dzisiaj przy wymianie oleju , czyli wymiana uczczelek i takie tam , zalalem go i odpalilem.. to ze te obroty sa do bani to nic , pochodzil troszke, odpalony zostal kilka razy az wkoncu pojawil sie dym przy rozrzadzie


Wymiana ok a jakie uszczelki wymieniasz z olejem? to razMlody90 pisze:witam was . mam pytanie bo moj k-jet skacze na zimnym i gasnie , na cieplym jest lepiej ale i tak nim telepie , czy niebieski czujnik ma wplyw na obroty w k-jetcie? . dodam ,ze przy czujniku czarnym obok niebieskiego dochodzi napiecie a do niebieskiego nie... dodam jeszcze jedno ,ze jak mierze czujnik miernikiem przy 20V to pojawia sie napiecie od ok5V i spada tak do 1.8V a niebieski ani drgnie. ma to cos wspolnego razem? . Dolot powietrza jest szczelny
dzisiaj przy wymianie oleju , czyli wymiana uczczelek i takie tam , zalalem go i odpalilem.. to ze te obroty sa do bani to nic , pochodzil troszke, odpalony zostal kilka razy az wkoncu pojawil sie dym przy rozrzadzie. chcialem go odpalic ponownie to bylo tylko takie stukanie ale nie krecilem go .. rozkrecilem rozrusznik i podpialem go pod prostownik i tez nie trybił.. zwarcie , padl rozrusznik czy cos innego jeszcze? .
Nie pytam czy przewody i świece są nowe tylko czy jest iskra. Jest jeszcze kopułka, palec cewka i moduł zapłonowy. Jeśli iskra na świecy jest równa i ma charakterystyczną niebieskawą barwę to ok. Gorzej jeśli iskra skacze a jej barwa podchodzi pod czerwone zabarwienie. Często bywa tak ze na kilka obrotów wału iskra pokazuje się tylko raz albo dwa i wtedy trzeba zainteresować si modułem zapłonowym bądź samą cewką.Mlody90 pisze:Lukaszbroz, swiece sa nowe jak i przewody..