Opałowy raczej nie ma tutaj nic do rzeczy. Jeździłem na nim długi, długi czas. Zero różnicy w kopceniu. Ale wiadomo, jak się jakiegoś ścierwa naleje to różnie może być, tyczy się to tak samo oranżady jak i zwykłej ON.Patrique pisze: Zdarza się, że auta które tak kopcą jeżdżą na oleju opałowym
Audi 90 B3 SB - 10mm na pokładzie
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Źle ustawiona pompa. Kupa niepotrzebnego dymu.kacper85 pisze:gornik, bywa gorzej :mrgreen:
Za to ten passat po wkręceniu turbiny praktycznie nic nie przykapcał, dobra robota. A przykapcają na początku aby turbinę rozkręcić. Jak tam T3 lub K24 siedzi to nie ma wybacz.
Boisz się, że Twoja cherlawa benzynka dostanie baciory od kopcącego gruźlika? :mrgreen:gornik pisze:Jak wasze podkręcone silniki też tak dymią to dziękuje dobranoc. <ok>
W moim podpisie masz jak przyśpiesza mój samochód na doładowaniu 0.7 bar i wtryskach 130. Normalnie powinienem mieć wtryski 155 bar, a doładowanie można kręcić (bezpiecznie do 1.2bar). 10s do setki na setupie bezdymny, a pompa ma zapasy jeszcze przeogromne.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Oj chyba ta benzyna nie jest taka zla, do wolno ssacej benzyny porownaj diesla, a nie turbo diesla, chyba ze do turbo benzynytrepek pisze:Boisz się, że Twoja cherlawa benzynka dostanie baciory od kopcącego gruźlika? :mrgreen:gornik pisze:Jak wasze podkręcone silniki też tak dymią to dziękuje dobranoc. <ok>
W moim podpisie masz jak przyśpiesza mój samochód na doładowaniu 0.7 bar i wtryskach 130. Normalnie powinienem mieć wtryski 155 bar, a doładowanie można kręcić (bezpiecznie do 1.2bar). 10s do setki na setupie bezdymny, a pompa ma zapasy jeszcze przeogromne.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Porównujmy silniki na tym samym rozwoju technologicznym A 1.6 TD sięga początków lat 70'tych. Ale fakt, diesla ratuje tylko turbina, bez niej nie ma dynamiki.sagem pisze:Oj chyba ta benzyna nie jest taka zla, do wolno ssacej benzyny porownaj diesla, a nie turbo diesla, chyba ze do turbo benzynytrepek pisze:Boisz się, że Twoja cherlawa benzynka dostanie baciory od kopcącego gruźlika? :mrgreen:gornik pisze:Jak wasze podkręcone silniki też tak dymią to dziękuje dobranoc. <ok>
W moim podpisie masz jak przyśpiesza mój samochód na doładowaniu 0.7 bar i wtryskach 130. Normalnie powinienem mieć wtryski 155 bar, a doładowanie można kręcić (bezpiecznie do 1.2bar). 10s do setki na setupie bezdymny, a pompa ma zapasy jeszcze przeogromne.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ogólnie to kiedyś zastanawiałem się dla czego ta jednostka nie była rozwijana. Wprowadzili potem 1,9TD który był słabszy - chyba tylko po to aby przetestować konstrukcję przed wprowadzeniem TDi. Dopiero po latach znów pojawiły się 1,6 TDi.motowalus pisze:80KM z 1.6 w TD to calkiem sporo biorac pod uwage rezerwy jakie drzemia w tym silniku takze ja zawsze uwazalem go za dosc zaawansowany jak na tamte lata. w ogole mysle ze to calkiem udany silnik
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Pisałem, normy spalin. Po drugie 1.9 TDI wprowadzali więc jak najwięcej tych samych maszyn.Labiel pisze:Ogólnie to kiedyś zastanawiałem się dla czego ta jednostka nie była rozwijana. Wprowadzili potem 1,9TD który był słabszy - chyba tylko po to aby przetestować konstrukcję przed wprowadzeniem TDi. Dopiero po latach znów pojawiły się 1,6 TDi.motowalus pisze:80KM z 1.6 w TD to calkiem sporo biorac pod uwage rezerwy jakie drzemia w tym silniku takze ja zawsze uwazalem go za dosc zaawansowany jak na tamte lata. w ogole mysle ze to calkiem udany silnik
Obecne 1.6 TDI nie ma nic wspólnego z 1.6 TD
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
No i niestety ale to współczesne 1,6 TDI jak dla mnie marnizna, miałem okazje jechać takim i pierwszy raz w życiu spotkałem Diesla któremu trzeba solidnie dodać gazu by go nie zadusić przy ruszaniu :evil:
Fakt, że jak już się jedzie to w miarę ładnie to przyspiesza jak na 90KM ale i tak wolę zwykłego Turbo D <ok>
Fakt, że jak już się jedzie to w miarę ładnie to przyspiesza jak na 90KM ale i tak wolę zwykłego Turbo D <ok>
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Uroki CR.pawelrybak15 pisze:No i niestety ale to współczesne 1,6 TDI jak dla mnie marnizna, miałem okazje jechać takim i pierwszy raz w życiu spotkałem Diesla któremu trzeba solidnie dodać gazu by go nie zadusić przy ruszaniu :evil:
Fakt, że jak już się jedzie to w miarę ładnie to przyspiesza jak na 90KM ale i tak wolę zwykłego Turbo D <ok>
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: