Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK LPG] Gaśnie na ciepłym silniku.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
niuniek24w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 26 maja 2011, 16:11

[2.0 ABK LPG] Gaśnie na ciepłym silniku.

Post autor: niuniek24w » 08 cze 2011, 19:59

Witam serdecznie wszystkich. Mam problem z Audi 80 B4 115KM. Gdy auto się nagrzeje tak około 90 stopni gaśnie i nie chce odpalać. Gdy przestygnie odpala i jedzie do momentu aż zrobi mu się ciepło. Przewody świece wymienione. Ta sytuacja dzieje się i na benzynce i na gazie. Dodam jeszcze że na benzynie faluja mu obroty na luzie. Macie może jakieś pomysły odnośnie mojego problemu?Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 08 cze 2011, 22:43 przez niuniek24w, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 cze 2011, 21:01

Coś mi tu nie pasuję bo silniki ABT nie mają 115 KM a 90 KM, a to duża różnica więc się zdecyduj!

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 19 lip 2010, 18:39
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: slaby » 08 cze 2011, 21:04

czujnik temperatury

niuniek24w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 26 maja 2011, 16:11

Post autor: niuniek24w » 08 cze 2011, 21:20

PieterB pisze:Coś mi tu nie pasuję bo silniki ABT nie mają 115 KM a 90 KM, a to duża różnica więc się zdecyduj!
Dane z dowodu rej: Audi 80 , poj:1984, cm3/ 85kW. Więc to ABK będzie. Jak zakładałem konto mało wiedziałem o typach tych silników.

Czujnik ma rezystancję na gorącym silniku tj. około 90 stopni-210 Ohm. Czy to dobrze? Drugi ten od zegarów ma 110 przy tej samej temp.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 cze 2011, 21:40

Wygląda na to że dobrze, bo przy 80° ma mieć 270.....380Ω, ale trzeba by go sprawdzić też przy innych temperaturach!

niuniek24w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 26 maja 2011, 16:11

Post autor: niuniek24w » 08 cze 2011, 21:57

Wymienię ten czujnik i zobaczymy. Pomyślałem jeszcze o tym przekaźniku nr 30 żeby i jego wymienić może. Nie wiem czy to normalne ale po kilku minutach pracy auta jest taki gorący aż parzy w ręce. Ten czujnik sprawdzałem teraz na zimnym silniku i ma 870 Ohm.

niuniek24w
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 26 maja 2011, 16:11

[2.0 ABK LPG] Gaśnie na ciepłym silniku.

Post autor: niuniek24w » 09 cze 2011, 13:40

Wymieniłem czujnik i przekaźnik nr 30. Jechałem po mieście temperatura płynu około 100 stopni i nie zgasł. Obroty na benzynie na luzie falują ale minimalnie tylko. Poprawiła się kultura pracy silnika i auto jakby lepiej się "zbierało".

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 19 lip 2010, 18:39
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: slaby » 09 cze 2011, 18:03

to jeszcze popracuj nad szczelnościa układu dolotowego

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl