Audi 90 B3 SB - 10mm na pokładzie
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Tutaj się mylisz. Jakby nie było mechanizmu dynamicznie zmiejszającego dawkę paliwa to nie byłoby sensu robić gov moda ani niemożliwym byłoby ustawienie maksymalnych obrotów - pompa by się wkręcała do nieskończoności. Mechaniczne pompy są bardziej złożone niż to się niektórym wydaje a ich ograniczenia wiążą się jedynie z ograniczeniami ludzkiego umysłumotowalus pisze:przeciez diesel na linke nie odcina calkowicie paliwa
W mechanicznych pompach wtryskowych można ustawić dokładnie wszystko to, co w pompach sterowanych ECU - cięcie dawki paliwa wraz z obrotami, dynamiczną zmianę kąta wtrysku wraz z obrotami i wiele, wiele innych rzeczy. Tylko w mechanicznych pompach liczy się spryt a w pompach sterowanych ECU wpisanie odpowiednich wartości w mapie.
Z resztą pompa z TD a z TDI, co za różnica? I to pompa wirowa i to pompa wirowa.
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
no i wszyscy piszecie o ekonomi a ja uznaję za główny aspekt ekonomiczny spalanie.Bo jeśli chodzi o oleje,filtry,klocki,wahacze itp itd to w każdym aucie bez względu na markę,model,rocznik to się co jakiś czas wymienia
Ale do rzeczy macie auta z silnikami 1.6 1.9 pali wam średnio ok 6l/100km
1l ON zależy gdzie = 4,95zł więc 4,95 x 6 = 29,70zł za 100km dieslem
porównanie do mojego auta z silnikiem 2.8 i LPG 1 gen.gdzie przy normalnej jeździe spala 12l
1l LPG zależy gdzie = 2,40 więc 2,40 x 12 = 28,80zł
Pytanie moje jest takie:
Czy wydaje się wam że diesel w tej chwili jest ekonomiczny?Jeśli chodzi o auta typu Polo ecoteci i inne to tak ale o 22letnim aucie nie powiem że jest ekonomiczne bardziej lub mniej niż inne
Ale to tak na marginesie :mrgreen:
Sorry za OT
Ale do rzeczy macie auta z silnikami 1.6 1.9 pali wam średnio ok 6l/100km
1l ON zależy gdzie = 4,95zł więc 4,95 x 6 = 29,70zł za 100km dieslem
porównanie do mojego auta z silnikiem 2.8 i LPG 1 gen.gdzie przy normalnej jeździe spala 12l
1l LPG zależy gdzie = 2,40 więc 2,40 x 12 = 28,80zł
Pytanie moje jest takie:
Czy wydaje się wam że diesel w tej chwili jest ekonomiczny?Jeśli chodzi o auta typu Polo ecoteci i inne to tak ale o 22letnim aucie nie powiem że jest ekonomiczne bardziej lub mniej niż inne
Ale to tak na marginesie :mrgreen:
Sorry za OT
no tak ale czy w takim razie seryjnie pompa odcina calkowicie paliwo po puszczeniu gazu czy podaja taka ilosc paliwa jak na jalowym biegu?trepek pisze:Tutaj się mylisz. Jakby nie było mechanizmu dynamicznie zmiejszającego dawkę paliwa to nie byłoby sensu robić gov moda ani niemożliwym byłoby ustawienie maksymalnych obrotów - pompa by się wkręcała do nieskończoności. Mechaniczne pompy są bardziej złożone niż to się niektórym wydaje a ich ograniczenia wiążą się jedynie z ograniczeniami ludzkiego umysłumotowalus pisze:przeciez diesel na linke nie odcina calkowicie paliwa
W mechanicznych pompach wtryskowych można ustawić dokładnie wszystko to, co w pompach sterowanych ECU - cięcie dawki paliwa wraz z obrotami, dynamiczną zmianę kąta wtrysku wraz z obrotami i wiele, wiele innych rzeczy. Tylko w mechanicznych pompach liczy się spryt a w pompach sterowanych ECU wpisanie odpowiednich wartości w mapie.
Z resztą pompa z TD a z TDI, co za różnica? I to pompa wirowa i to pompa wirowa.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Ale dyskusja znowu tutaj powstała :mrgreen:
Ja mówie nie dla LPG, tylko Diesel forever
I żadnego CR, only Turbo D i zwykłe TDI, ostatecznie PD.
Plany dotyczące klimy nie zostały zaniechane, po prostu są w dalszej kolejności niż moc, dlatego że z klimą będzie sporo grzebania i zajmie to naprawde dużo czasu :evil:
Z klimą będzie rzeźba, ale będzie ta klima, tylko cierpliwości
Ja mówie nie dla LPG, tylko Diesel forever
I żadnego CR, only Turbo D i zwykłe TDI, ostatecznie PD.
Plany dotyczące klimy nie zostały zaniechane, po prostu są w dalszej kolejności niż moc, dlatego że z klimą będzie sporo grzebania i zajmie to naprawde dużo czasu :evil:
Z klimą będzie rzeźba, ale będzie ta klima, tylko cierpliwości