Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK] Drgania silnika na biegu jałowym przy LPG

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
boss007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 05 sie 2010, 23:48
Lokalizacja: Olsztyn

[80 B4 2.0 ABK] Drgania silnika na biegu jałowym przy LPG

Post autor: boss007 » 13 cze 2011, 17:30

Witam. Przed 3 dniami zamontowałem gaz w audicy i od początku na wolnych obrotach silnik bardziej trzęsie ale tylko na LPG. Nie falują obroty a po przełączeniu na PB wszystko jest ok. Gaz założyłem STAG 300 PLUS na listwie HANA więc winą wtryskiwaczy na pewno nie jest. Instalator powiedział że każda instalacja musi się ułożyć. Co Wy na to? Pozdrawiam i proszę o jakieś rady.
Ostatnio zmieniony 13 cze 2011, 22:25 przez boss007, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
patrykk007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 28 sty 2011, 17:21
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: patrykk007 » 13 cze 2011, 20:04

Trzeba dobrze ustawić i tyle

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 13 cze 2011, 21:40

Na początek _uwaga
Po drugie jak kolega napisał porządna regulacja i powinno byc OK pod warunkiem że gazownik nie dał ciała z wkrętkami w kol. ssącym. Jak możesz wrzuc fotki to obadam czy jest Ok

boss007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 05 sie 2010, 23:48
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: boss007 » 14 cze 2011, 23:21

przesyłam zdjęcia i proszę o komentarz Obrazek Obrazek Obrazek

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 15 cze 2011, 09:16

Przyczyna długi dolot i długi czas wyrównania cisnienia dlatego regulacja powinna pomuc choc bedzie cieżko zeby dobrze go wyregulowac

boss007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 05 sie 2010, 23:48
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: boss007 » 15 cze 2011, 09:57

Skoro przyczyną jest zbyt długi dolot to teoretycznie cały czas powinna występować chyba ta usterka. Czasem jednak wszystko jest ok i nie czuć różnicy czy auto stoi pobierając benzyne czy LPG. Wydaje mi się również że na LPG podczas, gdy silnik osiągnie odpowiednią temperaturę obroty spadają poniżej 800. Niedużo jednak czy może mieć to wpływ na drgania?

Awatar użytkownika
patrykk007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 28 sty 2011, 17:21
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: patrykk007 » 15 cze 2011, 10:23

Na rozgrzanym powinien trzymać 900

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 16 cze 2011, 20:45

Przydałoby sie zrobic jeszcze fotki gdzie jest umieszczony trójnik pomiarowy bo wkretki sa dobrze zrobione ( chodziasz słabo widac). Kup kabel do instalacji zrób screeny z ustawieniami to zobaczymy co tam sie dzieje.

blahas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:22

Post autor: blahas » 07 mar 2012, 11:21

Odświeżam temat. :)
Mam podobny problem jak kolega w temacie opisał.
Dołączam screeny Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 07 mar 2012, 18:51

I instalacja , sterownik , i sposob montazu tez masz taki sam jak kolega?

blahas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:22

Post autor: blahas » 07 mar 2012, 22:17

Reduktor: Tomasetto Alaska
Sterownik: Stag 4
Listwa: Omvl 3ohm (niebieska)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl