Opinie - Audi S8 v8 4.2
- Zlosliwy_Dzin
- Forum Audi 80
- Posty: 119
- Rejestracja: 02 sty 2008, 19:27
- Lokalizacja: Suwałki
- Zlosliwy_Dzin
- Forum Audi 80
- Posty: 119
- Rejestracja: 02 sty 2008, 19:27
- Lokalizacja: Suwałki
- Zlosliwy_Dzin
- Forum Audi 80
- Posty: 119
- Rejestracja: 02 sty 2008, 19:27
- Lokalizacja: Suwałki
Wysłany: Wczoraj 23:46
zaraz po kupnie:
rozrzad + komplet filtrow, wymiana oleju + dyn. wymiana oleju w skrzyni + zawieszenie przod - 4500 zl
kamera cofania + parktronic tyl + monitor lcd - 2000 zl
dvd na tyl z montazem - 1000 zl
silnik , cewki, swiece fajki etc,przewod - 2200 zl
oponki zima - 1200 zl
oponki lato - 4000 zl
dystanse - 200 zl
felgi 20" lato - 3500 zl
kratka zderzaka + emblematy - 360 zl
sprezyny amortyzatora przod - 500 zl
uszczelka zaworow , walek uszczelniajacy olej przekladniowy etc... - 1300 zl
przeplywomierz - 850 zl
sondy lambda - 700 zl
klima + tarcze tyl + tarcze przod + klocki +wycieki oleju - 1700 zl
naprawa weze od wspomagania i oogolnie caly uklad wspomagania - 900 zl
szyba czolowa - 530 zl
regulator cisnienia - 470 zl
kostka w stacyjce + czujnik polozenia walu - 900 zl
osttanio zawieszenei przod - 1100 zl
simons exhaust - 1200 zl
nawigacja TomTom 1000 zl
do tego teraz
magnaflow x-pipe - 450 zl
hamulce ebc przod + tyl - 3500 zl
dalej ktoś myśli że koszta są zbliżone z do b4 <ok>
zaraz po kupnie:
rozrzad + komplet filtrow, wymiana oleju + dyn. wymiana oleju w skrzyni + zawieszenie przod - 4500 zl
kamera cofania + parktronic tyl + monitor lcd - 2000 zl
dvd na tyl z montazem - 1000 zl
silnik , cewki, swiece fajki etc,przewod - 2200 zl
oponki zima - 1200 zl
oponki lato - 4000 zl
dystanse - 200 zl
felgi 20" lato - 3500 zl
kratka zderzaka + emblematy - 360 zl
sprezyny amortyzatora przod - 500 zl
uszczelka zaworow , walek uszczelniajacy olej przekladniowy etc... - 1300 zl
przeplywomierz - 850 zl
sondy lambda - 700 zl
klima + tarcze tyl + tarcze przod + klocki +wycieki oleju - 1700 zl
naprawa weze od wspomagania i oogolnie caly uklad wspomagania - 900 zl
szyba czolowa - 530 zl
regulator cisnienia - 470 zl
kostka w stacyjce + czujnik polozenia walu - 900 zl
osttanio zawieszenei przod - 1100 zl
simons exhaust - 1200 zl
nawigacja TomTom 1000 zl
do tego teraz
magnaflow x-pipe - 450 zl
hamulce ebc przod + tyl - 3500 zl
dalej ktoś myśli że koszta są zbliżone z do b4 <ok>
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
A8 tak jak S8 to ciężka i tłusta locha nie lubi chodzic bokiem a jak idzie to cholernie szeroko i bezwładnie.Miałem w zeszłym roku S6 Avant z tym motorem skrzynka automat przyciski do zmiany w kierownicy...motor pycha ale automaty zabierają mu sporo wigoru.
Jak dla mnie S6 jest już lekko ociężałe i np.idąc agresywnie zakręty na przemian prawy lewy czuc masę i bezwładnośc w A8/S8 jest jeszcze gorzej.Fajne auto na autostradę.
Większośc 4.2 typu rok 1997 najlepsze czasy ma już za sobą.
Nie ma co katowac 4.2 w automacie,przy agresywnej jezdzie(zerwana przyczepnośc , grubo bokiem po suchym itp.) V8 rozszarpuje skrzynię(każda jedna swoje przejezdziła) na strzępy.
Jak dla mnie S6 jest już lekko ociężałe i np.idąc agresywnie zakręty na przemian prawy lewy czuc masę i bezwładnośc w A8/S8 jest jeszcze gorzej.Fajne auto na autostradę.
Większośc 4.2 typu rok 1997 najlepsze czasy ma już za sobą.
Nie ma co katowac 4.2 w automacie,przy agresywnej jezdzie(zerwana przyczepnośc , grubo bokiem po suchym itp.) V8 rozszarpuje skrzynię(każda jedna swoje przejezdziła) na strzępy.
do autora tematu
sam mam S8 98r tiptronic :mrgreen:
słuchaj jesli chodzi o silnik 4.2 w S8 to naprawde bardzo dobry silnik, nawet na gazie ładnie i bez problemowo pracuje,pod warunkiem oczywiście ze nie jest po jakimś kosmicznym przebiegu i był należycie serwisowany
automat jak najbardziej ,ale nie do szalenstw to w koncu limuzyna jednak nawet spod swiateł nie jestem ostatni :lol:
manuala s8 w dobrym stanie dorwać to nie jest zbyt prosta sprawa
ceny eksploatacji z klubu A8 sa w wiekszosci przesadzone i podawane za nowe graty oraz za jakieś dodatkowe bajery
żelazna zasada jesli zdecydujesz sie na zakup s8 to jadąc oglądać musisz zabrać ze sobą kogoś kto sie naprawde zna na tych autach(nie chodzi mi tu np. o takich co wiedza czym sie rózni od A8 :lol: )
podsumowując;
za komfort,bezpieczenstwo,prestiż,osiagi,dzwiek v8, wrazenia z jazdy trzeba jednak zapłacić i nie mam tu na mysli tylko paliwa
wiec jesli nie jeses mechanikiem lub nie masz masz zamiłowania do mechaniki to z budżetem 3600zł na rok odpuść sobie bo na auto bedziesz wiecej patrzył niz nim jeździł (nawet na remont skrzyni nie starczy jak przypadkiem padnie)
za przyzwoite S8 pre FL trzeba dac około 25tys, na te najtaniższe z allegro nawet nie patrz jesli nie masz zamiaru od razu remontować
do tej co podałeś w linku mam 30km,jak chcesz to moge podjechać i oblukać(troche sie znam ) , a może to super okazja i auto igła :roll:
sam mam S8 98r tiptronic :mrgreen:
słuchaj jesli chodzi o silnik 4.2 w S8 to naprawde bardzo dobry silnik, nawet na gazie ładnie i bez problemowo pracuje,pod warunkiem oczywiście ze nie jest po jakimś kosmicznym przebiegu i był należycie serwisowany
automat jak najbardziej ,ale nie do szalenstw to w koncu limuzyna jednak nawet spod swiateł nie jestem ostatni :lol:
manuala s8 w dobrym stanie dorwać to nie jest zbyt prosta sprawa
ceny eksploatacji z klubu A8 sa w wiekszosci przesadzone i podawane za nowe graty oraz za jakieś dodatkowe bajery
żelazna zasada jesli zdecydujesz sie na zakup s8 to jadąc oglądać musisz zabrać ze sobą kogoś kto sie naprawde zna na tych autach(nie chodzi mi tu np. o takich co wiedza czym sie rózni od A8 :lol: )
podsumowując;
za komfort,bezpieczenstwo,prestiż,osiagi,dzwiek v8, wrazenia z jazdy trzeba jednak zapłacić i nie mam tu na mysli tylko paliwa
wiec jesli nie jeses mechanikiem lub nie masz masz zamiłowania do mechaniki to z budżetem 3600zł na rok odpuść sobie bo na auto bedziesz wiecej patrzył niz nim jeździł (nawet na remont skrzyni nie starczy jak przypadkiem padnie)
za przyzwoite S8 pre FL trzeba dac około 25tys, na te najtaniższe z allegro nawet nie patrz jesli nie masz zamiaru od razu remontować
do tej co podałeś w linku mam 30km,jak chcesz to moge podjechać i oblukać(troche sie znam ) , a może to super okazja i auto igła :roll:
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Ja uważam tak; jeśli kogoś jest stać na takie auto i jego utrzymanie to niech kupuje. Prawda jest też taka, że nei będziemy A8/S8 naprawiać tańszymi częściami tylko będziemy używać oryginałów bądź innych markowych zamienników, co jak wiemy trochę kosztuje. W dodatku ubezpieczenie OC, AC... sami wiecie ile to kosztuje przy takiej pojemności maszynowni <ok> .
Gdybym miał już kupować takie auto to chyba wolałbym już wsiąść z salonu np. nowe Audi A3 gdzie wpłacam na początku te 25 tys zł, a pozostałe 55 tys rozkładam sobie na raty. Owszem wyjdzie to więcej niż kwota roczna o jakiej wspomniał kolega tomek87g, na serwis naszej S8, i nie mamy mruczenia V8 pod maską no i nie ten standard; ale za to mamy full nówkę Audicę :mrgreen: gdzie mamy nawet dobry (choć zdecydowanie lepszy nić w 80-tce) komfort jazdy :mrgreen: . Taka jest moja opinia. A jak nie ma kasy ani na A3 ani S8 to ja proponuję nie narzekać, tylko wozić "pupę" niezawodną furą jaką jest Audi 80 B3/B4 :!: <ok> . Gwarantuję, że wkładając 1/100 inwestowanej kwoty w auta z tematu, mamy super zadbaną i bezawaryjną 80-tkę . No ale to tylko moje małe skromne zdanie na ten temat. Ktoś może uważać inaczej.
Gdybym miał już kupować takie auto to chyba wolałbym już wsiąść z salonu np. nowe Audi A3 gdzie wpłacam na początku te 25 tys zł, a pozostałe 55 tys rozkładam sobie na raty. Owszem wyjdzie to więcej niż kwota roczna o jakiej wspomniał kolega tomek87g, na serwis naszej S8, i nie mamy mruczenia V8 pod maską no i nie ten standard; ale za to mamy full nówkę Audicę :mrgreen: gdzie mamy nawet dobry (choć zdecydowanie lepszy nić w 80-tce) komfort jazdy :mrgreen: . Taka jest moja opinia. A jak nie ma kasy ani na A3 ani S8 to ja proponuję nie narzekać, tylko wozić "pupę" niezawodną furą jaką jest Audi 80 B3/B4 :!: <ok> . Gwarantuję, że wkładając 1/100 inwestowanej kwoty w auta z tematu, mamy super zadbaną i bezawaryjną 80-tkę . No ale to tylko moje małe skromne zdanie na ten temat. Ktoś może uważać inaczej.