[B3] Drżąca kierownica od 90km/h brak pomysłu przy naprawach
[B3] Drżąca kierownica od 90km/h brak pomysłu przy naprawach
Witam wszystkich...
Od pewnego czasu zauważyłem w mojej audi drżenie kierownicy zaczynające się od 90 km/h na godz. Czytałem w innych tematach co klubowicze radzili na ten temat. Gumy w zawieszeniu robione nie cały rok temu od tego czasu zrobione może z 10 tys bo auto rzadko jest używane... pol oski zmieniłem na inne dobre z dachującej Audi. Dalej to samo w poniedziałek zamierzam zmienić tarcze na nowe jeśli to nie pomoże to chyba czeka diagnostyka...
Od pewnego czasu zauważyłem w mojej audi drżenie kierownicy zaczynające się od 90 km/h na godz. Czytałem w innych tematach co klubowicze radzili na ten temat. Gumy w zawieszeniu robione nie cały rok temu od tego czasu zrobione może z 10 tys bo auto rzadko jest używane... pol oski zmieniłem na inne dobre z dachującej Audi. Dalej to samo w poniedziałek zamierzam zmienić tarcze na nowe jeśli to nie pomoże to chyba czeka diagnostyka...
Ostatnio zmieniony 18 cze 2011, 13:12 przez Ruski, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Koła wyważone półośki kompletne z przegubami od dachującej audi w której nie było takiego problemu... opony maja może 2 sezony felgi raczej nie są uszkodzone bynajmniej ja w nic nie uderzyłem od kiedy używam samochodu... podczas jazdy to są bardziej ruchy lewo prawy kierownicy niż drgania 1 raz się z takim czymś spotykam. Zmienię jeszcze opony z tylu na przód.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
u mnie nie strzelają... w starych też przeguby zewnętrzne były dobre więc myślałem ze to może we wewnętrzne i wymieniłem całe półośki ale nadal to samo. To jest tak jak jadę np wyjeżdżam z domu na główna drogę to drży lekko do pierwszego mocniejszego hamowania wtedy już trochę mocniej wiec przychodzi mi tylko na myśl ze to tarcze. po wymianie lekko drgało do pierwszego mocniejszego hamowania z dużej prędkości nie mowie o hamowaniu z piskiem,zablokowaniem kół.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Felgi mam oryginalne ale jutro zmierzę otwór centrujący może rzeczywiście to jest wina
[ Dodano: 2011-06-18, 23:58 ]
chodzi o flansze które wychodzą ze skrzyni??
[ Dodano: 2011-06-19, 16:17 ]
po zmianie opon dalej to samo. Czy mogą to być tarcze hamulcowe bo dowiedziałem się że parę razy były przegrzane przy hamowaniu nie czuć ze są krzywe ale czy od przegrzania mogły stracić jakby swoje wyważenie??
[ Dodano: 2011-06-18, 23:58 ]
chodzi o flansze które wychodzą ze skrzyni??
[ Dodano: 2011-06-19, 16:17 ]
po zmianie opon dalej to samo. Czy mogą to być tarcze hamulcowe bo dowiedziałem się że parę razy były przegrzane przy hamowaniu nie czuć ze są krzywe ale czy od przegrzania mogły stracić jakby swoje wyważenie??
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Tak, może być to od tarcz.Ruski pisze:Felgi mam oryginalne ale jutro zmierzę otwór centrujący może rzeczywiście to jest wina
[ Dodano: 2011-06-18, 23:58 ]
chodzi o flansze które wychodzą ze skrzyni??
[ Dodano: 2011-06-19, 16:17 ]
po zmianie opon dalej to samo. Czy mogą to być tarcze hamulcowe bo dowiedziałem się że parę razy były przegrzane przy hamowaniu nie czuć ze są krzywe ale czy od przegrzania mogły stracić jakby swoje wyważenie??
Ja kiedyś miałem podobnie u siebie, wszystko posprawdzane i nadal coś było nie tak - po wymianie tarcz ustąpiło. Jeśli tarcze masz dobre to może oddaj je do przyszlifowania o ile są krzywe i problem może ustąpic.
Witam. Podłącze się pod temat bo mam podobny problem z drganiem kiery. Drgania zaczynają się gdy jade ok 100 km/h i powyżej. Kierownica bije lewo- prawo, a co najdziwniejsze to, że gdy puszcze auto na tzw."luz" to bicia są czasem mocniejsze. W miare wytracania prędkości ustępują. Podczas hamowania nie ma bicia. Wymienione końcówki, łożyska kół, przeguby zewn. + jeden wewn., Tarcze hamulc. wyczyszczone, koła wyważone, felgi sprawdzone. Ogólnie zawieszenie ok. Brak mi pomysłów.