Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 1.6] zmiana gaznika na monowtrysk?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 13 cze 2011, 23:52

damianek1234561 pisze:nie wiem czemu piszesz ze PP ale
Bo jak masz gaźnik 2EE a on był montowany tylko w PP chyba że miałeś jakąś przekładkę silnika.
damianek1234561 pisze:bo z tym co napisales to jest dosc duzo roboty i chyba nie oplacalne ?
Takie rzeczy trudno ocenić.

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 14 cze 2011, 11:07

czy byla przekladka to nie wiem co poprzedni wlasciciel robil wogole to prawie 2 lata zajelo mi doprowadzenie auta do porzadku ale udalo sie <ok>

wogole i tak zdziwilem sie ze nad nogami kierowcy mam koncowki obdI do diagnostyki
tyle ze jeszcze nie probowalem podlaczac

kiedys obilo mi sie o uszy ze ten gaznik byl montowany w tych silnikach tylko zadko w jakims kraju tylko nie pamietam niestety i nie wiem na ile ta informacja jest prawdziwa

ale ok mam tem gaznik z tym silnikiem wiec co trzeba kupic (zrobic) aby zalozyc jednopunkt i czy bedzie to lepsze ? wiem ze marudze ale potrzebuje porady fachowcow:)

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 14 cze 2011, 11:15

damianek1234561 pisze:czy byla przekladka to nie wiem co poprzedni wlasciciel robil wogole...
To może kolego masz obecnie monowtrysk, a o tym nie wiesz? :mrgreen: <rotfl2>

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 14 cze 2011, 11:24

no teraz to uznajesz ze nie mam o niczym pojecia chyba sie obraze :mrgreen: zaruje oczywiscie mam ten gaznik 2EE elektroniczny i tak jak pisalem nie narzekam na niego jest ekonomiczny itp ale mi zalezy na poprawie osiagow chyba ze mozna cos zrobic przy tym gazniku aby efekt byl podobny

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 14 cze 2011, 11:47

co trzeba kupic (zrobic) aby zalozyc jednopunkt
Przecież stronę wcześniej napisałem. Czujnik temperatury (ma chyba tą samą charakterystykę co ten potrzebny do monowtrysku) i sondę lambda możesz skreślić skoro masz osprzęt silnika PP.

Co do osiągów to możesz wypróbować różne możliwości i opisać na forum jakie przyniosły skutki aby inne osoby które będą chciały przeprowadzić podobne operacje miały informacje jaka modyfikacja dodaje mocy i obniża spalanie.

Poszukaj na forum golfa tam były opisywane różne przeróbki, wdziałem tam zmiany gaźnika 2EE na monowtrysk oraz mono-jetronic, 2EE, 2E2 :arrow: weber.

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 14 cze 2011, 11:56

ok wiec poczytam zastanowie sie i poczytam za i przeciw i wrazie operacja bedzie wykonywana to zrobie fotostory i relacje wiec poki co prosze o nie zamykanie tematu:) i wielkie dzieki za porady:)

Awatar użytkownika
kacper85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1585
Rejestracja: 26 sie 2008, 21:59
Lokalizacja: WF

Post autor: kacper85 » 14 cze 2011, 11:58

damianek1234561 pisze:wogole i tak zdziwilem sie ze nad nogami kierowcy mam koncowki obdI do diagnostyki
tyle ze jeszcze nie probowalem podlaczac
Też mam nie wykryje Ci nic.
Zmieniając na wtrysk zyskasz ile? Z 10 KM? Poczujesz różnice wogóle? Swap byłby rozsądniejszy

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 14 cze 2011, 11:59

Kolego moim zdaniem zmian z gaźnika na wtrysk jednopunktowy niema sensu ponieważ sam posiadam PM nawet myslal zeby założyc gaźnik .Na gaźniku bedzie wieksza moc a spalanie podobne co na wtrysku ,zawsze mozesz cos z nim pokobinowac a wtrysk mono to badziewnie dla kogos kto chce jeździc spokojnie bez awaryjnie i bez reguglacji to wporzo ale tak to ja stawinam na gaźnik po pierwsze:
1.wieksza moc
2.prostsza budowa
3.mozliwosc cos po kobinowania
4.prawie zero elektryki
Jednopunkt:
1.mało awaryjny
2.słaba moc
3.nic z nim nie pokobinujesz
4.dużo elektryki
5.jak dla mnie bubel zebym mial na gaźniku to bym brał ale nie miałem i bralem co miałem

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 14 cze 2011, 12:20

aha wiec i twoja wypowiedz i moje czytanie nie pozostawia nic do zarzutu zostaje przy gazniku o ktorym poczytam co i jak i zobaczymy co sie poprawi w takim razie jeszcze raz dzieki temat do zamkniecia
pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl