Audi 80 B4 2.8 V6Quattro by Thomas3->REAKTYWACJA!
Sorki... ale tam juz siedziala V6...
I z pierwszej stronki czytam ze 2.8...
Wiec jaki tutaj byl SWAP...??
Silnik to czesc wymienna... zepsulo sie to wymieniles czesc...
Jakbys z 2.0 lub z 2.6... wsadzal na 2.8 to wtedy bylby to 100% SWAP..
gratki za wlozona prace...
Bezwaryjnego uzytkowania pieknej motorowni... <ok>
I z pierwszej stronki czytam ze 2.8...
Wiec jaki tutaj byl SWAP...??
Silnik to czesc wymienna... zepsulo sie to wymieniles czesc...
Jakbys z 2.0 lub z 2.6... wsadzal na 2.8 to wtedy bylby to 100% SWAP..
gratki za wlozona prace...
Bezwaryjnego uzytkowania pieknej motorowni... <ok>
- grzesiek.sz
- Forum Audi 80
- Posty: 83
- Rejestracja: 29 mar 2007, 16:23
- Lokalizacja: Gdynia Witomino
jesli chodzi o wymiane silnika z A4 do B4 to pasuje pod warunkiem ze nie kupisz tego 5v xD tylko taki sam 12 zaworowy, wymienisz kolektory wydechowe, przelozysz czujniki (przynajmniej ja tak zrobilem zeby pozniej sie nie pieprzyc z wymiana czujnikow w tej ciasnej komorze ;]), aaaa i jeszcze bardzo wazna rzecz trzeba kupic nowy pasek klinowy na klime i wspomaganie bo w starym silniku B4 jest dodatkowa rolka a w A4 tej rolki nie ma tylko jest miejsce na zamontowanie wentylatora wisko (chyba tak to sie pisze ;p) w zwiazku z tym kupujesz krotszy pasek chyba 1780 mm ale juz nie pamietam dokladnie i napinacz tego paska z B4 tez nie pasuje musi byc napinacz do silnika AAH z Audi A4 ;] a t ak po za tym jeszcze trzeba przelozyc lapy silnika bo tez sa inne a tak po za tym to chya juz wszystko pasuje o ile o czyms nie zapomnialem napisac .
Pozdrawiam All
Pozdrawiam All
takie sa roznice ze: silnik B4 AAH to jest pojemnosc 2,8 z jendym walkiem rozrzadu na glowice i dwoma zaworami na cylindery czyli lacznie masz 12 zaworow , natomiast silnik A4 AAH pojemnosc 2,8 5V ma piec zaworow na cylinder i dwa walki rozrzadu na glowice ;], lacznie masz 30 zaworow , a co za tym idzie nie masz juz mocy 174 KM a 191 KM ;], zwiazku z tym musi byc inna instalacja elektryczna silnika jak rowniez inny komputer ;] ogolnie mowiac sterowanie silnika musi byc zmienione [pelny SWAP] jak cos jest jeszcze nie jasne to pytac a postaram sie wytlumaczyc ,
P.S. jesli chodzi o blok silnika nie znacznie sie zmienil i praktycznie jest taki sam jak w silnikach 2,6 2,8 2,7 i wyjscie na skrzynie biegow rowniez jest takie same (flansza) a wiec pasuje rowniez skrzynia biegow od S2 S4 6 biegow pod warunkiem ze sie zmeini mocowania skrzyni biegow (lapy). sry
Pozdr
P.S. jesli chodzi o blok silnika nie znacznie sie zmienil i praktycznie jest taki sam jak w silnikach 2,6 2,8 2,7 i wyjscie na skrzynie biegow rowniez jest takie same (flansza) a wiec pasuje rowniez skrzynia biegow od S2 S4 6 biegow pod warunkiem ze sie zmeini mocowania skrzyni biegow (lapy). sry
Pozdr
Swoje auto rozsprzedajesz? Coś się stało?Thomas3 pisze:wiem ze to nie jest odpowiedni dzial ale w dziale gieldy nie emoge tego napisac wiez z gory przepraszam
Posiadam do sprzedania wszystkie czesci do Audi 80 B4 2.8 V6 Quattro AAH, jak rowniez gole nadwozie z kapletna dokumentacja, komus czegos potrzeba prosze DZWONIC o kazdej porze
783-737-931
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
kolego o ile sie dobrze orientuje w tych silnikach to aah w a4 nie wychodziło 5 v tylko jak juz co to ackThomas3 pisze: natomiast silnik A4 AAH pojemnosc 2,8 5V ma piec zaworow na cylinder i dwa walki rozrzadu na glowice ;], lacznie masz 30 zaworow , a co za tym idzie nie masz juz mocy 174 KM a 191 KM ;],
Były B5 AAH.slawek88yo pisze:kolego o ile sie dobrze orientuje w tych silnikach to aah w a4 nie wychodziło 5 v tylko jak juz co to ackThomas3 pisze: natomiast silnik A4 AAH pojemnosc 2,8 5V ma piec zaworow na cylinder i dwa walki rozrzadu na glowice ;], lacznie masz 30 zaworow , a co za tym idzie nie masz juz mocy 174 KM a 191 KM ;],
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska