[80 B4]Nieszczęsne przednie zawieszenie, stukanie.
A ja mam pytanie jakie odgłosy słychać jak poduchy są padnięte? lub łożyska albo śruby poluzowane bo normalnie jak jeżdzę dziewuszki Audi to zazdroszczę jej tego zawieszenia słychać tylko oponki nawet jak po betonowych płytach jechałem dziś to tylko puk puk oponki i ładny odgłos sztywno lala normalnie, a u mnie na nowych tulejach sanek wachaczy jak przejadę nie za duży próg typu z kostki na asfalt jest buch buch tak luźno nie wiem jak mam to wytłumaczyć
[ Dodano: 2011-06-15, 22:39 ]
I zapytam jeszcze w jakim sklepie dostane te nakrętki rowkowe nie wiem jak one się nazywają fachowo ale byłem dziś w zwykłym sklepie i nie mieli a np. W Auto Land lub INTER CARS dostanę? i miej więcej jaka cena ich?
[ Dodano: 2011-06-15, 22:39 ]
I zapytam jeszcze w jakim sklepie dostane te nakrętki rowkowe nie wiem jak one się nazywają fachowo ale byłem dziś w zwykłym sklepie i nie mieli a np. W Auto Land lub INTER CARS dostanę? i miej więcej jaka cena ich?
A jak poznać te stukanie? zamówiłem klucz do nich będzie dobry?
http://allegro.pl/nasadka-do-amortyzato ... 62854.html .
A może ze szrotu orginały kupić?
[ Dodano: 2011-06-15, 23:01 ]
Solskier kiedyś pisał ze by montować poduch z łożyskami INA jakiej firmy poduchy z takimi łożyskami robią?
http://allegro.pl/nasadka-do-amortyzato ... 62854.html .
A może ze szrotu orginały kupić?
[ Dodano: 2011-06-15, 23:01 ]
Solskier kiedyś pisał ze by montować poduch z łożyskami INA jakiej firmy poduchy z takimi łożyskami robią?
głuche stukanie przy skręcie zrobione mechanik wyciągną mi Mcpersona zdemontował poduchę wybił stare łożysko z poduchy i wstawił drugie i cisza nie było czasu na tłumione stukanie z prawej strony czyli jak jadę i na dołeczkach słyszę jak by był luz w amortyzatorze podczas tak jak by tam ta sama nakrętka się poluźniła co myślicie nad tym? co to może być ? mam zamiar jak przyjdzie mi klucz do tej nakrętki sam zobaczyć co się dzieje
Dziś pokonałem stuki zawieszenia :mrgreen: walczyłem aż miesiąc. Wymieniełem wszystko i krew mnie zalewała od stuków.
Powód stuków - luz w pochwie amortyzatora!!!
Widziałem ten luz zakładając nowy amortyzator lecz myslałem że go zniwelowałem nakrętką i podkładką.
Dziś na nowo rozkręciłem mcpersona. Amortyzatorem dało sie ruszać na boki.
Powinienem wymienieć pochwe lecz nie mogłem tak auta zostawić wieć wypełniłem luz między sciankami pochwy a amortyzatorem puszkami aluminiowymi w sumie po 3 warstwy na dół i 3 na górę
Moja teoria - pochwa amortyzatora z wiekiem zwiększa swoją średnicę wewnętrzną. Na nowym amortyzatorku były spore ślady tarcia.
Luz zlikwidowany (doraźnie)
Poduszka meyle wzmącniana i dokręcona dorobionym kluczem na mocno zciągniętych sprężynach.
JEST CISZA <ok>
Powód stuków - luz w pochwie amortyzatora!!!
Widziałem ten luz zakładając nowy amortyzator lecz myslałem że go zniwelowałem nakrętką i podkładką.
Dziś na nowo rozkręciłem mcpersona. Amortyzatorem dało sie ruszać na boki.
Powinienem wymienieć pochwe lecz nie mogłem tak auta zostawić wieć wypełniłem luz między sciankami pochwy a amortyzatorem puszkami aluminiowymi w sumie po 3 warstwy na dół i 3 na górę
Moja teoria - pochwa amortyzatora z wiekiem zwiększa swoją średnicę wewnętrzną. Na nowym amortyzatorku były spore ślady tarcia.
Luz zlikwidowany (doraźnie)
Poduszka meyle wzmącniana i dokręcona dorobionym kluczem na mocno zciągniętych sprężynach.
JEST CISZA <ok>