Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Jakie tarcze hamulcowe kupić?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 01 cze 2011, 19:58

TRW daje radę ;-)

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 02 cze 2011, 22:14

U mnie TRW nie dały rady już tego nie kupię Teraz mam Ate i klocki Textar

Wielkiwadek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 06 maja 2009, 17:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Wielkiwadek » 13 cze 2011, 20:46

Przyszedł czas bym wymienił tarcze z przodu i stoję przed wyborem brembo bądź mikody (GT) :-?
Które wybrać ?

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 13 cze 2011, 20:59

Wielkiwadek pisze: stoję przed wyborem brembo bądź mikody (GT)
Które wybrać ?
kup zimmermann'y

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 13 cze 2011, 23:07

MikodaGT

Wielkiwadek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 06 maja 2009, 17:46
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Wielkiwadek » 14 cze 2011, 18:45

Zimmermann'y to najwyższa półka 8-) i jedna ich tarcza kosztuje więcej od kompletu brembo i trochę mniej od kompletu mikoda GT heh

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 14 cze 2011, 23:42

PI7er pisze:Da rade z ABT, ja mam pelnego 280mm proptechnica, lubie pocisnac(od swiatel do swiatel) i nie udalo mie sie ich jeszcze pogiac. Jedynie pedal puchnie i ich skutecznosc spada.. zestaw protechnic + dex
A mnie się w 1Z udało efekt jakby coś w kole się urwało, kilka razy z 160-180 do 60-80km/h i hamulców nie było :cry:

Awatar użytkownika
zielony
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 57
Rejestracja: 18 lip 2010, 09:38
Lokalizacja: Lublin/Lubelskie

Post autor: zielony » 19 cze 2011, 18:38

MikodaGT i Zimmermann'y będą dobre, byle by wszystko dobrze zamontować i dotrzeć.

kacel5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 05 lis 2009, 20:13
Lokalizacja: lublin

Post autor: kacel5 » 19 cze 2011, 21:02

Ja w marcu założyłem Mikodę jak na razie nie narzekam ;-)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 19 cze 2011, 21:22

Mikoda GT spoko, ale liczcie sie z tym ze przy tarczach nacinanych/nawiercanym wiecej pylu powstaje przy tarciu, moze komus to przeszkadzac jak lubi miec zawsze czyste felgi :)

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 19 cze 2011, 23:02

Poza tym tarcze nawiercane pękają 100 razy szybciej od gładkich od dziurki do dziurki az wkoncu popeka w słoneczko i do wywalenia sie nadaje. Sczerze mowiac to wszystkie tarcze do daily drivera i mocy 115 koni sie nadadza. Nie ładować jakis tam chinoli a tak to wsio bedzie hamować tak samo bo wsio jest z tego samego materiału. Skutecznośc hamowania lezy w klockach. A puchniecie pedału hamulca to tylko i wyłacznie problem lichego płynu hamulcowego. Warto po ogladać filmy producentów tarcz, najwyzsza efektywność tarcza uzyskuje kiedy jest cała czerwona, w aucie niestety nie ma warunków laboratoryjnych. Pogięcie tarczy jest głównie spowodowane tym ze gorące tarcze schłodzimy w kałuzy albo z duzej predkosci hamujemy do zera i trzymamy noge na heblu a one sie gną.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 19 cze 2011, 23:09

karolas123 pisze:Poza tym tarcze nawiercane pękają 100 razy szybciej od gładkich od dziurki do dziurki az wkoncu popeka w słoneczko i do wywalenia sie nadaje
karolas123 pisze: Pogięcie tarczy jest głównie spowodowane tym ze gorące tarcze schłodzimy w kałuzy albo z duzej predkosci hamujemy do zera i trzymamy noge na heblu a one sie gną.
oraz zle dotarcie lub bledny dobor klockow z tarczami.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 20 cze 2011, 09:48

karolas123 pisze:Poza tym tarcze nawiercane pękają 100 razy szybciej od gładkich od dziurki do dziurki az wkoncu popeka w słoneczko i do wywalenia sie nadaje.
To akurat moge potwierdzic na wlasnym przykladzie - u mnie na tarczach widac juz minimalne ryski przy kazej dziurce.

Awatar użytkownika
MetfaN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 05 gru 2009, 12:24
Lokalizacja: Łódź

Post autor: MetfaN » 25 cze 2011, 13:39

To i ja się podepnę pod temat...
Będę niedługo zmieniał tarczę w swojej coupejce i rozglądam się nad nacinanymi tarczami. Ale z tego co wiem to brembo nie wypuściło serii max pasującej do coupe. A o mikodzie różne opowieści chodzą. Wie ktoś czy jeszcze jakiś producent wypuścił serię nacinanych tarcz pasujących do naszych bolidów?

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 25 cze 2011, 16:26

ATE posiada zdaje sie takie tarcze w swojej ofercie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl