu. Nie strzelił przypadkiem na gazie?

maniek887
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 19 lip 2009, 16:46
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: maniek887 » 20 maja 2011, 19:17

W naszej okolicy nie ma chyba nikogo kto by sie naprawde na tym znał sam mam teraz do roboty znajomego b3 , robili mu w ożarowie bo u na nikt nie chciał nawet o tym rozmawiac ale nadal odpala jak ma ochote i to głównie zimny , ja mam mu zrobic zeby na gazie odpalało i jeździło , do listopada ma spokój .

Awatar użytkownika
subratri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 723
Rejestracja: 04 sie 2010, 13:57

Post autor: subratri » 20 maja 2011, 19:34

Lukaszbroz pisze:ale już bez obecności benzyny w samym rozdzielaczu.
ciekawe... dematerializowała się??
Mechaniczny wtrysk to kilka dźwigienek, rozdzielaczy... tam nie bardzo ma się co popsuć, chyba że ktoś to uszkodził mechanicznie. Natomiast mimo mechanicznego wtrysku jest tam trochę elektroniki i jej należało by się przyjrzeć. Odpalanie następuje bez udziału samego rozdzielacza ( o ile dobre rozumiem działanie tego ustrojstwa) więc oalić powinien zawsze i mieć wolne obroty. Później mogły by być problemy. Znajdź proste rozwiązanie a nie od razu zakładasz nierozwiązywalny problem.

[ Dodano: 2011-05-20, 19:41 ]
po drodze do rozruchowego masz akumulator paliwa, filtr paliwa i regulator ciśnienia. Któreś z tych trzech rzeczy jest walnięte. Zaczął bym od filtra paliwa.

[ Dodano: 2011-05-20, 19:54 ]
upss kobieta, to pewnie ie będzie sama grzebać ;) to mechanikowi trzeba jeszcze powiedzieć, że poza tymi dwiema rzeczami jest jeszcze ECU (czy jak kolwiek by nie nazwać tej elektroniki co motorem steruje) Więc tak, zmierzyć ciśnienie paliwa, (musi się jakoś dać) sprawdzić wtrysk rozruchowy czy się otwiera (i czy się zamyka) i sprawdzić czy ECU nim steruje. Później będzie wiadomo w co palce włożyć ;)

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 20 maja 2011, 21:17

Maka,
Po pierwsze nie lekceważ tego co Ci moderator napisał:Popraw nazwę tematu stosując tagi.
Po drugie , jeżeli nie masz doświadczenia twoja ingerencja w ukł.paliowy zakonczy się uszkodzeniem , zgubieniem któregoś z elementów a najgorzej poprawiac po kimś...

Jedyne sensowne wyjście to powierzyc naprawę komuś kto ma doświadczenie z silnikami na mechanicznym wtrysku.Każdy inny albo będzie się uczył albo będzie wymieniał jak leci do skutku.
Maka pisze:Obecny warsztat może zrobić że będzie odpalana i będzie można jeżdzić tylko na gazie
Ktoś kto składa takie propozycje powinien kury paśc a nie prowadzic warsztat.Lepiej uczciwie powiedziec że się nie umie i tyle.

Jeżeli auto pracuje na benzynie tylko w momencie gdy przełaczy się z gazu na benzynę na pracujacym silniku a na samej benzynie nie pali najczęsciej winę ponosi wtryskiwacz rozruchowy lub brak zasilania/ciśnienia na nim.

Mógłbym zaprosic Cię do swojego warsztatu , ale odległośc chyba nieco za duża.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 20 maja 2011, 21:35

ng odal i z odpietym ecu
ng ma dwa ecy
jedno od kjeta
drugie od zaplonu ....

poluznic przewod paliwowy od np wtrysku rozruchowego i sprawdzic czy poleci bezyna jak tak to poluznic od np 3 trysku i sprawdzic to samo ... oczywiscie krecoc rozrusznikiem...
iskra jest?
sprawdzic cewke i hall sensor...

maniek887
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 19 lip 2009, 16:46
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: maniek887 » 25 maja 2011, 18:06

Drąrząc problem znajomego z tym że ustrojstwem namierzyliśmy gościa na ulicy Wyzwolenia przy samej obwodnicy (w sochaczewie rzecz jasna ) koleś podobno potrafi tchnąć życie w tego typu wtrysk

Awatar użytkownika
sztahu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 410
Rejestracja: 29 maja 2010, 19:41
Lokalizacja: przemyśl

Post autor: sztahu » 25 maja 2011, 19:29

a ja bym sie go pozbył na dobre mi sie udało na digi II ;-)

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 25 maja 2011, 20:11

Temat nie poprawiony.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 maja 2011, 20:12

sztahu pisze:a ja bym sie go pozbył na dobre mi sie udało na digi II
Tylko ty masz 4 cylindry i do takiego silnika łatwiej znaleźć elektroniczny wtrysk niż do 5 cyl.

Zablokowany

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl