Audi 90 B2 "5 ZYLINDER SOUND!!!!!!!!
regulacja rozdzielacza i zapłonu , na razie pobaw sie z zapłonem( zanzacz obecną pozycje w razie gdybys sie zgubił) i kręć po milimetrze... już nie pamietam w którą się wyprzedzało a w którą opóźniało... chyba że podjedziesz jakimś cudem do mnie na działkę to ci to w wolnej chwili podreguluje.... dawkę i zapłon... noooo chyba ze rzeczywiście się pompka kończy albo syfu nazbierała.... ( ale to wtedy na pierwszym i drugim biegu na wyższych obrotach tez by przerywało...)
Mały update:
- wyprana wykładzina i boczki drzwi
- nie ogarnięte podświetlenie wnętrza, schowka i bagażnika(zginęło tak jak napięcie na zapalniczke i radio)
- wymieniony palec zapłonowy(już autko nie przerywa tak bardzo)
- sam się bawiłem z regulacją i wyszło tyle ze autko dużo lepiej przyspiesza v-maX na nawigacji 187, a na liczniku niecałe 170 :roll: i zrozum gościa:D:D
- naprawiony centralny zamek
W lipcu wymiana tarcz hamulcowych przód, lekkie zaprawko lakiernicze, poskładanie i upożądkowanie wnętrza, polerka felgów(a conajmniej rantu)
A tu taki mój mały pomysł:
Tak sobie pomyślałem jakby złożyć taką hybrydę, że założyć dół silnika NG i do tego moją głowice( po kapitalnym remoncie: dwa nowe zawory, uszczelniacze, chyba prowadnice, planowanie, wyregulowanie płytek). Ciekaw jestem jakby to jeżdziło, przy obecnym moim osprzęcie.
Co wy na to słyszał ktoś już o czymś takim, bo pewnie głowice delikatnie się różniły.
- wyprana wykładzina i boczki drzwi
- nie ogarnięte podświetlenie wnętrza, schowka i bagażnika(zginęło tak jak napięcie na zapalniczke i radio)
- wymieniony palec zapłonowy(już autko nie przerywa tak bardzo)
- sam się bawiłem z regulacją i wyszło tyle ze autko dużo lepiej przyspiesza v-maX na nawigacji 187, a na liczniku niecałe 170 :roll: i zrozum gościa:D:D
- naprawiony centralny zamek
W lipcu wymiana tarcz hamulcowych przód, lekkie zaprawko lakiernicze, poskładanie i upożądkowanie wnętrza, polerka felgów(a conajmniej rantu)
A tu taki mój mały pomysł:
Tak sobie pomyślałem jakby złożyć taką hybrydę, że założyć dół silnika NG i do tego moją głowice( po kapitalnym remoncie: dwa nowe zawory, uszczelniacze, chyba prowadnice, planowanie, wyregulowanie płytek). Ciekaw jestem jakby to jeżdziło, przy obecnym moim osprzęcie.
Co wy na to słyszał ktoś już o czymś takim, bo pewnie głowice delikatnie się różniły.
Więc tak. Zawieszenie przód przyjdzie nieco wyższe będzie -40mm, na bilstain b4 Amor.
Obecny kit jest dla mnie zbyt twardy, nie podoba mi sie to. Myślę że jak złoże na -40 i bilstain to będzie też spoko.
Mechniacznie z silnikiem już dopracowane. Samochód osiąga zdrowo poniżej 10 s do 100 km/h, a osiągnięcie 190 to pikuś i staje się to bardzo szybko. Auto jest teraz dużo bardziej elastyczne i ciągnie do końca aż miło. W ciągu dwóch tygodni będzie wykres z hamowni. Tak na uboczu kumplowi w mietku c180 nie pozostawiłem złudzeń w temacie przyspieszenia^^.
Spalanie w trasie poniżej 8L, przy średniej jeździe raz 90, nieraz 160. Miasto katalogowo 11,5 ; przy bardziej dynamnicznej do 13.
Wydech wyszedł wkońcu dosyć cichy. W środku auta jeździ się normalnie komfortowo nawet do 4 tys obrotów, puźniej słychać przepiękny ryyyyyk. Na zewnątrz nieco głośniej.
Jak uda mi się namówić kumpla to nagra pożądnej jakości filmik z dźwięku i przyspieszenia.
W przyszłym roku przyjdą oponki 175/50, także lekki naciąg będzie ale z zachowaniem zdrowego rozsądku, felga moja ma 20 cm szerokości, w przeliczeniu to prawie 7,5 cala^^
Autem jeździ mi się teraz przewspaniale, tylko pomalować i cieszyć się jazdą i Podróżować po zlotach z uśmiechem na twarzy.
Obecny kit jest dla mnie zbyt twardy, nie podoba mi sie to. Myślę że jak złoże na -40 i bilstain to będzie też spoko.
Mechniacznie z silnikiem już dopracowane. Samochód osiąga zdrowo poniżej 10 s do 100 km/h, a osiągnięcie 190 to pikuś i staje się to bardzo szybko. Auto jest teraz dużo bardziej elastyczne i ciągnie do końca aż miło. W ciągu dwóch tygodni będzie wykres z hamowni. Tak na uboczu kumplowi w mietku c180 nie pozostawiłem złudzeń w temacie przyspieszenia^^.
Spalanie w trasie poniżej 8L, przy średniej jeździe raz 90, nieraz 160. Miasto katalogowo 11,5 ; przy bardziej dynamnicznej do 13.
Wydech wyszedł wkońcu dosyć cichy. W środku auta jeździ się normalnie komfortowo nawet do 4 tys obrotów, puźniej słychać przepiękny ryyyyyk. Na zewnątrz nieco głośniej.
Jak uda mi się namówić kumpla to nagra pożądnej jakości filmik z dźwięku i przyspieszenia.
W przyszłym roku przyjdą oponki 175/50, także lekki naciąg będzie ale z zachowaniem zdrowego rozsądku, felga moja ma 20 cm szerokości, w przeliczeniu to prawie 7,5 cala^^
Autem jeździ mi się teraz przewspaniale, tylko pomalować i cieszyć się jazdą i Podróżować po zlotach z uśmiechem na twarzy.