Subwofer - zaklocenia - piszczenie
Subwofer - zaklocenia - piszczenie
witam,założyłem ostatnio sub i wzmacniacz,lecz po włączeniu silnika z subwofera słychać takie dziwne piszczenie,co może być powodem?pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 06 sty 2012, 23:06 przez TOMIMOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
[80 B3 1,8 PM]piszczy subwofer
piszczy bardziej jak dam gazu a kable idą od aku do wzmacniacza który jest z przodu koło pasażera
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
A kondensatorek przeciwzakłóceniowy w alternatorze masz sprawny ?
U mnie go szlag trafił i w CB radiu przy odkręconej blokadzie szumów słyszę piski których f rośnie wraz z wzrostem obrotów, czyli to na 100% alternator, ale starczy że minimalnie skręcę blokadę szumów i jest cisza <ok>
Sub może być również czuły na zakłócenia alternatorowe więc przydałoby się sprawdzić kondensator przy alternatorze.
U mnie go szlag trafił i w CB radiu przy odkręconej blokadzie szumów słyszę piski których f rośnie wraz z wzrostem obrotów, czyli to na 100% alternator, ale starczy że minimalnie skręcę blokadę szumów i jest cisza <ok>
Sub może być również czuły na zakłócenia alternatorowe więc przydałoby się sprawdzić kondensator przy alternatorze.
tak tyle ze po małym zapoznaniu się z tematem na pw kolega piszę że wzmacniacz VK i jeśli kable są takie same i do tego poprowadzone wszystkie razem to ma prawo się tak dziać na początku trzeba zrobić porządek z kablami i kupić lepsze kable RCA
Ostatnio zmieniony 21 gru 2011, 20:57 przez mezik0, łącznie zmieniany 1 raz.
to tez
ale ja bym sie tego tak nie czepiał
powód ?
Zauważcie jakimi kablami jest podpiete fabryczne granie - zestawy aktywne z subem w bagazniku
czy coś komus buczy czy pidszczy ?
NIE mimo iz kable idą razem we wiązce
wiadomo, że wraz ze wzrostem mocy rosną .... tu by mozna pisac i pisac
jesli cale audio zasilimy z jednego miejsca - radio + dopalacze to pare problemów juz omijamy
i bardzo wazna sprawa - prawidłowe spiecie to polowa sukcesu
POZIOMY SYGNAŁOW I ZASTROJENIE TEGO DO KUPY to jest najwazniejsze
jesli gdzies przesterujemy lub zabraknie sygnalu to juz po ptokach
trzeba wiele uwagi temu poswiecic
"NIE MUSISZ GRAĆ GŁOŚNO ABY CIE BYŁO SŁYCHAC"
NIECH MOC BEDZIE Z WAMI a zdrowy rozsądek za nią....
ale ja bym sie tego tak nie czepiał
powód ?
Zauważcie jakimi kablami jest podpiete fabryczne granie - zestawy aktywne z subem w bagazniku
czy coś komus buczy czy pidszczy ?
NIE mimo iz kable idą razem we wiązce
wiadomo, że wraz ze wzrostem mocy rosną .... tu by mozna pisac i pisac
jesli cale audio zasilimy z jednego miejsca - radio + dopalacze to pare problemów juz omijamy
i bardzo wazna sprawa - prawidłowe spiecie to polowa sukcesu
POZIOMY SYGNAŁOW I ZASTROJENIE TEGO DO KUPY to jest najwazniejsze
jesli gdzies przesterujemy lub zabraknie sygnalu to juz po ptokach
trzeba wiele uwagi temu poswiecic
"NIE MUSISZ GRAĆ GŁOŚNO ABY CIE BYŁO SŁYCHAC"
NIECH MOC BEDZIE Z WAMI a zdrowy rozsądek za nią....
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Ja jednak obstawiam kondensator przy alternatorze.
Swoją drogą, to co wy tak o tych kablach piszecie co ? W samochodzie nie ma ani jednego kabla (no chyba że ktoś sobie wstawi ) w samochodowej instalacji elektrycznej są przewody, a kable to się zakopuje w ziemi. Między przewodem a kablem jest spora różnica <ok>
Swoją drogą, to co wy tak o tych kablach piszecie co ? W samochodzie nie ma ani jednego kabla (no chyba że ktoś sobie wstawi ) w samochodowej instalacji elektrycznej są przewody, a kable to się zakopuje w ziemi. Między przewodem a kablem jest spora różnica <ok>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: