Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.6TD] Koniec pompy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

[80 B3 1.6TD] Koniec pompy

Post autor: Fighter001 » 16 cze 2011, 17:50

Witam mam taki problem ze jak auto sie zagrzeje do 90 to nie da sie jechac wyraznie czuc ze nie daje paliwa nie wiem jak jest na zimnym ale ostatnio mialem problemy z cisnieniem turbiny i okazalo sie ze to winowajca chyba jest pompa ktora nie daje cisnienia. Jak na postoju depne wejdzie gdzies na 3, 4 tys i gasnie. Pare razy sie zdarzylo ze jak odpalilem to sam wskoczyl na 2tys pochodzil i zgasl WTF? Weze przedmuchalem sprezarka wiec zasyfiony bak mozna wyeliminowac zreszta auto nigdy nie mialo paliwa z banki w sobie. Pompa po przebiegu ok 480tys. Co jeszcze sprawdzic rozrzad? Gdyby okazalo sie ze ta jest padnieta to mam druga tylko w niej nie wychodzi rysik w lda wie ktos jak to naprawic?

Zapomnialem dodac ze ostatnio regulowalem wydatek szczatkowy i obroty na przyspieszaczu i wolne obroty tymi srubami z boku pompy.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 16 cze 2011, 18:42

Fighter001 pisze:ze ostatnio regulowalem wydatek szczatkowy i obroty na przyspieszaczu i wolne obroty tymi srubami z boku pompy.
Łapki świeżbią ;-)

To teraz nieznacznie zwiększ dawkę i wyreguluj.
Fighter001 pisze:mam druga tylko w niej nie wychodzi rysik w lda wie ktos jak to naprawic?
Wiem, bez rozbierania się nie obejdzie.

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 17 cze 2011, 10:38

Dawka do samej plomby wkrecona i czasem jedzie normalnie np. dzisiaj rano bez problemu 180 na 0,9 bara a po pracy przejechalem 10km i kaplica 30 na 4 biegu bo inaczej nie jechal puszczalem gaz i gasnie czasem jak odpalil cuda 2tys. obrotow i gasnie. Taki cyrk moze byc od tych srub? Wydatek szczatkowy ustawilem taki jak w wyjetej pompie a tamte ktore regulowalem jak sie okazalo sa tak samo ustawione jak w wyjetej pompie co do milimetra. Wiec o co kaman? Jak wiesz jak tamta naprawic to powiedz bo chetnie tez sie dowiem. Na tamtej nie bylo mocy i obroty falowaly.


Teraz sprawdzalem i na zimnym niby wszystko ok obroty w normie wchodzi na nie bez problemu, ale szybko sie rozgrzal i teraz dymi lekko na niebiesko caly czas nie chce wchodzic na obroty albo wejdzie i pozniej tak jak by chodzil na 3 gary jak trzymam but w ziemi no i kleby niebieskiego dymu. Jak by dawal rope to by bylo czarno no nie? Czy to koniec pompy?

Fura nie dala dojechac do pracy wiec pogrzebalem troche i jak sie okazuje rozrzad ok i wogule z banki jedzie normalnie wiec zapodalem na kazdym wezu po dwie opaski i jakies tam banki sa w wezyku ale malutkie no i auto idzie normalnie a nawet lepiej niz kiedys teraz 180 to moment. Wiec nie obstawiajmy najgorszego jak sie cos spsuje <hura>

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 17 cze 2011, 11:43

Fighter001, Mam podobne objawy co u Ciebie :roll:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 17 cze 2011, 12:45

Fighter001 pisze:Wydatek szczatkowy ustawilem taki jak w wyjetej pompie
A skąd wiesz, że inne ustawienia pompy byly takie same? Wydatek szczątkowy ustawia się pod konkretne i indywidualne ustawienia każdej pompy.
Jakbyś bliżej mieszkał to ogarnąłbym Ci pompę.
Fighter001 pisze:Na tamtej nie bylo mocy i obroty falowaly.
Cały czas nie było mocy? Jak reagowała na dodanie gazu?

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 17 cze 2011, 13:13

Obroty rosly normalnie ale nie bylo przyspieszenia jechal jak zwykly diesel. Rysik w lda sie nie wysuwa wiec pewnie tam cos jest nie halo. Pompa wyglada na regenerowana i ma sruby poznaczone zolta farba moze ktos zle zlozyl. A obecny temat ogarnalem lapal tyle powietrza przez weze ze az pompa sie zapowietrzala i dlatego nie jechal.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 17 cze 2011, 21:38

Mogę Ci sprawdzić, czemu rysik się nie wysuwa ale to pompę musiałbyś mi przysłać do domu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl