Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] problem z prawą głowicą

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Dimont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:18

[B4 2.8 AAH] problem z prawą głowicą

Post autor: Dimont » 13 cze 2011, 10:15

WItam wszystkich chcę przedstawić swój problem, po tym jak ostatnio oddałem auto do servisu auto zaczeło palić na 4 cylindry ale zmieniali tylko sprzęgło a więc tak nie pali na 2 cylindry, patrząc od przodu na prawej, czyli od kierowcy. pali jeden środkowy wymieniłem wtryski na tych 2ch cylindrach i nic zmieniłem świece i nic, sprawdziłem spręzanie bliższy 12 bar dalszy 11, auto cięzko wkręca się na obroty max 5100 może jakieś rady sugestie?? czy moze byc to wina np czujnika położenia wału?? kiedy odpinam z tyłu tej głowicy białą wtyczkę na 2 piny czyli czujnik płynu chłodniczego silnik pracuje lepiej ale strzela w wydech co kilka sekund. wymieniłem cewkę zapłonową cewki świec przedowy świece wtryski i nic to nie pomogło rozrząd jest przesunięty max o 1 ząbek więc to raczej nie jego wina do tego stuka mi w tej właśnie głowicy szklanka
Ostatnio zmieniony 15 cze 2011, 21:53 przez Dimont, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 13 cze 2011, 22:20

a wogóle prąd w wtyczkach jest?iskra na tych cylindrach się pojawia?

Dimont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:18

Post autor: Dimont » 13 cze 2011, 22:45

Iskra jest świece są mokre prąd jest podłączaliśmy miernik i pojawiło się napięcie i cały czas się zmieniało

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 14 cze 2011, 09:40

Z tego co się orientuje na wtrysku wielopunktowym napięcie powinno być stałe i się nie zmieniać ale mogę się mylić.
Dodatkowo zmierzył bym czy sprawne są czujniki położenia wałków ;-) wymieniali ci sprzęgło może coś nie tak poskładali-kable masz dobrze podpięte?

Dimont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:18

Post autor: Dimont » 14 cze 2011, 22:10

NIby dobrze czujniki też raczej działają

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 15 cze 2011, 19:58

_uwaga

maniek887
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 19 lip 2009, 16:46
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: maniek887 » 15 cze 2011, 20:23

Spróbuj zamienić kable WN na tych cylindrach.

Dimont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:18

Post autor: Dimont » 15 cze 2011, 21:52

Zamieniałem już i zmieniałem na nowe to nie pomogło

kolux007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 23 sty 2009, 00:36

Post autor: kolux007 » 17 cze 2011, 19:57

Sprawdź kolejność kabli zapłonowych i wtyczek wtrysków na tej głowicy. Tylko nie nabija się, że to oczywiste :D. Po prostu sprawdź.

Dimont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 29 sty 2009, 19:18

Post autor: Dimont » 24 cze 2011, 10:11

sprawdzane wszystko i problem leżał po stronie rozrządu przestawionego 1,2 ząbki teraz nawet ssanie jest ale dzieje się co innego ciężko pali jak jest podłączony czujnik cieczy chłodzącej za prawą głowicą biała wtyczka na 2 piny jak się go odłączy ładnie pali ale na drodze potrafi jechać pięknie i nagle zamuła i nie wiem ocb

[ Dodano: 2011-06-24, 10:11 ]
świece kable wszystko działa jak powinno zapłon itp też

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl