[1.8 ru 55kw] konczy sie legalizacja gazu
Masz rację kolego. Nie jest to zbyt skomplikowane, ale trzeba uważać. Z gazem nie ma żartów. Z wymianą membrany różnie bywa. Czasem parownik zachowuje się jak nowy, ale nie zawsze. Cóż diagnosta może się przyczepić gdzie butla była wymieniana, firma zawsze wystawia fakturę. Formalnie, samemu nie wolno. Niektóre wydziały komunikacji na świadectwie butli wpisują nr rejestracyjny samochodu lub nadwozia i wtedy klops. Oficjalnie butli nie wolno przekładać, gdyż niema gwarancji, że nie pochodzi z samochodu który uległ np. wypadkowi. A zatem kupując butlę z odzysku istnieje jakieś ryzyko, że możemy stracić pieniądze.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ponoć jeszcze niektórzy diagności mogą zażądać wyciągu homologacji na części - nie wiem czy o to chodzi ale mam na myśli papier w którym są wpisane wszystkie komponenty instalacji i ich numery seryjne. Jeden kolega opisywał tu na forum gdzie trafił na takiego diagnostę.
Jak się coś zmieni w instalacji to powinno się uaktualnić dane w wydziale komunikacji o użytych komponentach.
Jak się coś zmieni w instalacji to powinno się uaktualnić dane w wydziale komunikacji o użytych komponentach.
- Wino
- Forum Audi 80
- Posty: 1015
- Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
- Imię: Wino
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Na wyciągu z homologacji jest wypisane co z czym może współpracować więc wymieniając butle zazwyczaj trzeba wymienić wielozawór ponieważ te stare według homologacji nie pasują do nowej butli ale to przydaje się tylko wtedy gdy trafi się na nawiedzonego diagnostę.
Więc jeśli ma się zaprzyjaźnioną stacje to nie ma problemu i można wymienić samą butle.
Więc jeśli ma się zaprzyjaźnioną stacje to nie ma problemu i można wymienić samą butle.