[Audi 80 B3 Typ 89 1.8 JN] Prace wznowione :)
[Audi 80 B3 Typ 89 1.8 JN] Prace wznowione :)
Witam.
Chciałem zaprezentować moje Audi i powiedzieć coś o nim.
Mianowicie Audi trafiło do polski z niemiec w 2005 roku za sprawą mojego brata, przyjechało na kołach bez problemu. W chwili kupna miało najechane 156 tyś serwis do końca.
Audi opuściło fabrykę w Ingolstadt 13.05.1987
Silnik to 1.8 8V 66KW o oznaczeniu JN
Napęd ośka
Fabryczne wyposażenie hmm przysłowiowy golas, nawet wspomagania nie miało
Ale już jest od poprzedniego roku, założone ori od "dawcy"
Co zostało zrobione/zmodyfikowane
-na pierwszy ogień poszło zawieszenie przód ori sprężyny od Audi 80 2.0 AAD Sport tył czerwone, firmy nie znam bo napisy były nieczytelne -40mm
Nowe amorki gazowo-olejowe Sachs komplet przy okazji wszystkie elementy gumowo-metalowe, końcówki itp nowe (Febi bądź TRW)
Porównanie fabrycznych sprężyn do sprężyn z wersji Sport
-dodatkowe zegary w tunel (chyba każdy widział jak wyglądają )
-nowy feluneg TSR 15" + opony 195/55
tak się prezentuje
-tłumik końcowy WM (nierdzewka przelot 60mm) oraz wycinka kata i zastąpienie przelotką (aluminium) ładnie mruczy jak na 4 zyl i nie za głośno
Tłumik
-zawitały również wentylowane heble z wersji Sport :mrgreen:
-pojawiła się kierownica MOMO drewno+skóra (wiem że pokrowce trochę lipa ale musowo być Audi codziennie dowozi do pracy i szkoda tapicerki można czymś popaprać)
-kierunki tył czerwone B4 Avant + przód białe
-oświetlenie środka LED białe (nie mam fotek zrobionych)
-Silnik zalewany cały czas półsyntetykami wcześniej Agip/Castrol ostatecznie zrezygnowałem z Castrola zważywszy na dużą ilość podróbek. Jakieś 200km temu zalałem Fuchs Titan 10W-40 SynMC +filtr Purflux filtr powietrza Knecht
Obecny przebieg to 202tys a silnik nie ma przedmuchów i jest w dobrej kondycji.
Co w planach na ten rok
-wymiana kompletnego sprzęgła
-wymiana uszczelniaczy przy okazji ściągania głowicy planowanie nowa uszczelka Reinz komplet zaworów+prowadnice,polerowanie kanałów dolotowych
-odolejenie dolotu
-nowa podsufitka + obicie boczków (kolor czarny) stare nie wytrzymało naporu lat
-zderzak przód ori od Coupe (kupiony czekam na progi i tylnią dokładkę i lakier) + dokładki progowe zwykłe gładkie nie rzucające się w oczy + dokładka tylniego zderzaka.
Kilka zdjęć
O zmianach/modyfikacjach będę informował/
Chciałem zaprezentować moje Audi i powiedzieć coś o nim.
Mianowicie Audi trafiło do polski z niemiec w 2005 roku za sprawą mojego brata, przyjechało na kołach bez problemu. W chwili kupna miało najechane 156 tyś serwis do końca.
Audi opuściło fabrykę w Ingolstadt 13.05.1987
Silnik to 1.8 8V 66KW o oznaczeniu JN
Napęd ośka
Fabryczne wyposażenie hmm przysłowiowy golas, nawet wspomagania nie miało
Ale już jest od poprzedniego roku, założone ori od "dawcy"
Co zostało zrobione/zmodyfikowane
-na pierwszy ogień poszło zawieszenie przód ori sprężyny od Audi 80 2.0 AAD Sport tył czerwone, firmy nie znam bo napisy były nieczytelne -40mm
Nowe amorki gazowo-olejowe Sachs komplet przy okazji wszystkie elementy gumowo-metalowe, końcówki itp nowe (Febi bądź TRW)
Porównanie fabrycznych sprężyn do sprężyn z wersji Sport
-dodatkowe zegary w tunel (chyba każdy widział jak wyglądają )
-nowy feluneg TSR 15" + opony 195/55
tak się prezentuje
-tłumik końcowy WM (nierdzewka przelot 60mm) oraz wycinka kata i zastąpienie przelotką (aluminium) ładnie mruczy jak na 4 zyl i nie za głośno
Tłumik
-zawitały również wentylowane heble z wersji Sport :mrgreen:
-pojawiła się kierownica MOMO drewno+skóra (wiem że pokrowce trochę lipa ale musowo być Audi codziennie dowozi do pracy i szkoda tapicerki można czymś popaprać)
-kierunki tył czerwone B4 Avant + przód białe
-oświetlenie środka LED białe (nie mam fotek zrobionych)
-Silnik zalewany cały czas półsyntetykami wcześniej Agip/Castrol ostatecznie zrezygnowałem z Castrola zważywszy na dużą ilość podróbek. Jakieś 200km temu zalałem Fuchs Titan 10W-40 SynMC +filtr Purflux filtr powietrza Knecht
Obecny przebieg to 202tys a silnik nie ma przedmuchów i jest w dobrej kondycji.
Co w planach na ten rok
-wymiana kompletnego sprzęgła
-wymiana uszczelniaczy przy okazji ściągania głowicy planowanie nowa uszczelka Reinz komplet zaworów+prowadnice,polerowanie kanałów dolotowych
-odolejenie dolotu
-nowa podsufitka + obicie boczków (kolor czarny) stare nie wytrzymało naporu lat
-zderzak przód ori od Coupe (kupiony czekam na progi i tylnią dokładkę i lakier) + dokładki progowe zwykłe gładkie nie rzucające się w oczy + dokładka tylniego zderzaka.
Kilka zdjęć
O zmianach/modyfikacjach będę informował/
Ostatnio zmieniony 24 mar 2014, 20:49 przez karol89, łącznie zmieniany 2 razy.
Widać wyraźnie że zwoje zwężają się na końcach obydwóch zwykłej i sport raczej po obcięciu nie za bardzo dało by radę tak samo je zawinąć nieKuballa17 pisze:fajna B-trójeczka, ale te sprezyny z przodu to wygladaja na ucinane a nie sportowe
Zapewniam że to są ori wyciągnięte z "dawcy" Sport
Dzięki <ok>
Dotarły jakiś czas temu nowe graty a dzisiaj przyszedł czas na przygotowanie pod lakier i przymiarkę :->
Dokładki to kopia Kamei, przód ori Coupe. Jeszcze należało by dobrać lakier i polakierować
Dokładki to kopia Kamei, przód ori Coupe. Jeszcze należało by dobrać lakier i polakierować
Ostatnio zmieniony 06 cze 2011, 22:26 przez karol89, łącznie zmieniany 1 raz.
http://moto.allegro.pl/audi-80-komplet- ... 69190.htmlKunik pisze:O jaaaa skąd progi dorwałeś? :shock:
Pisz do tego kolesia jak coś chcesz progi bądź dokładki sprzedaje osobno albo komplet ja kupiłem tył + progi za 225pln z przesyłką
A jak z jakością ? Bo to chyba laminat ?karol89 pisze:http://moto.allegro.pl/audi-80-komplet- ... 69190.htmlKunik pisze:O jaaaa skąd progi dorwałeś? :shock:
Pisz do tego kolesia jak coś chcesz progi bądź dokładki sprzedaje osobno albo komplet ja kupiłem tył + progi za 225pln z przesyłką
Wczoraj przyszedł mi do głowy szalony pomysł, dziś ciąg dalszy a i jutro nie będę się nudził.
Postanowiłem ściągnąć wskazówki z zegarów i z czerwonych zrobić białe, oczywiście podświetlanie żarówkowe wyleciało. Użyłem LED-ów o jak najbardziej białej barwie jakie mogłem dostać.
Kilka fotek
Jakość zdjęć jest jaka jest mój BB nie pozwala zrobić lepszych gdy jest słabe oświetlenie.
Jutro wrzucę fotki jak już zegary będą na swoim miejscu z gotowym podświetlaniem bo jeszcze to mi pozostało do zrobienia.
Chodziło mi o to by zegary świeciły jak u brata w eSce i szczerze mówiąc udało się a przynajmniej mnie się podoba taki wygląd :lol:
Postanowiłem ściągnąć wskazówki z zegarów i z czerwonych zrobić białe, oczywiście podświetlanie żarówkowe wyleciało. Użyłem LED-ów o jak najbardziej białej barwie jakie mogłem dostać.
Kilka fotek
Jakość zdjęć jest jaka jest mój BB nie pozwala zrobić lepszych gdy jest słabe oświetlenie.
Jutro wrzucę fotki jak już zegary będą na swoim miejscu z gotowym podświetlaniem bo jeszcze to mi pozostało do zrobienia.
Chodziło mi o to by zegary świeciły jak u brata w eSce i szczerze mówiąc udało się a przynajmniej mnie się podoba taki wygląd :lol:
Zdjęć nie robiłem zapomniałem :oops:
Ale mam filmik
W nocy ładnie widać jest http://hostuje.net/file.php?id=11f9def9 ... e20ad02277
Oceńcie podoba się czy nie?
Ale mam filmik
W nocy ładnie widać jest http://hostuje.net/file.php?id=11f9def9 ... e20ad02277
Oceńcie podoba się czy nie?
Oil tank założony został na następny dzień jednak nadal jest nie pomalowany..brak czasu to po części a i pogoda niezbyt zachęcająca do siedzenia w garażu...
Co zauważyłem to to jakby silnik delikatnie lepiej reagował na gwałtowne otwieranie przepustnic i mocniej się odpychał. To tylko takie moje odczucia. 8-)
A i muszę węża zmienić bo ten kolor jakoś mnie razi :evil:
Jeśli jest ktoś kto takie coś montował u siebie to niech napisze czy zauważył jakieś różnice.
[ Dodano: 2014-03-24, 20:41 ]
Witam po dłuuuugiej przerwie Audi żyje i ma się dobrze nic mu nie dolega
Trochę zmian przez ten czas jeszcze nie wszystko dokończone ale będzie szło wszystko do przodu.
Więc tak wleciał cały dront oprócz maski od Cabrio zderzak, zespolaki. Tył to dokładka zderzaka wzór Kamei ale z laminatu podobnie jak i progi były kupione już wcześniej i czekały. Ale nie dawno nabyte ori dokładki progów Kamei i dokładka zderzaka tył jak rozleci się laminat to się założy ori. Wszelkie prace lakiernicze wykonywane własnoręcznie. Dodatkowo listwy na drzwiach plastikowe czarne są w lakierze nadwozia. Grill przód trzeba było dospawać bo jest za krótki wiadomo do lamp od "B4" Dospawane boki do grila by nie było dziur przy lampach, grill polakierowany jest lakierem z mojej A6 LZ9U
Pokrywa rozrządu również przeszła metamorfozę zaszpachlowany znaczek VW zostało jedynie OOOO i polakierowana w kolor nadwozia. Z tyłu wymienione sprężyny na ori sport bo były jakieś ale jedna pękła
Wnętrze wyleciała kiera drewno MOMO wleciała kiera od S4 B5 obszyta na nowo skórą i dodane czerwone nici w szwach. Czekają na montaż parapety od B4 poliftowej i szyby przód elektryczne. Należało by jeszcze wyrzucić placki i wsadzić kubły się poszuka czegoś. Z tyłu dołożona blenda od 90-tki kierunki ori Seima czerwone od B4 Avant
Brakuje jedynie kratki w zderzak przedni. :roll: ciężko samą dostać. Oczymś pewnie zapomniałem jeszcze :mrgreen: Lakier lekko odświeżony również. Kilka fotek
Co zauważyłem to to jakby silnik delikatnie lepiej reagował na gwałtowne otwieranie przepustnic i mocniej się odpychał. To tylko takie moje odczucia. 8-)
A i muszę węża zmienić bo ten kolor jakoś mnie razi :evil:
Jeśli jest ktoś kto takie coś montował u siebie to niech napisze czy zauważył jakieś różnice.
[ Dodano: 2014-03-24, 20:41 ]
Witam po dłuuuugiej przerwie Audi żyje i ma się dobrze nic mu nie dolega
Trochę zmian przez ten czas jeszcze nie wszystko dokończone ale będzie szło wszystko do przodu.
Więc tak wleciał cały dront oprócz maski od Cabrio zderzak, zespolaki. Tył to dokładka zderzaka wzór Kamei ale z laminatu podobnie jak i progi były kupione już wcześniej i czekały. Ale nie dawno nabyte ori dokładki progów Kamei i dokładka zderzaka tył jak rozleci się laminat to się założy ori. Wszelkie prace lakiernicze wykonywane własnoręcznie. Dodatkowo listwy na drzwiach plastikowe czarne są w lakierze nadwozia. Grill przód trzeba było dospawać bo jest za krótki wiadomo do lamp od "B4" Dospawane boki do grila by nie było dziur przy lampach, grill polakierowany jest lakierem z mojej A6 LZ9U
Pokrywa rozrządu również przeszła metamorfozę zaszpachlowany znaczek VW zostało jedynie OOOO i polakierowana w kolor nadwozia. Z tyłu wymienione sprężyny na ori sport bo były jakieś ale jedna pękła
Wnętrze wyleciała kiera drewno MOMO wleciała kiera od S4 B5 obszyta na nowo skórą i dodane czerwone nici w szwach. Czekają na montaż parapety od B4 poliftowej i szyby przód elektryczne. Należało by jeszcze wyrzucić placki i wsadzić kubły się poszuka czegoś. Z tyłu dołożona blenda od 90-tki kierunki ori Seima czerwone od B4 Avant
Brakuje jedynie kratki w zderzak przedni. :roll: ciężko samą dostać. Oczymś pewnie zapomniałem jeszcze :mrgreen: Lakier lekko odświeżony również. Kilka fotek