Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 B3 SB - 10mm na pokładzie

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 cze 2011, 23:04

Zapowiada się apetycznie ;-)

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 cze 2011, 23:08

I tak będzie <ok>

Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 13 cze 2011, 00:23

no z klima tez byly wielkie plany a na razie nic nie widze. oby z planami dot. mocy bylo inaczej. do tego jakis wykres z hamowni i skonczyloby sie gdybanie. powodzenia w pracach

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 13 cze 2011, 09:49

Nie rozumiem tylko jednego-mówimy o ekonomi to w takim razie ile spala na 100km taki klekot przy normalnej jeździe a nie w trasie :?:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 cze 2011, 10:35

Mój klekot z linka nie przekracza 6l ON przy mieszanej jeździe (trasa Olkusz-Kraków plus korki w Krakowie). Impossible is nothing ;-)

_joker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 185
Rejestracja: 10 mar 2009, 22:30
Lokalizacja: Sobolew k/ Garwolina

Post autor: _joker » 13 cze 2011, 10:44

zaraz będzie 4-5l przy ganianiu, a propoż podpisu właściciela tematu, to od kiedy części myje się benzyną :?: w cywilizowanych warsztatach to myjka z ropą i heja

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 cze 2011, 11:08

Poniżej 5l zszedłem przy jeździe emeryckiej hamując silnikiem z każdej gorki ;-)
I tak wiem, że nikt mi nie uwierzy. No cóż, trudno... robiąc dziennie ponad 100km łatwo przy dystrybutorze mogę obliczyć ile pali. Fakt, że przy ganianiu 7l to może być mało.

Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 13 cze 2011, 12:41

trepek, a po co hamowales silnikiem? przeciez diesel na linke nie odcina calkowicie paliwa po puszczeniu gazu. chyba ze chodzi o to ze z gorki toczyles sie sila bezwladnosci ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 cze 2011, 13:00

motowalus pisze:przeciez diesel na linke nie odcina calkowicie paliwa
Tutaj się mylisz. Jakby nie było mechanizmu dynamicznie zmiejszającego dawkę paliwa to nie byłoby sensu robić gov moda ani niemożliwym byłoby ustawienie maksymalnych obrotów - pompa by się wkręcała do nieskończoności. Mechaniczne pompy są bardziej złożone niż to się niektórym wydaje a ich ograniczenia wiążą się jedynie z ograniczeniami ludzkiego umysłu ;-)

W mechanicznych pompach wtryskowych można ustawić dokładnie wszystko to, co w pompach sterowanych ECU - cięcie dawki paliwa wraz z obrotami, dynamiczną zmianę kąta wtrysku wraz z obrotami i wiele, wiele innych rzeczy. Tylko w mechanicznych pompach liczy się spryt a w pompach sterowanych ECU wpisanie odpowiednich wartości w mapie.
Z resztą pompa z TD a z TDI, co za różnica? I to pompa wirowa i to pompa wirowa.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 13 cze 2011, 13:22

no i wszyscy piszecie o ekonomi a ja uznaję za główny aspekt ekonomiczny spalanie.Bo jeśli chodzi o oleje,filtry,klocki,wahacze itp itd to w każdym aucie bez względu na markę,model,rocznik to się co jakiś czas wymienia :-P
Ale do rzeczy macie auta z silnikami 1.6 1.9 pali wam średnio ok 6l/100km
1l ON zależy gdzie = 4,95zł więc 4,95 x 6 = 29,70zł za 100km dieslem
porównanie do mojego auta z silnikiem 2.8 i LPG 1 gen.gdzie przy normalnej jeździe spala 12l
1l LPG zależy gdzie = 2,40 więc 2,40 x 12 = 28,80zł

Pytanie moje jest takie:
Czy wydaje się wam że diesel w tej chwili jest ekonomiczny?Jeśli chodzi o auta typu Polo ecoteci i inne to tak ale o 22letnim aucie nie powiem że jest ekonomiczne bardziej lub mniej niż inne :-P

Ale to tak na marginesie :mrgreen:
Sorry za OT ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 cze 2011, 13:26

ON spuszczony z koparki jest tańszy niż 4.95 ;-)

Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 13 cze 2011, 15:28

trepek pisze:
motowalus pisze:przeciez diesel na linke nie odcina calkowicie paliwa
Tutaj się mylisz. Jakby nie było mechanizmu dynamicznie zmiejszającego dawkę paliwa to nie byłoby sensu robić gov moda ani niemożliwym byłoby ustawienie maksymalnych obrotów - pompa by się wkręcała do nieskończoności. Mechaniczne pompy są bardziej złożone niż to się niektórym wydaje a ich ograniczenia wiążą się jedynie z ograniczeniami ludzkiego umysłu ;-)

W mechanicznych pompach wtryskowych można ustawić dokładnie wszystko to, co w pompach sterowanych ECU - cięcie dawki paliwa wraz z obrotami, dynamiczną zmianę kąta wtrysku wraz z obrotami i wiele, wiele innych rzeczy. Tylko w mechanicznych pompach liczy się spryt a w pompach sterowanych ECU wpisanie odpowiednich wartości w mapie.
Z resztą pompa z TD a z TDI, co za różnica? I to pompa wirowa i to pompa wirowa.
no tak ale czy w takim razie seryjnie pompa odcina calkowicie paliwo po puszczeniu gazu czy podaja taka ilosc paliwa jak na jalowym biegu?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 13 cze 2011, 17:47

Żeby zamieszać w głowach to napiszę, że pompa od biegu jałowego tnie paliwo :mrgreen: I to absolutnie każda wirowa pompa na linkę.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 13 cze 2011, 22:11

Ale dyskusja znowu tutaj powstała :mrgreen:
Ja mówie nie dla LPG, tylko Diesel forever :-)
I żadnego CR, only Turbo D i zwykłe TDI, ostatecznie PD.
Plany dotyczące klimy nie zostały zaniechane, po prostu są w dalszej kolejności niż moc, dlatego że z klimą będzie sporo grzebania i zajmie to naprawde dużo czasu :evil:
Z klimą będzie rzeźba, ale będzie ta klima, tylko cierpliwości ;-)

Awatar użytkownika
śmigacz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 266
Rejestracja: 11 sty 2010, 20:43
Lokalizacja: zamość

Post autor: śmigacz » 13 cze 2011, 23:39

shellah ON "oszczędności" gdzieś zawsze znajdziesz ;-) a LPG nie za bardzo

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl