[B4 1Z] Sterowanie centralnego zamka
[B4 1Z] Sterowanie centralnego zamka
Od jakiegoś czasu mam problem z zamikem,odmawia współpracy, ale przy tym zaobserwowałem że jek sterowanie nie działa to nie świeci też lampka oświetlenia wnetrza,i powiedzmy że mam otwarte drzwi 10 min,lampka się zapala i sterowanie c.zamka działa.Zamknę,rano już nie chce się otworzyć i działa tak jak mu się podoba,czasem pomaga wypiecie kostek z pompki,lub bezpiecznika,podziała prawidłowo ze 3 dni a później znów foch,a i połozenie przełącznika lampki jest skrajne do szyby przedniej czyli standard,przstawianie tego przłącznika nic nie daje,ktoś miał taki problem?
Podepnę się do tematu:
U mnie podobny problem się pojawia przy wysokich temperaturach na zewnątrz. Rano zawsze centralny działa tak jak należy, po południu przy upałach już bywa różnie, czasami muszę pokręcić kluczykiem z 5 minut żeby się wszystko zamknęło :roll: . Pompkę wymieniłem bo poprzednia się spaliła, teraz mam od C4. Wszystko wpięte jak należy. Co to może być :?:
U mnie podobny problem się pojawia przy wysokich temperaturach na zewnątrz. Rano zawsze centralny działa tak jak należy, po południu przy upałach już bywa różnie, czasami muszę pokręcić kluczykiem z 5 minut żeby się wszystko zamknęło :roll: . Pompkę wymieniłem bo poprzednia się spaliła, teraz mam od C4. Wszystko wpięte jak należy. Co to może być :?:
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
podswietlenie w b4 idzie z centralki centralnego, co do naprawiania, marnie to widze, sam go kiedys otwieralem i jak zobaczylem ile w srodku elektroniki to zlozylem, to zpowrotemAB4 pisze:zaobserwowałem że jek sterowanie nie działa to nie świeci też lampka oświetlenia wnetrza
pany, szukajcie winy w silownikach kierowcy i pasazera, oraz jak juz sie dostaniecie do silownikow to posprawdzajacie czy napewno uklad jest szczelny, i nigdzie nie ucieka powietrze
- MalyGlodek
- Forum Audi 80
- Posty: 110
- Rejestracja: 12 wrz 2010, 22:22
- Lokalizacja: GS Słupsk
AB4, kilka pytań to może uda mi się pomóc: czy masz oryginalny centralny zamykany tylko z kluczyka czy masz dostawioną jakąś centralkę i zamykanie z pilota? Czy masz Szyber i jeśli tak to czy elektryczny. U mnie był ten sam problem a winą był kabel sterujący masterem w drzwiach kierowcy, ktoś przerobił instalację dostawił centralkę i nie zaizolował drugiej części kabla co za tym idzie czasami jak zamykałem drzwi kabel tak się układał że nie dawał możliwości podania sygnału "zamknięty", czasami wywalało mi bezpiecznik od centralnego (elektryczny szyber i pompka centralnego jest na wspólnym przepięciowym rozłączeniowym) i rozłączało bezpiecznik, a po poruszeniu szyberdachem zaskakiwał i centralny działał z powrotem. Sprawdź kabel cienki niebieski albo zielony z żółtym paskiem który idzie do drzwi on odpowiada za sterowanie, domyślnie przy otwartych zamkach jest chyba na nim +12 i trzeba zmasować żeby zamknąć, a żeby otworzyć trzeba podać impuls +12 lub na odwrót to już musisz sprawdzić
witam a u mnie w b4 z ori centralnym i elektrycznym szybremdzieje sie tak. nie otwiera i nie zamyka z kluczyka szyber działa poprawnie. jak podłącze pompke centralnego to na stałe świeci się lampka wewnętrzna w położeniu przełącznika max do tyłu. dodam że ktoś dołożył pilota do zamykania.
ma ktos jakiś pomysły lub się z takim przypadkiem zetknął pomocy
ma ktos jakiś pomysły lub się z takim przypadkiem zetknął pomocy
centralny zamek brak zasilania
witam kolegów u mnie sprawa wygląda tak kupiłem b4 z ori centralnym+dołożony jakiś pilocik z alarmem i nie zaświeca sie oświetlenie wnętrza przy pompce w kości na dwa piny brak zasilania. jak podłączyłem obydwie kości to po przełączeniu włącznika oswietlenia wew w pozycję zależną od otwarcia dzwi świeci sie na stałe. próba zamknięcia samochodu z jakiegikolwiek zamka zpełza na niczym. dodam żę jest ori szyberdach elektryczny działający
w związku z tym mam pytanie czy w tej kości co są dwa grube przewody powinno być zasilanie +12v na stałe czy tylko w momęcie zamykania lub otwierania i czy kabelek zasilający pompkę idzie bezpośrednio ze skrzynki bezpiecznikowej czy z jakiegoś innego miejsca?
bardzo proszę o pomoc bo irytuje mnie zamykanie pięciu zamków osobno (w starym vw golfie działał centralny) <osohozi>
w związku z tym mam pytanie czy w tej kości co są dwa grube przewody powinno być zasilanie +12v na stałe czy tylko w momęcie zamykania lub otwierania i czy kabelek zasilający pompkę idzie bezpośrednio ze skrzynki bezpiecznikowej czy z jakiegoś innego miejsca?
bardzo proszę o pomoc bo irytuje mnie zamykanie pięciu zamków osobno (w starym vw golfie działał centralny) <osohozi>