[ 80 B3 ] Problem z gaznikiem
[ 80 B3 ] Problem z gaznikiem
Witam serdecznie. Posiadam audi 80 b3 1.8s gaznik + lpg. Jak jade na benzynie i zaczynam sie rozpedzac, daje gaz w podloge zaczyna go przymulac, lekko ujmuje gazu jedzie dalej az po pewnego momentu, potem zas go przymula daje znowu wiecej gazu, mniej itd. Tak jakby byla " dziura " w obrotach. Nie wiem czy to zła regulacja czy cos innego. Co sprawdzic po kolei ? od czego zacząć ? Bede teraz wymieniał świece, przewody wysokiego napiecia, filtr powietrza i paliwa.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli masz silnik PP czyli tam jest gaźnik Pierburg 2EE zobacz tutaj: https://audi80.pl/b3-16-pp-czuc-bezy ... htm#622755
Jak już to keihin :->spider15 pisze:Gaznik prawdopodobnie mam ten kneicht czy jakos tak A panowie nie dziala mi wskaznik temperatury, prawdopodobnie jest to wina czujnika. Czy to moze miec jakis wplyw ?
Jeśli jeździsz dużo na gazie to mogły się zapchać szlamem dysze w gaźniku i po prostu dostaje za mało paliwa bądź filtr paliwa jest zapchany.
Polecam czyszczenie gaźnika
W najgorszym przypadku pompka mechaniczna coś szwankuję...
Bede wymnienial filtr paliwa oraz filtro powietrza to od razu sprawdze dyszę Tylko gdzie one są ? Odpala normalnie na benzynie niby i na luzie tez ladnie chodzi jak sie przygazuje. Ale mam jeszce pytanie odnosnie czujników. U mnie są 2 na tym rozgałęzieniu ( tam chyba jest termostat) . Nie działa mi wskaznik temperatury. Wiec który to bedzie ? Jeden jest od temperatury a 2 jest od podgrzewania kolektora ssacego ? czy ten sam czujnik wskazuje temperature oraz podgrzewa kolektor, a ten 2 to od czegos zupelnie innego jest ?
W króćcu co jest termostat na bank nie ma żadnych czujników... chodzi Ci o króciec przy głowicy u Ciebie powinien on być plastikowy i czujniki są na zawleczki nie pamiętam który jest od wskaźnika temperatury a teraz nie mam czasu by zaglądnąć w celu upewnienia.
Dysze są w gaźniku jak go odkręcisz to będziesz wydział o ile to keihin bo z tego co zauważyłem to masz silnik 1.6 a nie 1.8 i u Ciebie t bardziej mono wtrysk będzie...
Dysze są w gaźniku jak go odkręcisz to będziesz wydział o ile to keihin bo z tego co zauważyłem to masz silnik 1.6 a nie 1.8 i u Ciebie t bardziej mono wtrysk będzie...
Mam silnik 1.8s gaznik + lpg.
To jest link do zdejcia o co mi chodzi tylko ze ja mam 2 czujniki tu sa 3 Jeden jesdt od góry i 2 jest od dołu.
http://www.forum.v10.pl/galeria/czujnik ... 8,jpg.html Zdjecie tylko poglądowe.
To jest link do zdejcia o co mi chodzi tylko ze ja mam 2 czujniki tu sa 3 Jeden jesdt od góry i 2 jest od dołu.
http://www.forum.v10.pl/galeria/czujnik ... 8,jpg.html Zdjecie tylko poglądowe.
Wymienilem dzisiaj kable + swiece. Na gazie jest super, na benzynie na luzie kreci sie normalnie bez problemowo tylko jak jade to tak go dusi. Musze jeszcze filtr paliwa zobaczyc. Tak sie zastanawiam... Jesli na luzie wszystko gra , a podczas ajzdy ( obciazenia ) nie to moze to jakis czujnik ? wezyk ? albo cokolwiek co moze byc za to odpowiedzialne ?
Pany. Wymienialem dzisiaj uszcelke pod pokrywa zaworów wiec przy okazji sciagalem filtr powietrza. Wziałem ten mikser, od dolu na uszczelke dalem silikonu, od góry tez i na to przykrecilem filtr powietrza. Ten filtr przykrecony jest 3 sróbkami do gaznika. Z gaznika wychodza 3 szpilki z czego jedna mi dzis wyleciała. Wyrobil sie gwint w gazniku. Wiec wzialem włosie obkrecilem wsadzilem i jest tak mniej wiecej przyrecone . Ale jako ze dalem silikon wsio jest szczelne. Moje pytanie brzmi jaki tam bedzie rozmiar gwintownika ? bo kiedys przy okazji sobie to nagwintuje A na benzynie chodzi juz lepiej. Po samej wymianie filtra powietrza, kabli i swiec jezdzi nawet dobrze tylko ma takie przymuylenie przy 1200- 1400 obrotów potem calkiem dobrze idzie Wolne obroty na benzynie mam 1200, wiec panowie gdzie znajde sróbkę od regulacji ?