AUDI80 B4 1.9TD SPRZEDANE, można zamknąć temat
no to pora ponażekać, masakra z paleniem jest, jak zimno normalnie na dotyk, a jak juz troche cieplej to lepiej nie ruszać auta i z buta pociskać, olej też gdzieś znika, ale tu wiem bo turbina ładnie go połyka, :evil: ja już nie mam siły, a bardziej to kasy na naprawy mojego złomka, masakraaaaaaaa, :evil: :roll:
hmm dokładniej to jest tak, jak gorąco, bo np pojechałam do miasta po cos, wsiadam do auta i ładnie przekrecam kluczyk czekam az sie zagrzeje, nastepnie kręce, kręceeeee, krece, raz trwalo to pół minuty, wewnątrz świeciła sie kontrolka oleju, auto zaczęło pipczeć, puściło takiego bąka, że czarno za mną było, i właśnie jak ma problem z odpaleniem to puszcza te bąki, nie czarne całkiem ale ciemne, ostatnio często auto na mnie pipczy jak go kręce a on jakby wołał o pomoc i mówił zostaw mnie
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Przysuń pompę o milimetr w stronę silnika i powinno się polepszyć. Tylko zaznacz położenie początkowe abyś miała punkt odniesienia.
To, że puszcza dyma to normalne - kręcąc rozrusznikiem pompa cały czas podaje paliwo na wtryski a że silnik nie odpala to to paliwo się nie spala tylko cały czas jest w cylindrze. Dopiero jak odpali to zaczyna się spalać, ale że paliwa duuuużo więcej od powietrza to dym jest. W sumie to dobrze, że dymi bo wiadomo, że pompa działa.
To, że puszcza dyma to normalne - kręcąc rozrusznikiem pompa cały czas podaje paliwo na wtryski a że silnik nie odpala to to paliwo się nie spala tylko cały czas jest w cylindrze. Dopiero jak odpali to zaczyna się spalać, ale że paliwa duuuużo więcej od powietrza to dym jest. W sumie to dobrze, że dymi bo wiadomo, że pompa działa.