Audi 80 [b3] 1.6td Gasnie jak sie przycisnie...
Audi 80 [b3] 1.6td Gasnie jak sie przycisnie...
Witam jest to moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc ....mam pewien problem posiadam audi z silnikiem 1.6 td i od pewnego czasu mam problem wydaje mi sie ze jest to problem pompy wtryskowej sprawa wyglada tak ...
Audiczka zaczela cos ciezej palic musze podgrzac rano przynajmniej dwa razy swiece zeby w miare dobrze zapalila chociaz i tak nia troche zatrzepie po odpaleniu nie jest to napewno wina swiec poniewaz silnik jak jest rozgrzany tez ciezko pali .. ale przeidżmy do sedna sprawy : audi strasznie oslabla jak jade spokojnie zmieniam biegi jakbym jechal dieslem nie krece go mocniej to wszystko jest okej ale jak przeciagne go na roznych biegach np na 3 do 80 i wrzuce 4 to samochod slabnie chwile pojade i albo nieraz idzie dalej albo slabnie i musze redukowac jak zredukuje to lapie takiego mula i boom gasnie ... to samo jak przycisne na 4 wrzuce 5 to pojdzie max 120 ale za chwile w czasie jazdy zgasnie .... dodam tylko ze na wyciagnietej dzwigni od wyprzedzenia zaplonu audiczka jest troche mocniejsza ... czym to jest spowodowane ?? zlym ustawieniem konta ? ale wczesniej wszystko bylo dobrze .... czy moze sekcje na pompie sie poprzestawialy? Bardzo prosze o pomoc POZDRAWIAM
Audiczka zaczela cos ciezej palic musze podgrzac rano przynajmniej dwa razy swiece zeby w miare dobrze zapalila chociaz i tak nia troche zatrzepie po odpaleniu nie jest to napewno wina swiec poniewaz silnik jak jest rozgrzany tez ciezko pali .. ale przeidżmy do sedna sprawy : audi strasznie oslabla jak jade spokojnie zmieniam biegi jakbym jechal dieslem nie krece go mocniej to wszystko jest okej ale jak przeciagne go na roznych biegach np na 3 do 80 i wrzuce 4 to samochod slabnie chwile pojade i albo nieraz idzie dalej albo slabnie i musze redukowac jak zredukuje to lapie takiego mula i boom gasnie ... to samo jak przycisne na 4 wrzuce 5 to pojdzie max 120 ale za chwile w czasie jazdy zgasnie .... dodam tylko ze na wyciagnietej dzwigni od wyprzedzenia zaplonu audiczka jest troche mocniejsza ... czym to jest spowodowane ?? zlym ustawieniem konta ? ale wczesniej wszystko bylo dobrze .... czy moze sekcje na pompie sie poprzestawialy? Bardzo prosze o pomoc POZDRAWIAM
filtr paliwa kiedy wymieniany bo wygląda na przytkany profilaktycznie wymienić , kolor dymu przy zapalaniu , pompa się nie poci -wycieki ON , sprawdź czy masz powietrze piany w przewodach do z pompy w. jak gaśnie paliwo się nie cofa
Ostatnio zmieniony 30 maja 2011, 15:50 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.
hmm
filtr wymieniony chyba w styczniu ale nie dawno pompa sucha bo byla uszczelniana sprawdze te babelki i zobacze jak kopci co do rozrzadu tez sprawdze ale nie mozliwe zeby mi przeskoczyl na pasku raczej no nie wiem
:D
byla cala pompa uszczelniana bo strasznie lala ... ja ja wyciagalem i wsadzalem ale nie zrobilem sobie dobrze znakow i ustawiana byla na sluch ale wszystko bylo w porzadku do tego czasu ... czlowiek sie uczy na bledach
hmm
hmmm koledzy filter zmieniony ale jest problem zauwazylem ze w przewodzie glownym jest bardzo duzo powietrza .... jak wkrece go na obroty to przerwy nieraz sa po 10 cm O.o czyzby gdzies lapal lewe powietrze? mam sprawdzic przewody ktore ida od zbiornika do filtra i do pompy?
kolego a gdzie tam jest jakis filterek w zbiorniku ?:D
kolego a gdzie tam jest jakis filterek w zbiorniku ?:D